Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (336)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модернізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
Шифр: T017777504/2021/6
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2021р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Cichoracki, M. Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends / M. Cichoracki. - P.10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Maciołek, R. Kazimierz Marciniak’s views on science tasks / R. Maciołek. - P.22-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Riabova, Y. Рrofessional training of future specialists in social sphere in the conditions of multicultural society / Y. Riabova. - P.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Charchuła, J. "Оld" ideas in new social context. University and challenges of the global market of educational "services" / J. Charchuła. - P.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Sobczak-Michałowska, M. Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example / M. Sobczak-Michałowska. - P.53-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Sysoiev, O. Circular economy education: experience of Finland / O. Sysoiev. - P.60-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Bogusz, M. Care over the international students during COVID-19 lockdown / M. Bogusz. - P.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Koc, R. Possibilities of application of cognitive-behavioral coaching in the education system / R. Koc. - P.78-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Żmudzka, M. Managing self-development (self-creation) by the teacher / M. Żmudzka. - P.89-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Hrynevych, L. Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy / L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets. - P.100-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Kaniewska-Mackiewicz, E. Activation of older people with the use of occupational therapy / E. Kaniewska-Mackiewicz. - P.114-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Kozubska, A. The role of dialogue in preventing aggression at school / A. Kozubska. - P.125-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Herzberg, M. Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour / M. Herzberg. - P.140-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Shved, O. Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations / O. Shved, I. Tkach. - P.151-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Chalyi, A.
    Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education [Електронний ресурс] = Синергетичні засади модернізації форм навчання природничих дисциплін у вищій медичній освіті / A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P31-38, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- синергетика -- впровадження новітніх технологій -- навчання -- вища медична освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sysoiev, O.
Сисоєв Олексій
Chalyy, K.
Чалий Кирило
Чалий Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Hrynevych, L.
    Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy [Електронний ресурс] = Модернізація системи управління освітою у місті києві в умовах запровадження автономії шкіл / L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P100-113, DOI 10.28925/2518-7635.2021.610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
автономія закладів середньої освіти -- сервісний центр -- середня школа -- українська система освіти -- управління освітою
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lynov, K.
Линьов Костянтин
Shemelynets, І.
Шемелинець Іван
Гриневич Лілія


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

4.


    Nazarenko, Oleksandra.
    Guidelines on ukrainian higher education modernisation through educational achievements of South Korea [Електронний ресурс] / O. Nazarenko. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P43-53, DOI 10.28925/2617-5266.2023.811. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- Південна Корея -- Україна -- модернізація
Анотація: У статті автор заглиблюється в аналіз вищої освіти в контексті Південної Кореї. Це обстеження ґрунтується на оцінці його законодавчого, організаційного та змістовного аспектів функціонування. Автор окреслює ключові елементи, які лежать в основі досягнень Південної Кореї у сфері вищої освіти, охоплюючи державні стратегії, інвестиції в освіту, досягнення в наукових дослідженнях і взаємодію соціальних і культурних аспектів у національних рамках.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В505452853/2018/5
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2018р. № 5
Зміст:
Авраменко, У. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти / У. Авраменко. - С.1-9
Антохова, А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику / А. Антохова. - С.10-22
Bilous, V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school / V. Bilous. - С.23-28
Буйницька, О. Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра / О. Буйницька. - С.29-40
Вембер, В. Використання екосистеми go-lab для організації дослідницього навчання / В. Вембер. - С.41-50
Воскобойнікова-Гузєва, О. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації / О. Воскобойнікова-Гузєва. - С.51-57
Gladun, M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment / M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak. - С.58-65
Даниско, О. Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання / О. Даниско. - С.66-76
Девін, В. Використання програмного комплексу mdsolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.77-87
Дудка, О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch / О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета. - С.88-96
Житєньова, Н. Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики / Н. Житєньова, В. Шигимага. - С.97-106
Іващенко, М. Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти / М. Іващенко, Т. Бикова. - С.107-115
Кадемія, М. Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві / М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися. - С.116-122
Канюка, І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності / І. Канюка, Л. Сердюк. - С.123-132
Koryakin, O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art / O. Koryakin. - С.133-139
Kravchyna, T. Types of interactive methods of teaching english for technical students / T. Kravchyna. - С.140-145
Кулімова, Ю. Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій / Ю. Кулімова. - С.146-152
Машкіна, І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика" / І. Машкіна, Т. Носенко. - С.153-159
Морзе, Н. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності / Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун. - С.160-177
Морзе, Н. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти / Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик. - С.178-187
Osmolyk, K. Electronic social art / K. Osmolyk, J. Toit. - С.188-196
Павлюк, Р. Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою" / Р. Павлюк. - С.197-209
Тихонова, Т. Computational thinking як сучасний освітній тренд / Т. Тихонова, Г. Кошкіна. - С.210-221
Фамілярська, Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти / Л. Фамілярська. - С.222-231
Folomieieva, N. Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist / N. Folomieieva. - С.232-239
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Авраменко, У.
    Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти / У. Авраменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 1-9, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.19 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- комп’ютеризація -- технологія
Анотація: В статті означено пріоритетні напрямки трансформації діагностичного компоненту в школах, що переходять до інклюзивного типу, а також висунуто ідеї щодо втілення цих трансформацій із активним залученням наукового та студентського співтовариства українських вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: О168872740/2013/2
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2013р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти / В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк. - С.9-14
Левовицький, Тадеуш. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю / Т. Левовицький. - С.15-28
Кл.слова: освітні реформи, Польша, освіта Польщі , соціологія освіти , Польша
Мешальський, Стефан. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи / Стефан Мешальський. - С.29-35
Кл.слова: освітні реформи, Польща, демократизація школи, Польща, освітні нерівності, Польща
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С.36-45
Кл.слова: модернізація освіти, методологія міждисциплінарності, вища освіта
Поясок, Тамара Борисівна. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Т. Б. Поясок. - С.46-50
Кл.слова: система освіти, міждисциплінарні зв'язки , принципи освітньої політики
Гайдзіца, Анна. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти / А. Гайдзіца. - С.51-58
Кл.слова: система освіти, Польща, демографічні зміни, Польща, розвиток особистості, Польща
Ружанська, Анєля. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи / А. Ружанська. - С. 59-65
Кл.слова: освітня політика, релігійна освіта, полікультурна Європа
Щурек-Борута, Аліна. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.66-73
Кл.слова: суспільне замовлення, розвиток умінь, набуття знань
Козак, Людмила. Науковий тезаурус інноваціної освіти / Людмила Козак
Кл.слова: освітня інновація
Корчак, Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст / Л. Корчак. - С.82-92
Кл.слова: соціальна допомога, причини безробіття, форми протидії безробіттю
Линьов, Костянтин Олександрович. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С.93-96
Кл.слова: професійний розвиток, індивідуальна траєкторія навчання, підвищення кваліфікації
Саух, Петро Юрійович. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою / П. Ю. Саух. - С.97-109
Кл.слова: професійна підготовка, соціокультурна місія, комерціалізація
Морщиньська, У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти / У. Морщиньська, В. Морщиньський. - С.110-118
Кл.слова: філософія освіти, Польща, герменевтика , феноменологія
Кузьменко, О. Концептуальні моделі університету / О. Кузьменко. - С.119-124
Кл.слова: місія Університету, функції Університету, ідея Університету
Чернуха, Н. Соціологія освіти в структурі освітології / Н. Чернуха. - С.125-130
Кл.слова: соціальні відносини, гуманітарна освіта, освітологія
Собецький, М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта / М. Собецький. - С.131-137
Кл.слова: міжкультурна освіта, ідентичність
Кужемпа, Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти / Я. Кужемпа. - С.138-146
Кл.слова: полікультурне навчання, імміграція, міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур, Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі / Є. Огродська-Мазур. - С.147-154
Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс, В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити? / В. Койс. - С.155-162
Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща, вчителі пограниччя, етнічні відносини
Мартиненко, С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко. - С.163-167
Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа, модернізація освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О168872740/2015/4
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2015р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький. - С.11-19
Кл.слова: вища освіта, якість навчання, шанс змін
Мартиненко, Світлана. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти / С. Мартиненко. - С.19-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія педагогічної діагностики, особистісно-розвивальна освіта, педагогічна діагностика
Поспєлова, Тетяна. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства / Тетяна Поспєлова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, людський потенціал, людський розвиток
Чернуха, Надія. Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, інтеграція, модернізація
Диба, Тетяна. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, неперервна освіта, професійна освіта
Мешальський, Стефан. Про вплив вчителя та його нестійкість / Стефан Мешальський. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вплив, вплив вчителя, елементи впливу
Желанова, Вікторія. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір / В. Желанова. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, контекстна спрямованість, контекстуалізація
Лисенко, Олександра. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Лисенко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпрервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експерт у галузі освіти, консультування
Пономаренко, Наталія. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Пономаренко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, діагностика, експертиза в освіті
Іваницька, Ольга. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом / О. Іваницька, А. Панченко. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експертна оцінка, експертне оцінювання
Братко, Марія. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї / М. Братко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, теорія управління освітою, управління освітою США
Квятковський, Михал. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні прагнення, напрями навчання, педагогіка роботи
Загородня, Алла. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння / А. Загородня. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, освіта
Мосьпан, Наталія. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики / Н. Мосьпан. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта, інтернаціоналізація
Біницька, Катерина. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фандрайзингова діяльність, фінансування, школа
Атрощенко, Тетяна. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник дошкільної установи, комунікація, комунікативна культура
Рябенко, Валерій. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології / В. Рябенко. - С.99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: форми суспільних відносин, гносеологія, духовне виробництво
Ткаченко, Маргарита. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський університет, Болонський процес, демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман, Габріела. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман. - С.110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність учнів, культурна ідентичність, полікультурна освіта
Корчак, Леандра. Сім’я як середовище виховання / Л. Корчак. - С.115-117
Кл.слова: класифікація сім'ї, сім'я, сім'я як виховне середовище
Беднарська, Наталія. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію / Н. Беднарська. - С.118-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікіпедія, навчання, неформальне навчання
Плаксін, Андрій. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики / А. Плаксін. - С.126-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактична Культура, зміст освіти, педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання у міжкультурному просторі / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Чернуха, Надія.
    Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 29-32, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.2932. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграція -- інтеграція -- модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.2932,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Вдовиченко, Євген.
    Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 88-93, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.8893. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Філософія освіти--Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в Китаї -- модернізація змісту освіти -- університет -- глобалізація -- корупція
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.8893,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Мартинчук, Олена.
    Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту / О. Мартинчук // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал. - 2016. - № 5. - С. 147-151, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.147151. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітологія--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- інклюзивна педагогіка -- особи з особливими освітніми потребами
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.147151,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Рафальський, О.
    Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 52-58, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.5258 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
генезис -- інноваційний тип розвитку -- суспільна модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.5258,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 36-45

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- методологія міждисциплінарності -- вища освіта

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Мартиненко, С.
    Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 163-167

Кл.слова (ненормовані):
Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа -- модернізація освіти

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)


Знайти схожі

15.


    Калінічева, Г.
    Якість вищої освіти як складова формування людського капіталу: виклики для України / Г. Калінічева // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2021. - № 10. - С. 24-36, DOI 10.28925/2226-3012.2021.103 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компетентність -- людський капітал -- ринок праці -- модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: О283150799/2011/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2011р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мороз, О. О. Медіа-освіта: історичний аспект розвитку / О. О. Мороз. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Алексеєв, О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування / О. М. Алексеєв. - С.12-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Хорошайло, О. С. Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду) / О. С. Хорошайло. - С.24-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудіна, О. Л. Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії / О. Л. Чудіна. - С.35-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Шовковий, В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю / В. М. Шовковий. - С.46-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, І. В. Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування / І. В. Ляшенко. - С.59-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексенко, В. М. Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці / В. М. Олексенко. - С.68-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Сенчук, О. В. Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі / О. В. Сенчук. - С.78-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Сметаніна, Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму / Л. С. Сметаніна. - С.90-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Безпалько, О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі / О. В. Безпалько. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. До проблеми становлення освітології в Україні / О. М. Кузьменко. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Литовченко, О. В. Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості / О. В. Литовченко. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Байталюк, О. М. Дитина в сімейних правовідносинах / О. М. Байталюк. - С.134-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Калашнікова, С. А. Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів / С. А. Калашнікова. - С.143-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі / А. Г. Панченко. - С.168-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Стороженко, О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах / О. М. Стороженко, О. Б. Німко. - С.177-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Канафоцька, Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості / Г. П. Канафоцька. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Пішун, С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента / С. Г. Пішун. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Калашнікова, С. А.
    Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів [Електронний ресурс] / С. А. Калашнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 143-167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- керівник навчального закладу -- управлінець-лідер -- концептуальні засади -- лідерство
Анотація: У статті презентовано досвід модернізації програм професійної підготовки керівників навчальних закладів, здійсненої у Київському університеті імені Бориса Грінченка на основі запровадження концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Шитікова, С. П.
    Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти [Електронний ресурс] / С. П. Шитікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 53-64, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.5364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
модернізація вищої освіти -- інтернаціоналізація -- освітні та дослідницькі програми -- розвиток потенціалу -- вища освіта -- проекти міжнародної технічної допомоги
Анотація: Стаття присвячена огляду пріоритетних напрямів проектів освітніх і дослідницьких програм Європейського Союзу в контексті запровадження положень нового Закону України «Про вищу освіту» задля реформування вищої освіти. Проаналізовано основні напрацювання освітніх проектів, що внесли вклад та створили підґрунтя для запровадження положень Закону України «Про вищу освіту». Описано інформаційні ресурси для забезпечення ефективного запровадження міжнародних проектів освітніх і дослідницьких програм ЄС Еразмус+ і Горизонт 2020. Визначено ключові пріоритетні напрями для запровадження реформи вищої освіти в рамках запровадження проектів міжнародної співпраці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Чижикова, О.
    Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Чижикова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 161-175, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.161175. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність. -- іншомовна освіта -- майбутній правознавець -- модернізація вищої юридичної освіти -- підхід до навчання -- творчі здібності
Анотація: Стаття розкриває сутність сучасних підходів до навчання майбутніх правознавців в умовах університетської освіти. Окреслені проблеми вищої юридичної освіти, висвітлені напрями її модернізації; проаналізовані компетентності, структурні компоненти професійної діяльності юриста і процесуальні аспекти підготовки майбутнього правника в рамках зазначених підходів. Підкреслюється необхідність розвитку творчих здібностей студентівправознавців у процесі навчання у закладах вищої освіти. Наведені переваги застосування і приклади імплементації сучасних підходів у процесі вивчення іноземних мов студентами-правознавцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Гуревич, Р.
    Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 22-46, DOI 10.28925/2312-5829.2022.342. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифрова дидактика -- цифрове освітнє середовище -- цифровізація -- цифрові технології -- освіта -- технології в освіті -- модернізація освіти
Анотація: В статті проаналізовано цифровізацію сучасної освіти. Її актуальність визначається роллю освіти у житті сучасного суспільства, що орієнтується на принципи та цінності постіндустріальної епохи. В удосконаленні національної освіти з кожним роком усе більшу роль набувають цифрові технології, що сприяють підвищенню якості підготовки майбутніх учителів і зближення освіти з наукою. Водночас ці технології потребують аналізу їх впливу на суспільство. В зв’язку з цим вивчення питань цифровізації освіти та її соціальних наслідків видається дуже актуальним напрямом наукових досліджень. Для досягнення поставленої мети використано методи соціального пізнання, аналізу філософської, соціологічної, педагогічної літератури, синтезу та моделювання соціально-культурних процесів. Визначено основні проблеми цифровізації освіти: дегуманізація освітніх, а далі всіх інших соціальних відносин, здатності здобувачів освіти до творчості, зростання прагматизму й індивідуалізму на основі цінностей особистого комфорту й споживання. Визначено перспективи цифровізації системи освіти: інструментальні – оснащення освітніх закладів якісним програмним забезпеченням, інформаційними системами, що забезпечують доступ до освітніх ресурсів, впровадження інформаційних (дистанційних) технологій, он-лайннавчання, зміна вимог до викладачів і здобувачів освіти, становлення нових освітніх структур, неминучі зміни звичних форм і методів навчання; ціннісносмислові – знаходження гармонійної єдності з найкращими традиціями вітчизняної освіти. Розв’язання практичних питань, пов’язаних з реалізацією державної політики цифровізації різних сфер суспільних відносин, що сприяють координації зусиль науковців, політиків, інститутів громадянського суспільства з соціально-економічного та культурного розвитку інформаційного суспільства
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Коношевський, Л.
Опушко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)