Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1667)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Мережеві ресурси (44)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=менеджмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N.
Назва : The system of management of the university education quality: the experience of the European Union [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Система управління якістю університетської освіти:досвід Європейського Союзу
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 342-357. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський освітній простір--менеджмент якості університетської освіти--якість--якість університетської освіти
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції менеджменту якості університетської освіти в контексті сучасних європейських практик. Простежено еволюцію розвитку системи менеджменту якості в Європейському Союзі. Представлено сучасний науковий дискурс щодо проблеми менеджменту якості університетської освіти в європейському науковому просторі та в Україні, зокрема відмінності в дефініційному аналізі та концептуальних положеннях. Зазначено особливості та відмінності зовнішнього та внутрішнього оцінювання в системах забезпечення якості університетської освіти, наголошено на необхідності балансу між цими процесами та пошуку оптимальних методів оцінювання. Окреслено основні тенденції розвитку системи менеджменту якості університетської освіти в Україні, зокрема, розробку та запровадження правових механізмів, постійно діючого моніторингу якості вищої освіти з урахуванням світового, європейського та національного досвіду, удосконалення рейтингової системи оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти як інструментів управління якістю вищої освіти. Представлено систему менеджменту якості університетської освіти, як на державному рівні, так і на рівні окремого закладу вищої освіти. Доведено доцільність втілення кращих європейських практик із збереження якості університетської освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іващенко М., Бикова Т.
Назва : Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 107-115. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.107115 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.107115
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): swot-аналіз--змішане навчання--стратегічне управління--ресурси--менеджмент
Анотація: Зважаючи на тенденції розвитку цифрової освіти – від технології MOOC до біометрії, змішане навчання визначено як перспективний інноваційний шлях удосконалення вітчизняної освіти. Його розглядають як гнучке поєднання традиційного навчання (face-to-face instruction) з комп’ютерним навчанням (computer mediated instruction).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калінічева Г.
Назва : Управління знаннями та інформацією як чинник забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 4. - С. 76-85. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.9 (Шифр Н057263/2021/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджмент знань--інформаційно-комунікаційні технології--інновації--управління
Анотація: В умовах конкурентного середовища, що швидко змінюється, кожен університет сьогодні постає перед необхідністю постійної трансформації системи управління знаннями та інформацією, оперативного реагування, прогнозування та застосування нових форм управління змінами, які визначають управлінські інновації та їхню ефективність. У статті досліджуються концептуальні підходи і практичний досвід формування й функціонування системи управління знаннями та інформацією в сучасному університеті. Мета статті полягає у висвітленні теоретичних засад формування системи менеджменту знань та порівняння досвіду організації процесу управління знаннями та інформацією в провідних зарубіжних закладах вищої освіти. На підставі аналізу моделей і практичної реалізації управління знаннями та інформацією пропонується авторське бачення важливих компонентів у системі менеджменту знань в сучасних закладах освіти. Враховуючи активне використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у системі вищої освіти більшості країн світу, наголошується на важливості їх застосування в навчальній діяльності учасників освітнього процесу та управлінській діяльності адміністративного персоналу університетів. Це дозволить оптимізувати управління знаннями та інформацією в університетах та сприятиме підвищенню якості вищої освіти, створюючи конкурентні переваги на ринку освітніх послуг. Практичне значення управління знаннями та інформацією в університеті полягає в тому, що передавання накопичених знань спрямоване на формування конкурентоспроможних фахівців, а генерування нового знання примножує інтелектуальний капітал, забезпечує конкурентні переваги та підвищує конкурентоспроможність економіки і суспільства будь-якої країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калашнікова C. А.
Назва : Еволюційні рівні та професіоналізація управління [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 50-70. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізація управління--професійний розвиток управлінців--адміністрування--менеджмент--лідерство
Анотація: Стаття присвячена аналізу становлення теорії управління та його впливу на контекст процесу професіоналізації управління, який реалізується через професійний розвиток управлінців, формування управлінської інфраструктури та формування світогляду у формі філософії управління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Канафоцька Г. П.
Назва : Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 185-196. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальноосвітня школа--профільне навчання--суб’єкт освітньої діяльності--ціннісні орієнтації--моральні і соціальні цінності--соціальна відповідальність--нова парадигма менеджменту--менеджмент творчості--інноваційна модель навчання
Анотація: У статті висвітлені результати впровадження інноваційних методик викладання, що базуються на новій парадигмі менеджменту – менеджменті творчості. Ціль менеджменту творчості як інноваційної моделі навчання полягає у формуванні цілісної особистості з високим рівнем свідомості, самодисципліни, морально-етичних норм поведінки та усвідомлення соціальної відповідальності за наслідки прийнятих рішень, здатних на пошук власного покликання у результаті використання природних здібностей – творчих начал і розуміння лідерства-служіння у майбутньому. Зазначено, що методика є особистісно та командно орієнтованою і об’єднує одночасно знаннєву та виховну складові, що дозволяє розкрити не лише творчі здібності учнів, а й формувати ціннісні орієнтації кожного суб’єкта творчої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каричковський В.
Назва : Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 160-165. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)160165 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)160165
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вищий аграрний навчальний заклад--вступна кампанія--менеджмент--напрям підготовки--освітньо-кваліфікаційний рівень--денна форма навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крохмаль Н., Мирошниченко С.
Назва : Класифікація технологій управління закладами освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 36-50. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад освіти--класифікація--технології управління--управління
Анотація: У статті на основі системного аналізу, методів класифікації та систематизації запропонована класифікація технологій управління закладами освіти на основі п’яти груп функціональних процесів, притаманних будь-якій організації: виробництво; маркетинг; фінанси; робота з кадрами (управління персоналом); облік і аналіз господарської діяльності. Зазначено, що класифікація технологій управління закладами освіти має враховувати сучасний стан, умови та процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на функціонування внутрішнього середовища закладу освіти. Охарактеризовано кожну технологію управління закладом освіти, що входить до класифікації: функціональні процеси виробництва та управління ними (стратегічне планування, сценарне планування, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), процесно-орієнтоване управління, аутсорсинг, бізнес-інженіринг/інженіринг, реінженіринг); управління маркетингом (освітній маркетинг, сегментування ринку, система управління взаємодією з клієнтами (CRM), бренд-стратегія, технології «public relations», бенчмаркінг); управління фінансами (бюджетування, бенчмаркінг, фінансовий контролінг, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), фандрайзинг); робота з кадрами (управління персоналом) (управління знаннями/менеджмент знань, коучинг); управління обліком і аналізом господарської діяльності (бюджетування, ключові компетенції). Класифікація враховує технології управління внутрішньоорганізаційними процесами, що пронизують усі групи перерахованих технологій – інноваційні, інформаційні та SMART-технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лисенко О.
Назва : Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 68-73. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6873 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6873
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційні технології--зворотній зв'язок--післядипломна освіта--менеджмент якості
Анотація: У статті розглянуто питання щодо необхідності налагодження зворотного зв’язку зі споживачами освітніх послуг у контексті реалізації вимог Міжнародного стандарту системи менеджменту якості (ISO 9001); окреслено доцільність застосування дистанційних технологій для організації зворотного зв’язку, зокрема на етапі післядипломної освіти; визначено переваги застосування дистанційних технологій при проведенні опитувань, зокрема: комунікативність, доступність, продуктивність та економічність; представлено результати опитувань, проведених за допомогою дистанційних технологій серед інтернів та співробітників Національного медичного університету імені О. О. Богомольця.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Освітологія -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Błasiak W. Największe zagadki natury — wszechświat i mózg]{The biggest mysteries of nature — the universe and the brain/ W. Błasiak (стр.6-12)
Charchuła J. Koncepcja edukacji społecznej w ujęciu josé ortegi y gasseta i jej współczesne odniesienia/ J. Charchuła (стр.13-20)
Ракітянська Л. Історія світового музичного мистецтва в контексті взаємозв’язку емоційного та раціонального/ Л. Ракітянська (стр.21-28)
Батечко Н. Еволюція освітніх парадигм у сучасному науковому дискурсі/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.29-37)
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в контексті глобального сталого розвитку/ О. Сисоєв (стр.38-45)
Дічек Н. Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти/ Н. Дічек (стр.46-60)
Скрипник Т. Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"/ Т. Скрипник [и др.] (стр.61-74)
Złociak M. Wpływ postaw rodzicielskich na kształtowanie osobowości dziecka/ M. Złociak (стр.75-85)
Kowalska S. Edukacyjne aspekty kształcenia w bezdomności/ S. Kowalska (стр.86-90)
Слуцький Я. Соціально-педагогічний супровід іноземних студентів: системний підхід/ Я. Слуцький (стр.91-100)
Jędrzejak L. Aspiracje zawodowe uczniów liceum na przykładzie klasy z maturą polską i klasy z maturą międzynarodową/ L. Jędrzejak (стр.101-112)
Lewandowska D. Technologia informacyjna w pracy płockich przedszkoli na przykładzie publicznego przedszkola nr 33 im. Jean’a vanier i akademii przedszkolaka max w płocku/ D. Lewandowska, D. Korzan (стр.113-127)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Покришень Д., Олексієнко С.
Назва : Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 55-62. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.5562 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.5562
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-аналітичні системи--інформатика--підвищення кваліфікації
Анотація: У статті розглядаються типи інформаційно-аналітичних систем (ІАС), зроблено їх класифікацію. Проведено аналіз досліджень з проблеми впровадження ІАС у бізнес та навчальні процеси закладу освіти. Визначено складові цих систем та основні змістовні технологічні лінії, які необхідно розглядати при підвищенні кваліфікації вчителів інформатики. Розглянуто види ІАС, які використовуються вчителями інформатики в їх професійній діяльності та ракурси з яких варто розглядати ІАС в освітній діяльності: системи управління базами даних, інформаційні інтернет-ресурси. Подано критерії та показники, які впливають на ефективність та результативність використання ІАС. Визначено місце інформаційно-аналітичних систем у професійній діяльності вчителя інформатики. Окреслено проблеми, які постають перед системою післядипломної педагогічної освіти для підтримки вчителів інформатики на курсах підвищення кваліфікації з метою навчання проектування інформаційно-аналітичних систем, розвитку інформатичних компетентностей та збільшення рівня інформаційної культури всіх суб’єктів освітнього процесу. Проектування та розробка ІАС учнями та вчителями забезпечує предметність навчальної діяльності, отримання навчальних досягнень учнями (участь та перемоги у конкурсах, турнірах, олімпіадах), вивільненню їх творчого потенціалу, неперервному професійному зростанню педагога, орієнтації навчального процесу на розвиток особистості та задоволення її освітніх потреб, розвиток програмної та апаратної ІКТ-інфраструктури навчального закладу. Розуміння вчителем функціональних можливостей використання ІАС у своїй професійній діяльності дозволяє значно покращити менеджмент організації та проведення навчального процесу, розвивати інформаційну культуру всіх суб’єктів освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т., Аль-Хамісі Д., Мартинчук О., Бірюкова К.
Назва : Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2020. - № 9. - С. 61-74. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7 (Шифр О168872740/2020/9). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертний коучинг--емоційний інтелект--інклюзивний клас--класний менеджмент--педагогічний експеримент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник Т.
Назва : Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 118-130. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.10 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими освітніми потребами--інклюзивне навчання--інклюзивне освітнє середовище--класний менеджмент
Анотація: В статті розкривається сутність цілеспрямованої та послідовної підготовки освітнього середовища до інклюзивного навчання у закладах освіти. Автор розкриває обмежений і суперечливий характер поняття «інклюзивне освітнє середовище» в українських нормативно-правових та навчально-методичних розробках; представляє міжнародні орієнтири, за якими освітнє середовище набуває таких характеристик, як: безперешкодне, стимулююче, підтримувальне, розвивальне для усіх учнів. Автор ретельно аналізує зміст та структурні компоненти стратегії «Класний менеджмент», спрямованої на позитивне перетворення освітнього середовища для успіху кожного учасника освітнього процесу. Представлено дослідження щодо впровадження стратегії «Класний менеджмент» в освітній процес, у якому взяли участь сім закладів освіти. Метою дослідження було здійснити позитивні перетворення в освітньому середовищі закладів освіти як підґрунтя впровадження ефективного інклюзивного навчання. Отримані результати засвідчили дієвість стратегії «Класний менеджмент», що позитивно перетворює освітнє середовище і сприяє розбудові грамотного інклюзивного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)