Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (942)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Колядко С. Эмотивность как элемент категории "стиль" в поэзии/С. Колядко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 2.-С.59-67
2.

Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/С. Стеблюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.46-51
3.

Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури/С. Лу // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.65-74
4.

Гуржій О. Українське сукнарство в лещатах імперської політики Московії (ХVІІІ ст.)/О. Гуржій // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 1(16).-С.55-63
5.

Безкоровайна Л. Системна модель професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства та алгоритм її реалізації/Л. Безкоровайна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.45-50
6.

Братко М. В. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект/М. В. Братко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.13-18
7.

Смірнова В. А. Рейтинг дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як інструмент забезпечення прозорості результатів досліджень/В. А. Смірнова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.129-140
8.

Малахова М. О. Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження/М. О. Малахова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.43-50
9.

Павленко О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження/О. Павленко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.254-266
10.

Даниленко В. Проблеми лідера, національної зради та готовності народу до боротьби за свою свободу в казках Івана Липи/В. Даниленко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.125-130
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)