Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (336)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модернізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Chalyi, A.
    Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education [Електронний ресурс] = Синергетичні засади модернізації форм навчання природничих дисциплін у вищій медичній освіті / A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P31-38, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- синергетика -- впровадження новітніх технологій -- навчання -- вища медична освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sysoiev, O.
Сисоєв Олексій
Chalyy, K.
Чалий Кирило
Чалий Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Hrynevych, L.
    Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy [Електронний ресурс] = Модернізація системи управління освітою у місті києві в умовах запровадження автономії шкіл / L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P100-113, DOI 10.28925/2518-7635.2021.610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
автономія закладів середньої освіти -- сервісний центр -- середня школа -- українська система освіти -- управління освітою
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lynov, K.
Линьов Костянтин
Shemelynets, І.
Шемелинець Іван
Гриневич Лілія


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

3.


    Nazarenko, Oleksandra.
    Guidelines on ukrainian higher education modernisation through educational achievements of South Korea [Електронний ресурс] / O. Nazarenko. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P43-53, DOI 10.28925/2617-5266.2023.811. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- Південна Корея -- Україна -- модернізація
Анотація: У статті автор заглиблюється в аналіз вищої освіти в контексті Південної Кореї. Це обстеження ґрунтується на оцінці його законодавчого, організаційного та змістовного аспектів функціонування. Автор окреслює ключові елементи, які лежать в основі досягнень Південної Кореї у сфері вищої освіти, охоплюючи державні стратегії, інвестиції в освіту, досягнення в наукових дослідженнях і взаємодію соціальних і культурних аспектів у національних рамках.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: T017777504/2021/6
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2021р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Cichoracki, M. Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends / M. Cichoracki. - P.10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Maciołek, R. Kazimierz Marciniak’s views on science tasks / R. Maciołek. - P.22-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Riabova, Y. Рrofessional training of future specialists in social sphere in the conditions of multicultural society / Y. Riabova. - P.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Charchuła, J. "Оld" ideas in new social context. University and challenges of the global market of educational "services" / J. Charchuła. - P.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Sobczak-Michałowska, M. Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example / M. Sobczak-Michałowska. - P.53-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Sysoiev, O. Circular economy education: experience of Finland / O. Sysoiev. - P.60-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Bogusz, M. Care over the international students during COVID-19 lockdown / M. Bogusz. - P.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Koc, R. Possibilities of application of cognitive-behavioral coaching in the education system / R. Koc. - P.78-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Żmudzka, M. Managing self-development (self-creation) by the teacher / M. Żmudzka. - P.89-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Hrynevych, L. Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy / L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets. - P.100-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Kaniewska-Mackiewicz, E. Activation of older people with the use of occupational therapy / E. Kaniewska-Mackiewicz. - P.114-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Kozubska, A. The role of dialogue in preventing aggression at school / A. Kozubska. - P.125-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Herzberg, M. Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour / M. Herzberg. - P.140-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Shved, O. Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations / O. Shved, I. Tkach. - P.151-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Авраменко, У.
    Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти / У. Авраменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 1-9, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.19 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- комп’ютеризація -- технологія
Анотація: В статті означено пріоритетні напрямки трансформації діагностичного компоненту в школах, що переходять до інклюзивного типу, а також висунуто ідеї щодо втілення цих трансформацій із активним залученням наукового та студентського співтовариства українських вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: В505452853/2018/5
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2018р. № 5
Зміст:
Авраменко, У. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти / У. Авраменко. - С.1-9
Антохова, А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику / А. Антохова. - С.10-22
Bilous, V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school / V. Bilous. - С.23-28
Буйницька, О. Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра / О. Буйницька. - С.29-40
Вембер, В. Використання екосистеми go-lab для організації дослідницього навчання / В. Вембер. - С.41-50
Воскобойнікова-Гузєва, О. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації / О. Воскобойнікова-Гузєва. - С.51-57
Gladun, M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment / M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak. - С.58-65
Даниско, О. Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання / О. Даниско. - С.66-76
Девін, В. Використання програмного комплексу mdsolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.77-87
Дудка, О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch / О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета. - С.88-96
Житєньова, Н. Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики / Н. Житєньова, В. Шигимага. - С.97-106
Іващенко, М. Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти / М. Іващенко, Т. Бикова. - С.107-115
Кадемія, М. Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві / М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися. - С.116-122
Канюка, І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності / І. Канюка, Л. Сердюк. - С.123-132
Koryakin, O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art / O. Koryakin. - С.133-139
Kravchyna, T. Types of interactive methods of teaching english for technical students / T. Kravchyna. - С.140-145
Кулімова, Ю. Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій / Ю. Кулімова. - С.146-152
Машкіна, І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика" / І. Машкіна, Т. Носенко. - С.153-159
Морзе, Н. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності / Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун. - С.160-177
Морзе, Н. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти / Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик. - С.178-187
Osmolyk, K. Electronic social art / K. Osmolyk, J. Toit. - С.188-196
Павлюк, Р. Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою" / Р. Павлюк. - С.197-209
Тихонова, Т. Computational thinking як сучасний освітній тренд / Т. Тихонова, Г. Кошкіна. - С.210-221
Фамілярська, Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти / Л. Фамілярська. - С.222-231
Folomieieva, N. Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist / N. Folomieieva. - С.232-239
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Вдовиченко, Євген.
    Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 88-93, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.8893. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Філософія освіти--Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в Китаї -- модернізація змісту освіти -- університет -- глобалізація -- корупція
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.8893,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Гуревич, Р.
    Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 22-46, DOI 10.28925/2312-5829.2022.342. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифрова дидактика -- цифрове освітнє середовище -- цифровізація -- цифрові технології -- освіта -- технології в освіті -- модернізація освіти
Анотація: В статті проаналізовано цифровізацію сучасної освіти. Її актуальність визначається роллю освіти у житті сучасного суспільства, що орієнтується на принципи та цінності постіндустріальної епохи. В удосконаленні національної освіти з кожним роком усе більшу роль набувають цифрові технології, що сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх учителів і зближення освіти з наукою. Водночас ці технології потребують аналізу їх впливу на суспільство. В зв’язку з цим вивчення питань цифровізації освіти та її соціальних наслідків видається дуже актуальним напрямом наукових досліджень. Для досягнення поставленої мети використано методи соціального пізнання, аналізу філософської, соціологічної, педагогічної літератури, синтезу та моделювання соціально-культурних процесів. Визначено основні проблеми цифровізації освіти: дегуманізація освітніх, а далі всіх інших соціальних відносин, здатності здобувачів освіти до творчості, зростання прагматизму й індивідуалізму на основі цінностей особистого комфорту й споживання. Визначено перспективи цифровізації системи освіти: інструментальні – оснащення освітніх закладів якісним програмним забезпеченням, інформаційними системами, що забезпечують доступ до освітніх ресурсів, впровадження інформаційних (дистанційних) технологій, он-лайннавчання, зміна вимог до викладачів і здобувачів освіти, становлення нових освітніх структур, неминучі зміни звичних форм і методів навчання; ціннісносмислові – знаходження гармонійної єдності з найкращими традиціями вітчизняної освіти. Розв’язання практичних питань, пов’язаних з реалізацією державної політики цифровізації різних сфер суспільних відносин, що сприяють координації зусиль науковців, політиків, інститутів громадянського суспільства з соціально-економічного та культурного розвитку інформаційного суспільства
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Коношевський, Л.
Опушко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Калінічева, Г.
    Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 24-36, DOI 10.28925/2226-3012.2021.103 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компетентність -- людський капітал -- ринок праці -- модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Калашнікова, С. А.
    Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів [Електронний ресурс] / С. А. Калашнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 143-167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- керівник навчального закладу -- управлінець-лідер -- концептуальні засади -- лідерство
Анотація: У статті презентовано досвід модернізації програм професійної підготовки керівників навчальних закладів, здійсненої у Київському університеті імені Бориса Грінченка на основі запровадження концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)