Пошуковий запит: (<.>K=метод<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Bezrukov A. Emotion concepts for representing the vicissitudes of fate in Markus Zusak's Bridge of Clay/A. Bezrukov, O. Bohovyk // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.14-20
|
>2.
| Gladun D. Poetry based performance as a method of Lesia Ukrainka’s heritage actualization/D. Gladun // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.183-188
|
>3.
| Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.54-68
|
>4.
| Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.79-94
|
>5.
| Pappas G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs/G. Pappas // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.10-19
|
>6.
| Semenist I. "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century)/I. Semenist // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 4.-С.145-150
|
>7.
| The Modern Higher Educational Review - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>8.
| Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.137-152
|
>9.
| Бондаренко Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/Л. А. Бондаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.106-111
|
>10.
| Боринець Н. І. Проектно-технологічна діяльність учнів та вчителів трудового навчання/Н. І. Боринець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.32-41
|
|
|