Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (154)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мотив<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Єременко О. Текстуальні параметри роду літературного твору як носії синкретичних явищ/ О. Єременко
Луцюк М. Дописемна доба розвитку літератури/ М. Луцюк
Поліщук Я. Авторство і гра/ Я. Поліщук
Башкирова О. Культурологічний код роману Наталі Тисовської "Укус огняного змія"/ О. Башкирова
Васьків М. До проблеми актуальності, оригінальності та вторинності сучасної української прози/ М. Васьків
Малахова Е. Мотив песенной лирики как объект композиторской интерпретации (на материале творчества Вячеслава Полянского)/ Е. Малахова
Недавня К. Метафора тіла як основний спосіб концептуалізації хвороби у текстах двотисячників/ К. Недавня
Євтушенко С. Провідні мотиви лірики Ади Негрі/ С. Євтушенко
Бикова О. Специфіка роботи репортера в друкованих ЗМІ/ О. Бикова
Почапська-Красуцька О. Розвага як метод маніпулювання свідомістю читача (за матеріалами журналу "The First Key")/ О. Почапська-Красуцька
Тімофєєв А. Проблеми зовнішньої трудової міграції в Україні: сучасні тенденції/ А. Тімофєєв
Видайчук Т. Релігійна культура та свідомість і формування фразеологічного фонду української мови/ Т. Видайчук
Максимчук В. Авторські лексичні новотвори з компонентами релігійно-християнської тематики (на матеріалі творчості поетів Рівненщини)/ В. Максимчук
Шостюк З. Функціональні та стилістичні особливості неологізмів у поетичному тексті Дмитра Павличка/ З. Шостюк
Glagush N. Translation of Indirect Speech Acts/ N. Glagush
Поліщук Я. Александер Ф’ют. Перед наступом світу фаст-фудів/ Я. Поліщук
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2020р. т.26,N 2
Цікаві статті :
Дорфман Н. Концепт тілесності у сучасній сербській та чорногорській прозі: від інтерпретації до "занурення" у текст/ Н. Дорфман (стр.17-23)
Артеменко І. Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності/ І. Артеменко (стр.24-31)
Кравченко А. Релігія у структурі ідентичності за романами Сергія Жадана/ А. Кравченко (стр.32-41)
Ткаченко Р. Подолинського та її відгомін в українській літературі/ Р. Ткаченко, С. Утопія (стр.42-47)
Срібняк І. Український аматорський театр у таборі інтернованих військ УНР Стшалково, Польща, очима театральних критиків, серпень 1921 — липень 1922 рр. (за матеріалами часопису "Промінь")/ І. Срібняк (стр.48-60)
Sliepushova А. Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis/ А. Sliepushova (стр.61-65)
Трищенко І. Семантичний контраст і нерівність в позиції звертання (на матеріалі англомовної художньої прози)/ І. Трищенко (стр.66-72)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2023р. т.29,N 2
Цікаві статті :
Заярна І. Засоби формування імперського колоніального наративу в повісті М. Карамзіна «Марфа-посадниця, або Підкорення Новагорода»/ І. Заярна (стр.63–69)
Ткаченко Р. Філософсько-естетичний зміст образу / назви кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна»/ Р. Ткаченко (стр.70–76)
Саєнко В. «Квадро» Б. Нечерди і «Поїздка в “СВ”» Д. Затонського: тематична спорідненість і контроверсії/ В. Саєнко (стр.77–88)
Корнієнко О. Художнє відображення історичних постатей у романі Володимира Даниленка «Кохання в стилі бароко»/ О. Корнієнко, Н. Гудована (стр.89–95)
Буцька К. Пам’ять як жіночий простір у романі О. Забужко «Музей покинутих секретів»/ К. Буцька (стр.96–101)
Мусій В. Мотив двійництва у творах сучасної літератури (Ю. Вайнонен «Німий бог», Л. Дереш «Спустошення», Ґ. Трибусон «Віденські гриби»)/ В. Мусій (стр.102–107)
Боговик О. Соціально-політичні виміри американського суспільства в новому тисячолітті (на матеріалі роману Салмана Рушді «Quichotte»)/ О. Боговик, А. Безруков (стр.108–113)
Фіялка С. Зображально-виражальні засоби в українській поезії періоду повномасштабної військової агресії РФ/ С. Фіялка (стр.114–119)
Доценко О. Комунікативно-прагматичні особливості езотеричних передбачень у мас-медійному дискурсі російсько-української війни/ О. Доценко (стр.120–130)
Лісневська А. Аудіовізуальний контент у культурній журналістиці воєнного часу: до питання національної ідентичності/ А. Лісневська, Р. Новикова (стр.131–138)
Гудошник О. Усна історія і медіа: платформи для збору історій свідків/ О. Гудошник (стр.139–145)
Пелешок О. Тематична парадигма краєзнавчого контенту районної преси Тернопільщини початку XXI століття/ О. Пелешок (стр.146–156)
Солодовник Д. Візуалізація даних у новітніх конвергентних медіа України/ Д. Солодовник (стр.157–165)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2023р. т.29,N 3
Цікаві статті :
Муравецька Я. До питання ймовірних причин написання оповідання Андрія Головка «Крученим шляхом»/ Я. Муравецька (стр.166-171)
Біляцька В. «Десь в далині лишились рідні ниви»: мотиви збірки «100 поезій» Бориса Олександрова-Грибінського/ В. Біляцька, Л. Ромас (стр.172-178)
Качур І. Екзистенціалістський мотив відчаю у романі К. Маккарті «Старим тут не місце»: нова темрява, старі сподівання/ І. Качур (стр.179-184)
Хіхлушко Б. Голос «Еклезіяста». До проблеми комунікативних структур у ліриці/ Б. Хіхлушко (стр.185-190)
Васьків М. Стихійний матеріалізм, інформація (пам’ять) і людина у поезії Павла Мовчана/ М. Васьків (стр.191-199)
Боронь О. Чи міг Шевченко намалювати портрет Петра Дуніна-Борковського?/ О. Боронь (стр.200-205)
Шалак О. Наукова співпраця Каленика Шейковського і Бориса Грінченка крізь призму епістолярного наративу/ О. Шалак (стр.206-212)
Главацька Ю. Лінгвістичні аспекти вивчення ідентичності особистості: теоретичний аспект/ Ю. Главацька (стр.213-219)
Мітчук О. Медіакультура як ознака лібералізму сучасного інформаційного суспільства/ О. Мітчук, І. Крупський (стр.220-225)
Гоцур О. Українські науково-популярні блоги на платформі YouTube: особливості функціонування/ О. Гоцур, Дмитро Спорняк (стр.226-232)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пухонська О.
Назва : Сучасна поезія як об’єкт інтертекстуальності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поезія--інтертекстуальність--постмодернізм--цитата--мотив--іронія--гра
Анотація: У статті розглянуто теоретичні основи інтертекстуальності в сучасній українській поезії молодих авторів останнього десятиліття. Проаналізовано форми вираження міжтекстової комунікації через цитату і мотив, оскільки ці аспекти є найчастішим її проявом у досліджуваному матеріалі. Сучасна поезія характеризується залученням у авторський текст численних інтертекстуальних елементів
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малахова Е.
Назва : Мотив песенной лирики как объект композиторской интерпретации (на материале творчества Вячеслава Полянского) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пісенна лірика--інтерпретація--мюзикл--композитор
Анотація: У статті подано аналіз поняття «інтерпретація» з позицій літературо- та музикознавства. На прикладі пісенної лірики з мюзиклу однойменній п'єсі Григорія Горіна «Чума на обидва ваші будинки» (режисер Борис Озеров) розглянуто основні засади інтерпретації композитором В'ячеславом Полянським поетичних текстів Михайла Євшина.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пухонська О.
Назва : Сучасна візія міста в поезії молодих авторів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 3/4. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/3/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна поезія--мотив--образ--текст--місто--урбаністичний простір--ліричний герой
Анотація: Стаття розкриває особливості літературного освоєння сучасного простору міста молодими авторами початку ХХІ століття. Значну увагу зосереджено на поетичних образах та мотивах, котрі є спільними для багатьох поетів і визначають не тільки стильову манеру їхнього письма, а й формують візію міста у сприйнятті нового покоління. Важливим аспектом видається те, що урбаністичний простір у сучасній поезії є не лише простором художнім, а набуває рис самостійного ліричного персонажа, здатного відчувати і еволюціонувати.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сінченко О.
Назва : Теорія сюжету Бориса Навроцького [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сюжет--мотив--формалізм--українське літературознавство
Анотація: У статті чи не вперше у вітчизняному літературознавстві реконструйовано теорію сюжету неопотебнянця Бориса Навроцького з урахуванням як синхронного, так і діахронного контекстів. Підґрунтям його теорії слугують концепції О. Веселовського, В. Шкловського та О. Білецького, що підлягають критичній ревізії. Навроцький пропонує власні методологічні правила в розумінні сюжету, а також вперше в українському літературознавстві пропонує визначення сюжету, що мислиться як система, що вміщує три елементи: ситуацію, тип та зв’язок. Із урахуванням усіх елементів сюжету науковець переглядає вчення Веселовського про мотив, пов’язуючи його з усіма елементами сюжету. Пошукова логіка Навроцького розгортається так: рація виникає як усвідомлення образів; усвідомлення образів – усвідомлення їхньої організації; організація образів поетичного твору провадить до розуміння його композиції, а композиція складного поетичного твору і є сюжет. Запропоноване Навроцьким розуміння сюжету важко увібгати і в наратологію, і в сюжетологію. Обидва спрямування у своєму схематизмі позбавлені головного для Навроцького – зв’язку з людською життєдіяльністю, розуміння, що література є виявом людської діяльності і насамперед покликана відповісти на її базові запити до світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Артеменко І.
Назва : Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Том 26, № 2. - С. 24-31. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2020/26/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистии спротив--революція гідності--маи дан--схід україни--драматургія
Анотація: Особистии спротив посідає важливе місце серед об’єктів філософського осмислення. Тому досить актуальною є и ого реалізація в художніи літературі, особливо в украї нськіи драматургії останнього десятиліття. Революція Гідності внесла свої корективи в осмислення мотивів спротиву порівняно з попередніми революціями та переворотами, оскільки тои досвід відбувався за зовсім інших інформаціи но-технічних можливостеи , а вони важливі для організації людеи . Крім того, мотив спротиву має в украї нськіи літературі власну традицію, що складається з творів Т. Шевченка, вісниківців, шістдесятників, дисидентів. Проте це переважно публіцистика та поезія. У результаті Революції Гідності украї нськии спротив став і однією з тем драматургії . Саме тому особливо актуальним є дослідження мотиву спротиву в драматургічному осмисленні з погляду переваг у розвитку суспільства, сучасного подіям на Маи дані. Будь-якии рух спротиву має низку організаціи них і психологічних умов, за яких він відбувається. У текстах п’єс ці умови відображені якщо не по-різному, то зі зміщеними акцентами. У статті розглянуто драматургічні твори, написані до, під час і після Революції Гідності. Метою статті є простежити, як змінювалося художнє осмислення соціальних причин та ідентичності учасника руху спротиву в п’єсах, присвячених Маи дану 2013–2014 років і подіям, що відбуваються на теренах Украї ни як наслідок Революції . Особлива увага приділена формуванню образу героя, борця, патріота. Розглянуто розвиток особистого спротиву у відповідності до описуваних подіи та часу, коли вони відбувались. Для досягнення поставлених завдань було застосовано методи сюжетного і текстуального аналізу, конфліктознавчі та інтертекстуальні методики. Об’єктом дослідження є дві антології сучасної украї нської драми: «Маи дан. До і після» та «Лабіринт із криги та вогню». Завдяки свої и структурі ці збірки дають можливість розглянути особистии спротив як мрію, як реальнии діючии образ та як герої чнии , патріотичнии подвиг. Також у статті простежено, якими літературними засобами створюється такии образ і як змінюються ці засоби залежно від розвитку образу в текстах. В усіх драмах створено узагальнении образ украї нця, якому властиві всі наи кращі якості, поривання та погляди, він має високии патріотизм, силу волі, мужність тощо і є тим образом украї нця, якого «не вистачає» краї ні. Це омріянии герои . Проте в різних розділах збірок цеи образ змінюється, перетворюється і вдосконалюється. А разом з цим образом змінюється і мотив спротиву учасника. Вперше було простежено, як украї нські драматурги відчували та осмислювали причини и перебіг соціального, в тому числі і особистого, спротиву, що зумовив Революцію Гідності. Особлива увага звернена на відмінності в художньому осмисленні одного і того ж мотиву соціального та особистого спротиву. Також уперше цілісно простежено зв’язок мотиву спротиву із художніми конфліктами п’єс збірок «Маи дан. До і після» та «Лабіринт із криги та вогню». Матеріал може бути застосовании для подальших глибоких досліджень з цієї теми, наприклад для вивчення прозових текстів про Маи дан та, навіть, поетичних збірок
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колошук Н.
Назва : Тріада Віра — Надія — Любов як символ у ліриці шістдесятників Б. Окуджави та Є. Сверстюка [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Том 26, № 4. - С. 138-144. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2020/26/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тріада віра — надія — любов--лірика--шістдесятники--дисидентство--поетичні символи
Анотація: Предметом дослідження стали два вірші поетів-шістдесятників — «Три сестри» Б. Окуджави та «Віра — Надія — Любов» Є. Сверстюка. Ї х об’єднує символічнии образтріада християнських великомучениць. Метою статті є з’ясування відмінностеи у розвитку національних культур колишнього СРСР, які зумовлюють подальші розходження в сучасніи ментальності громадян краї н, що зрештою розділилися. Для досягнення цієї мети було застосовано метод порівняльно-герменевтичного тлумачення текстів. Постановка проблеми. Персоніфіковані образи Віри, Надії , Любові у вірші Б. Окуджави «Три сестри» постають перед ліричним героєм як первні и ого особистісного існування, вірність яким виправдовує поета, що почувається боржником перед життям і сучасниками. Натомість вірш Є. Сверстюка «Віра — Надія — Любов» розкриває глибокии суспільно-історичнии підтекст у світлі мемуарних свідчень про трагічні долі украї нських дисидентівшістдесятників. Мотив неминучості трагічного вибору на хресному шляху домінує в и ого образно-смисловіи структурі. У результаті дослідження з’ясовано, що порівняно з піснею Б. Окуджави в Є. Сверстюка відчутнішими є символічнии план притчі та зв’язок із релігіи ною традицією. Ліричнии голос украї нського дисидента зіткании із відголосів не буденного для радянської Украї ни культурного тексту — з агіографії , із переслідуваного и підпільного церковного життя, із повстанської лірики часів Другої світової віи ни, із забороненої публіцистики борців за національне відродження. Украї нські дисиденти бачили свою місію інакше, ніж ї хні сучасники в Росії , звідси и глибокии сакральнии смисл образів тріади великомучениць, і молитовнии настріи , і трагічнии пафос віршів Сверстюка, присвячених братам-дисидентам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)