Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (133)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мобільність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черненко Н.
Назва : Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 52-68. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): андрагогічна модель--методика--компетентність--конкурентоспроможність--критерії--показники сформованості--професійно важливі якості--професійна діяльність--професійна підготовка--професійна мобільність--система--соціалізація--сучасний підхід--форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kosharna N.
Назва : Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 143-155. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський досвід--партнерська школа--педагогічні спеціальності--практична підготовка--знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kosharna N.
Назва : Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою»
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 14-25. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--іноземна мова--критичне мислення--навичка--магістерський освітній рівень--педагогічні спеціальності--підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дячок Н.
Назва : Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 128-140. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.128140 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.128140
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неформальна освіта--освітні рівні--професійна мобільність--професійна освіта--формальна освіта
Анотація: У статті розглядається професійна мобільність (можливість успішної зміни іншої діяльності або зміна типу роботи) як необхідна якість сучасного педагогічного працівника. Виокремлено основні якості, які є важливими у формуванні професійно-мобільного фахівця. Запропоновані критерії оцінки педагогічної діяльності працівників освіти відповідно до норм, які висуває суспільство (професійний саморозвиток, професійні навички, впровадження інноваційних технологій у навчальний процес, творчість у період реформування та модернізації, новітні педагогічні технології діяльності). Обґрунтовано важливість сформованої професійної мобільності працівників відповідно до завдань нової Концепції розвитку педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 1/2
Цікаві статті :
Горбань О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства/ О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна (стр.1-21)
Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках/ О. Міхно (стр.22-37)
Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена/ М. Мартьянова (стр.38-46)
Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/ С. Лупаренко (стр.47-59)
Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/ В. Прохорчук (стр.60-71)
Бондаренко Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті/ Г. Бондаренко, Н. Кипиченко (стр.72-82)
Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/ О. Бульвінська (стр.83-103)
Баренкова Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів/ Н. Баренкова, Н. Лашук (стр.104-114)
Сукач Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості/ Т. Сукач, Т. Бірюкова (стр.115-127)
Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/ Н. Дячок (стр.128-140)
Гвоздій С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців/ С. Гвоздій, О. Устянська (стр.141-160)
Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти/ О. Чижикова (стр.161-175)
Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/ N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk (стр.176-188)
Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету/ О. Бурко (стр.189-201)
Лук'янець А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму/ А. Лук'янець (стр.202-214)
Кошарна Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть/ Н. Кошарна (стр.215-228)
Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/ О. Нежива (стр.229-241)
Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.242-258)
Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва/ С. Світайло (стр.259-271)
Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування"/ Л. Теряєва (стр.272-285)
Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів/ А. Михалюк (стр.286-296)
Панченко А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи/ А. Панченко, Н. Кравчук (стр.297-309)
Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців/ О. Тимчик (стр.310-320)
Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/ О. Солдатенко (стр.321-335)
Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/ В. Гладкова (стр.336-343)
Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/ О. Проценко (стр.344-354)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Освітологія -2019р.,N 8
Цікаві статті :
Сушик О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви/ О. Сушик, І. Сушик (стр.8-18) Кл.слова: освітній простір,мобільність,міграція
Kamińska M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy/ M. Kamińska (стр.19-25) Кл.слова: командна робота,вдосконалення,співробітництво
Батечко Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.26-33) Кл.слова: доброчесінсть,синергетичний підхід,системний підхід
Старостіна О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії/ О. Старостіна (стр.34-42) Кл.слова: ціннісне виховання,шкільна освтіа,моральний розвиток
Власова І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії/ І. Власова (стр.43-49) Кл.слова: державні гранти,фінансування,автономія
Євтушенко Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.50-56) Кл.слова: вдосконалення,післядипломна освіта,кваліфікація
Chmielewska M. Zjawisko agresji jako problem społeczny/ M. Chmielewska (стр.57-64) Кл.слова: агресія,винуватець,неповнолітній
Charchuła J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta/ J. Charchuła (стр.65-71) Кл.слова: громадянська освіта,еліта,суспільний
Сисоєв О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти/ О. Сисоєв (стр.72-80) Кл.слова: ліцензування,державне регулювання,контроль
Перерва В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України/ В. Перерва (стр.81-88) Кл.слова: дистанційний спецкурс,компетентність,фахова підготовка
Приходько В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету/ В. Приходько [и др.] (стр.89-96) Кл.слова: компетентність,екологічна компетентність,відходи
Зайцева Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури"/ Ю. Зайцева, С. Новік (стр.97-102) Кл.слова: фізичне виховання,підготовка,професіоналізм
Черепєхіна О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.103-110) Кл.слова: компетентність,професіоналізм,викладач
Заскалєта С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта (стр.111-116) Кл.слова: якість освіти,національна система,ефективні шляхи
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С., Науменко М.
Назва : Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 48-55. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.5 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сторітелінг--професійна підготовка--сучасні інструменти
Анотація: У статті розглянуто характеристики особистості майбутнього педагога, особливості його становлення в особистісному та професійному житті, що відбувається протягом тривалого часу: під час освітнього процесу в навчальній та позанавчальній діяльності студента, а також навчання та протягом усієї професійної життєдіяльності. Вироблення професійної позиції молодого педагога пов’язують з самовизначенням у системі комунікації з адміністрацією, колегами та вихованцями. В сучасних умовах розвитку освіти вагомими якостями педагога є здатність до саморозвитку та самоосвіти, самоаналізу, високий рівень самоорганізації, мобільність, проактивність, що визначають конкурентоздатність педагога на ринку праці. Теоретично обґрунтовано актуальність використання інтерактивних методів навчання, зокрема сторітелінгу як методу в професійній підготовці майбутніх педагогів. Визначено, що головною відмінністю сторітелінгу є легкість, відсутність нав’язливих пропозицій, слухаючи або читаючи таку історію, аудиторія сама зробить потрібний висновок і запам’ятає набагато більший обсяг інформації. Подання навчального матеріалу у вигляді розповіді історій розвиває уяву, логіку та підвищує рівень культурної освіти студентів. Сторітелінг можна вважати універсальним, адже можливості його застосування є широкими та не залежать від часу і місця. Проаналізовано можливості впровадження сторітелінгу в освітній процес закладів вищої освіти в Україні. Визначено основні функції сторітелінгу, що підтверджують актуальність використання даного методу в роботі зі студентами. Подано перелік сучасних освітніх інструментів для створення якісного контенту та цікавого оформлення сторітелінгу, адже в освітньому процесі важливим є не тільки застосування такого методу як сторітелінг, а й урізноманітнення представлення та оформлення історій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сушик О., Сушик І.
Назва : Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2019. - № 8. - С. 8-18. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818 (Шифр О168872740/2019/8). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.818
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--мобільність--міграція
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищук Ю. В.
Назва : Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - С. 33-40. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови/ Н. О. Базиляк (стр.1-12)
Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності/ Н. О. Бєлікова (стр.13-22)
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.23-32)
Грищук Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грищук (стр.33-40)
Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/ І. Г. Дудка (стр.41-50)
Качур А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.)/ А. М. Качур (стр.51-62)
Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/ І. В. Когут (стр.63-73)
Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/ Л. В. Козак (стр.74-85)
Кульбашна Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Я. А. Кульбашна (стр.86-96)
Ластовка К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект/ К. І. Ластовка (стр.97-109)
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.110-117)
Лідека І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю/ І. А. Лідека (стр.118-127)
Мазур Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи/ Н. П. Мазур (стр.128-140)
Павлишина Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку/ Н. Б. Павлишина (стр.141-151)
Павлюк Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці/ Р. О. Павлюк (стр.152-163)
Побірченко Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин/ Н. А. Побірченко (стр.164-170)
Руденко Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу/ Н. М. Руденко (стр.171-184)
Сватенков О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді/ О. В. Сватенков (стр.185-195)
Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/ І. С. Степура (стр.196-200)
Таранник А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття/ А. О. Таранник (стр.201-209)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)