Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (133)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мобільність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чорнойван Г.
Назва : Особливості реалізації підтримки академічної кар’єри та працевлаштування випускників у США [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 90-101. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.9 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна кар’єра--внутрішня мобільність--кар’єрний коучинг--тенденції розвитку--професійний розвиток дослідників
Анотація: Статтю присвячено особливостям професійного розвитку, працевлаштування та академічної кар’єри в США. Наголошено, що для успішного розвитку академічної кар’єри варто застосовувати системний підхід, зокрема враховувати особистісний розвиток, неперервне навчання та управління кар’єрою. Розглянуто практику діяльності американської Національної асоціації розвитку кар’єри, визначено передумови і ресурси для кар’єрного зростання. Представлено практичні інструменти щодо самооцінювання та діагностики кар’єрних шляхів, можливість для дослідників на різних етапах кар’єри взяти участь у програмі наставництва для розвитку лідерства, обміну досвідом, планування і досягнення цілей, підтримки неперервного кар’єрного зростання та навчання впродовж життя. У статті проаналізовано досвід щодо організації професійного розвитку і кар’єрної підтримки працівників провідних університетів США: Гарвардського університету, Стенфордського університету та Массачусетського технологічного інституту. Акцентовано увагу на спільній місії закладів, що полягає у цінності розвитку людського капіталу через всебічну реалізацію потенціалу кожної особистості, створення сприятливих умов життєдіяльності і професійного зростання, гідного матеріального забезпечення та перспектив кар’єрного зростання. Зазначено, що до основних тенденцій розвитку академічної кар’єри та працевлаштування випускників зазначених закладів США відносяться внутрішня мобільність, підвищення кваліфікації, неперервне навчання та професійний розвиток, організація і діяльність професійних мереж (спільнот), кар’єрний коучинг, менторство.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черненко Н.
Назва : Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 52-68. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): андрагогічна модель--методика--компетентність--конкурентоспроможність--критерії--показники сформованості--професійно важливі якості--професійна діяльність--професійна підготовка--професійна мобільність--система--соціалізація--сучасний підхід--форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сушик О., Сушик І.
Назва : Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2019. - № 8. - С. 8-18. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818 (Шифр О168872740/2019/8). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--мобільність--міграція
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сачук, Юлія Євгеніївна
Назва : Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність"
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 32-37 (Шифр Н057263/2015/1/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--мінливість--мобілістична філософія
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С., Науменко М.
Назва : Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 48-55. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.5 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сторітелінг--професійна підготовка--сучасні інструменти
Анотація: У статті розглянуто характеристики особистості майбутнього педагога, особливості його становлення в особистісному та професійному житті, що відбувається протягом тривалого часу: під час освітнього процесу в навчальній та позанавчальній діяльності студента, а також навчання та протягом усієї професійної життєдіяльності. Вироблення професійної позиції молодого педагога пов’язують з самовизначенням у системі комунікації з адміністрацією, колегами та вихованцями. В сучасних умовах розвитку освіти вагомими якостями педагога є здатність до саморозвитку та самоосвіти, самоаналізу, високий рівень самоорганізації, мобільність, проактивність, що визначають конкурентоздатність педагога на ринку праці. Теоретично обґрунтовано актуальність використання інтерактивних методів навчання, зокрема сторітелінгу як методу в професійній підготовці майбутніх педагогів. Визначено, що головною відмінністю сторітелінгу є легкість, відсутність нав’язливих пропозицій, слухаючи або читаючи таку історію, аудиторія сама зробить потрібний висновок і запам’ятає набагато більший обсяг інформації. Подання навчального матеріалу у вигляді розповіді історій розвиває уяву, логіку та підвищує рівень культурної освіти студентів. Сторітелінг можна вважати універсальним, адже можливості його застосування є широкими та не залежать від часу і місця. Проаналізовано можливості впровадження сторітелінгу в освітній процес закладів вищої освіти в Україні. Визначено основні функції сторітелінгу, що підтверджують актуальність використання даного методу в роботі зі студентами. Подано перелік сучасних освітніх інструментів для створення якісного контенту та цікавого оформлення сторітелінгу, адже в освітньому процесі важливим є не тільки застосування такого методу як сторітелінг, а й урізноманітнення представлення та оформлення історій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Освітологія -2019р.,N 8
Цікаві статті :
Сушик О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви/ О. Сушик, І. Сушик (стр.8-18) Кл.слова: освітній простір,мобільність,міграція
Kamińska M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy/ M. Kamińska (стр.19-25) Кл.слова: командна робота,вдосконалення,співробітництво
Батечко Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.26-33) Кл.слова: доброчесінсть,синергетичний підхід,системний підхід
Старостіна О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії/ О. Старостіна (стр.34-42) Кл.слова: ціннісне виховання,шкільна освтіа,моральний розвиток
Власова І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії/ І. Власова (стр.43-49) Кл.слова: державні гранти,фінансування,автономія
Євтушенко Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.50-56) Кл.слова: вдосконалення,післядипломна освіта,кваліфікація
Chmielewska M. Zjawisko agresji jako problem społeczny/ M. Chmielewska (стр.57-64) Кл.слова: агресія,винуватець,неповнолітній
Charchuła J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta/ J. Charchuła (стр.65-71) Кл.слова: громадянська освіта,еліта,суспільний
Сисоєв О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти/ О. Сисоєв (стр.72-80) Кл.слова: ліцензування,державне регулювання,контроль
Перерва В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України/ В. Перерва (стр.81-88) Кл.слова: дистанційний спецкурс,компетентність,фахова підготовка
Приходько В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету/ В. Приходько [и др.] (стр.89-96) Кл.слова: компетентність,екологічна компетентність,відходи
Зайцева Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури"/ Ю. Зайцева, С. Новік (стр.97-102) Кл.слова: фізичне виховання,підготовка,професіоналізм
Черепєхіна О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.103-110) Кл.слова: компетентність,професіоналізм,викладач
Заскалєта С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта (стр.111-116) Кл.слова: якість освіти,національна система,ефективні шляхи
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Горбань О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства/ О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна (стр.1-21)
Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках/ О. Міхно (стр.22-37)
Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/ М. Мартьянова (стр.38-46)
Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/ С. Лупаренко (стр.47-59)
Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/ В. Прохорчук (стр.60-71)
Бондаренко Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті/ Г. Бондаренко, Н. Кипиченко (стр.72-82)
Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/ О. Бульвінська (стр.83-103)
Баренкова Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів/ Н. Баренкова, Н. Лашук (стр.104-114)
Сукач Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості/ Т. Сукач, Т. Бірюкова (стр.115-127)
Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/ Н. Дячок (стр.128-140)
Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/ С. Гвоздій, О. Устянська (стр.141-160)
Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти/ О. Чижикова (стр.161-175)
Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/ N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk (стр.176-188)
Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету/ О. Бурко (стр.189-201)
Лук'янець А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму/ А. Лук'янець (стр.202-214)
Кошарна Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть/ Н. Кошарна (стр.215-228)
Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/ О. Нежива (стр.229-241)
Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.242-258)
Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва/ С. Світайло (стр.259-271)
Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/ Л. Теряєва (стр.272-285)
Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів/ А. Михалюк (стр.286-296)
Панченко А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи/ А. Панченко, Н. Кравчук (стр.297-309)
Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців/ О. Тимчик (стр.310-320)
Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/ О. Солдатенко (стр.321-335)
Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/ В. Гладкова (стр.336-343)
Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/ О. Проценко (стр.344-354)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови/ Н. О. Базиляк (стр.1-12)
Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності/ Н. О. Бєлікова (стр.13-22)
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.23-32)
Грищук Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грищук (стр.33-40)
Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/ І. Г. Дудка (стр.41-50)
Качур А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.)/ А. М. Качур (стр.51-62)
Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/ І. В. Когут (стр.63-73)
Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/ Л. В. Козак (стр.74-85)
Кульбашна Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Я. А. Кульбашна (стр.86-96)
Ластовка К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект/ К. І. Ластовка (стр.97-109)
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.110-117)
Лідека І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю/ І. А. Лідека (стр.118-127)
Мазур Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи/ Н. П. Мазур (стр.128-140)
Павлишина Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку/ Н. Б. Павлишина (стр.141-151)
Павлюк Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці/ Р. О. Павлюк (стр.152-163)
Побірченко Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин/ Н. А. Побірченко (стр.164-170)
Руденко Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу/ Н. М. Руденко (стр.171-184)
Сватенков О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді/ О. В. Сватенков (стр.185-195)
Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/ І. С. Степура (стр.196-200)
Таранник А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття/ А. О. Таранник (стр.201-209)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/ О. Уваркіна (стр.7-17) Кл.слова: військове лідерство,іманентність,національна безпека
Калінічева Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності/ Г. Калінічева (стр.18-30) Кл.слова: гуманітарне право,російська військова агресія
Камінська М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням/ М. Камінська (стр.31-37) Кл.слова: демократія,свобода в освіті,освітні програми
Рябченко В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади/ В. Рябченко (стр.38-48) Кл.слова: доброчесність,моральність,соціальна відповідальність
Кузьмич І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства/ І. Кузьмич (стр.49-60) Кл.слова: компетентнісний підхід,студентоорієнтоване навчання,передвища освіта
Тадеуш О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу/ О. Тадеуш (стр.61-67) Кл.слова: інноваційна освіта,методологія,освітні інновації
Братко М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів/ М. Братко (стр.68-75) Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти,технологія навчання,функції сторітелінгу
Оржель О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння/ О. Оржель (стр.76-81) Кл.слова: студентоцентроване навчання,громада,комплексний холістичний підхід
Дурдас А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс/ А. Дурдас [и др.] (стр.82-88) Кл.слова: креативність,толерантність,міжнародне спілкування
Бойко Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя/ Г. Бойко, Н. Мачинська (стр.89-96) Кл.слова: дистанційна освіта,мобільність педагога,самотивація
Наумова В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури/ В. Наумова (стр.97-103) Кл.слова: стан готовності,професійна культура,неформальна освіта
Ващенко Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки/ Л. Ващенко, О. Карбованець (стр.104-111) Кл.слова: причинне мислення,система понять,причинність
Яремчук Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз/ Н. Яремчук (стр.112-118) Кл.слова: віртуальні технології,інформатизація,цифровий освітній простір
Сірант Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти/ Н. Сірант (стр.119-126) Кл.слова: бережливість,фінансова грамотність,ощадливість
Сисоєв О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща/ О. Сисоєв (стр.127-134) Кл.слова: циркулярна економіка,післядипломна освіта,економіка управління відходами
Десі Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії/ Г. Десі, С. Ермінарто (стр.135-139) Кл.слова: весільний макіяж,електронний посібник,історія макіяжу
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Сисоєва С. О. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва (стр.7-14) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція,результати навчання
Гриневич Л. М. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі/ Л. М. Гриневич (стр.14-19) Кл.слова: євроінтеграційні тенденції,освіта,освітня політика
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою)/ М. М. Галицька (стр.20-24) Кл.слова: комунікація,міжкультурна комунікація,мовленнєвий етикет
Диба Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття/ Т. Г. Диба (стр.24-31) Кл.слова: акме,акмеологія,професійна підготовка
Сачук Ю. Є. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність"/ Ю. Є. Сачук (стр.32-37) Кл.слова: адаптація,мінливість,мобілістична філософія
Олексюк О. М. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті/ О. М. Олексюк (стр.38-41) Кл.слова: наукова школа,вища мистецька освіта,парадигма
Слюсаренко О. М. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс/ О. М. Слюсаренко (стр.42-48) Кл.слова: елементно-структурний баланс,елітна вища школа,реформа вищої школи
Пушкар О. І. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів/ О. І. Пушкар, О. В. Фомічова (стр.48-52) Кл.слова: інноваційна поведінка студента,тренінг,формування поведінки студента
Піддячий В. М. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога/ В. М. Піддячий (стр.52-58) Кл.слова: вольова культура,духовна культура,естетична культура
Галян О. І. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема/ О. І. Галян (стр.58-63) Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс,структурно-змістова модель,суб'єкт
Цапро Г. Ю. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою)/ Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба (стр.64-67) Кл.слова: комунікативна компетенція,фільм,мотивація студентів
Лісневська А. Л. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера)/ А. Л. Лісневська (стр.68-72) Кл.слова: професійна компетентність,професійне мислення,професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк Ю. І. Особистісна характеристика медичного працівника/ Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.72-77) Кл.слова: гуманізм,медична освіта,медичний працівник
Шиян В. О. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу/ В. О. Шиян (стр.78-82) Кл.слова: Болонський процес,зв’язки з громадськістю,рекламна освіта
Пастушенко Л. А. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики/ Л. А. Пастушенко (стр.82-87) Кл.слова: учитель музики,педагогічні технології,професійна компетентність
Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/ О. В. Караман (стр.88-92) Кл.слова: методична компетентність,методична культура,структура методичної компетентності
Катернюк В. В. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк (стр.93-96) Кл.слова: домашнє читання,навичка читання,розвиток читання
Матвєєва К. С. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю/ К. С. Матвєєва (стр.96-101) Кл.слова: інноваційні методи навчання,прийоми навчання,іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко В. В. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей/ В. В. Матвєйченко (стр.101-105)
Литвин Л. В. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках/ Л. В. Литвин (стр.106-109) Кл.слова: модель дитячого садка,реформа дошкільного виховання,концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко О. В. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою)/ О. В. Нітенко (стр.109-113) Кл.слова: іншомовна підготовка,фахівці права,іноземна мова
Андрюшина О. В. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою)/ О. В. Андрюшина (стр.114-117) Кл.слова: навчальні стандарти,моніторинг,якість освіти
Заяць Л. І. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів/ Л. І. Заяць (стр.118-121) Кл.слова: університетська освіта,реформування вищої освіти,педагогіка Нідерландів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)