Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5069)Каталог авторефератів та дисертацій (163)Рідкісні та цінні видання (5)Мережеві ресурси (60)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

Radetska S. Content-based approach in teaching technical and scientific translation/S. Radetska, O. Mazur // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.157-169
2.

Ivashnova S. How teachers choose training courses. Empirical research results/S. Ivashnova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.33-43
3.

Morze N. Methodology of mooc creation on wiki-portal/N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 4
4.

Kyfenko A. Methods of paraliturgical choral compositions in student choir classes/A. Kyfenko, K. Holian // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2022,N № 7.-С.67-75
5.

Semenist I. "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century)/I. Semenist // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 4.-С.145-150
6.

The Modern Higher Educational Review - 2022г.,N 7 (Введено оглавление)
7.

Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/Є. В. Долинський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.101-108
8.

Шакотько В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті/В. Шакотько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.76-83
9.

Рябко А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino/А. Рябко, В. Толмачов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.70-80
10.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
11.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2021г.,N 10 (Введено оглавление)
12.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2021г.,N 11 (Введено оглавление)
13.

Пилинський М. Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів/М. Пилинський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 2(41).-С.97-126
14.

Радченко С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри/С. Радченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.85-90
15.

Девін В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій/В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.8-16
16.

Дика Н. Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти/Н. Дика, О. Глазова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.75-82
17.

Матвєйченко В. В. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей/В. В. Матвєйченко // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.101-105
18.

Сін Чжефу Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/Чжефу Сін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.76-87
19.

Дика Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи/Н. Дика, О. Глазова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.205-220
20.

Баценко С. Дистанційне навчання фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти: методичний аспект/С. Баценко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.77-89
 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)