Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (336)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модернізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.


    Заскалєта, С.
    Professional training of economists: direction of realization = Професійна підготовка економістів: напрями реалізації / С. Заскалєта // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - P66-70, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)6670 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійна -- модернізація освіти -- фахівець -- якість освіти -- міждисциплінарний підхід -- інноваційна система освіти -- національна система освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Заскалєта, Світлана Григорівна.
    Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 30-35. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- модернізація професійної підготовки -- аграрна галузь

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Троцко, Г.
    Модернізація виховних практик в педагогічних університетах [Електронний ресурс] / Г. Троцко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 84-89, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)8489. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виховна робота -- гідність -- модернізація -- педагогічна етика -- педагогічна комунікація
Анотація: У статті розглядаються трансформації практик виховної роботи в педагогічних університетах з урахуванням сучасних мінливих соціокультурних контекстів. Доводиться, що моральні смисли ідеї університету активізують суспільно перетворюючий потенціал освіти завдяки включенню до системи навчальних і виховних практик. Суспільна самопрезентація педагогічної освіти є можливою лише як гуманізована стратегія модернізації соціумів, яка передбачає широке залучення педагогічних ідей, норм, цінностей у життєвий світ суспільства та особистості. Виховання в дусі миру, педагогіка співробітництва, взаємозв’язок морального і правового виховання є вагомими складовими політичного виховання. Одним із важливих завдань виховної роботи має стати формування світоглядної культури відповідального педагога, здатного до самопiзнання, саморозвитку, самовиховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 36-45

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- методологія міждисциплінарності -- вища освіта

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Мартиненко, С.
    Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 163-167

Кл.слова (ненормовані):
Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа -- модернізація освіти

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Нікітін, Ю.
    Міські спільноти Лівобережної України у період модернізації другої половини ХІХ ст. / Ю. Нікітін // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 80-84, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.8084 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
самоврядування -- модернізація -- реформи -- іське населення
Анотація: У статті проаналізовано зміни в динаміці та структурі міського населення Лівобережної України у другій половині ХІХ ст. Висвітлено регіональні особливості етнонаціонального та соціального складу мешканців міст. Визначено спільні риси та регіональні особливості формування органів міського самоврядування, відсоток населення, що брав участь у формуванні самоврядних інституцій
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Шербак, В.
    Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ» [Електронний ресурс] / В. Шербак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 7-14, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
запорожці -- фортеця -- козаки -- замок
Анотація: У запропонованій статті висвітлено ґенезу Запорозької Січі, від з’ясування якої значною мірою залежить підхід до висвітлення історії запорозького козацтва. Мета статті – спростування стереотипу вітчизняної історії про «городок» князя Дмитра Вишневецького як першої Запорозької Січі для відображення відповідної термінології в шкільних підручниках та посібниках задля модернізації історичної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Виневецький, Дмитро \про нього\


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Сліпчук, Валентина Леонідівна.
    Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (20-40 роки XX століття) [Електронний ресурс] / В. Л. Сліпчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 48-52, 10.28925/1609-8595.2016(3-4)4852. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Професійна освіта--Фармацевтична освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- тенденція -- фахівці фармацевтичної галузі -- фармацевтична галузь
Анотація: У статті розглянуто теоретичну розробку питання про загальну постановку питання щодо професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі і схему фармацевтичної освіти. Визначено основні тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі у 20–40-х рр. ХХ століття: модернізація радянської загальноосвітньої та вищої фармацевтичної школи в умовах авторитарного суспільства; ігнорування національної складової; русифікація змісту професійної додипломної підготовки фахівців фармацевтичної галузі; інтернаціональне радянське виховання майбутніх фахівців фармацевтичної галузі; принцип рівного доступу в освіті; оновлення змісту професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі, форм і методів навчання згідно з освітньою парадигмою, що відповідала державним потребам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Овсянкіна, Людмила.
    Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 13-17

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- модернізація освіти -- фундаменталізація

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Муращенко, О.
    Створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти [Електронний ресурс] / О. Муращенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 13-18, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.1318. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтеграційний освітній простір -- науково-дослідницька -- соціально-культурна -- модернізація освіти
Анотація: У статті теоретично обґрунтовано шляхи створення єдиного освітнього простору закладів післядипломної освіти на засадах інтеграції навчально-професійної, науково-дослідницької та соціально-культурної діяльності педагогів як необхідної складової підготовки вчителів початкових класів до інтегрованого навчання, розглянуто різні підходи до визначення дефініції «освітній простір» у дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених у порівняльному аналізі з поняттям «освітнє середовище» та схарактеризовано психолого-педагогічні умови розвитку інтеграційного освітнього простору закладів післядипломного навчання. На основі проведеного аналізу автором запропоновано виділити систему компонентів, які складають структуру простору післядипломної освіти та є інтеграторами в його створенні, зроблено акцент на концептуальних інтеграційних основах створення освітнього простору
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Калінічева, Г.
    Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 24-36, DOI 10.28925/2226-3012.2021.103 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компетентність -- людський капітал -- ринок праці -- модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Рафальський, О.
    Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 52-58, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.5258 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
генезис -- інноваційний тип розвитку -- суспільна модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.5258,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Hrynevych, L.
    Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy [Електронний ресурс] = Модернізація системи управління освітою у місті києві в умовах запровадження автономії шкіл / L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P100-113, DOI 10.28925/2518-7635.2021.610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
автономія закладів середньої освіти -- сервісний центр -- середня школа -- українська система освіти -- управління освітою
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lynov, K.
Линьов Костянтин
Shemelynets, І.
Шемелинець Іван
Гриневич Лілія


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

14.


    Chalyi, A.
    Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education [Електронний ресурс] = Синергетичні засади модернізації форм навчання природничих дисциплін у вищій медичній освіті / A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P31-38, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- синергетика -- впровадження новітніх технологій -- навчання -- вища медична освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sysoiev, O.
Сисоєв Олексій
Chalyy, K.
Чалий Кирило
Чалий Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Чернуха, Надія.
    Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 29-32, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.2932. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграція -- інтеграція -- модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.2932,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Мартинчук, Олена.
    Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту / О. Мартинчук // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал. - 2016. - № 5. - С. 147-151, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.147151. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітологія--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- інклюзивна педагогіка -- особи з особливими освітніми потребами
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.147151,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Вдовиченко, Євген.
    Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 88-93, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.8893. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Філософія освіти--Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в Китаї -- модернізація змісту освіти -- університет -- глобалізація -- корупція
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.8893,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Гуревич, Р.
    Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 22-46, DOI 10.28925/2312-5829.2022.342. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифрова дидактика -- цифрове освітнє середовище -- цифровізація -- цифрові технології -- освіта -- технології в освіті -- модернізація освіти
Анотація: В статті проаналізовано цифровізацію сучасної освіти. Її актуальність визначається роллю освіти у житті сучасного суспільства, що орієнтується на принципи та цінності постіндустріальної епохи. В удосконаленні національної освіти з кожним роком усе більшу роль набувають цифрові технології, що сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх учителів і зближення освіти з наукою. Водночас ці технології потребують аналізу їх впливу на суспільство. В зв’язку з цим вивчення питань цифровізації освіти та її соціальних наслідків видається дуже актуальним напрямом наукових досліджень. Для досягнення поставленої мети використано методи соціального пізнання, аналізу філософської, соціологічної, педагогічної літератури, синтезу та моделювання соціально-культурних процесів. Визначено основні проблеми цифровізації освіти: дегуманізація освітніх, а далі всіх інших соціальних відносин, здатності здобувачів освіти до творчості, зростання прагматизму й індивідуалізму на основі цінностей особистого комфорту й споживання. Визначено перспективи цифровізації системи освіти: інструментальні – оснащення освітніх закладів якісним програмним забезпеченням, інформаційними системами, що забезпечують доступ до освітніх ресурсів, впровадження інформаційних (дистанційних) технологій, он-лайннавчання, зміна вимог до викладачів і здобувачів освіти, становлення нових освітніх структур, неминучі зміни звичних форм і методів навчання; ціннісносмислові – знаходження гармонійної єдності з найкращими традиціями вітчизняної освіти. Розв’язання практичних питань, пов’язаних з реалізацією державної політики цифровізації різних сфер суспільних відносин, що сприяють координації зусиль науковців, політиків, інститутів громадянського суспільства з соціально-економічного та культурного розвитку інформаційного суспільства
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Коношевський, Л.
Опушко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Чижикова, О.
    Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Чижикова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 161-175, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.161175. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність. -- іншомовна освіта -- майбутній правознавець -- модернізація вищої юридичної освіти -- підхід до навчання -- творчі здібності
Анотація: Стаття розкриває сутність сучасних підходів до навчання майбутніх правознавців в умовах університетської освіти. Окреслені проблеми вищої юридичної освіти, висвітлені напрями її модернізації; проаналізовані компетентності, структурні компоненти професійної діяльності юриста і процесуальні аспекти підготовки майбутнього правника в рамках зазначених підходів. Підкреслюється необхідність розвитку творчих здібностей студентівправознавців у процесі навчання у закладах вищої освіти. Наведені переваги застосування і приклади імплементації сучасних підходів у процесі вивчення іноземних мов студентами-правознавцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Калашнікова, С. А.
    Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів [Електронний ресурс] / С. А. Калашнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 143-167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- керівник навчального закладу -- управлінець-лідер -- концептуальні засади -- лідерство
Анотація: У статті презентовано досвід модернізації програм професійної підготовки керівників навчальних закладів, здійсненої у Київському університеті імені Бориса Грінченка на основі запровадження концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)