Пошуковий запит: (<.>K=метод<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Боринець Н. І. Проектно-технологічна діяльність учнів та вчителів трудового навчання/Н. І. Боринець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.32-41
|
>2.
| Кудикіна Н. В. Гра: феноменологічна та педагогічна характеристики/Н. В. Кудикіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.20-31
|
>3.
| Почапська-Красуцька О. Розвага як метод маніпулювання свідомістю читача (за матеріалами журналу "The First Key")/О. Почапська-Красуцька // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
|
>4.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Романенкова Ю. В. "Стилевая карта" художника Василия Жирова/Ю. В. Романенкова // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.58-61
|
>6.
| Освітологічний дискурс - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>7.
| Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/Л. В. Козак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.153-162
|
>8.
| Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/А. П. Гриценко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.70-80
|
>9.
| Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.137-152
|
>10.
| Веньцзун Лю Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/Лю Веньцзун // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.99-104
|
|
|