Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4225)Каталог авторефератів та дисертацій (7)Грінченкознавство (3)Рідкісні та цінні видання (6)Мережеві ресурси (42)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=музика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мусій, Валентина
Назва : Мотив двійництва у творах сучасної літератури (Ю. Вайнонен «Німий бог», Л. Дереш «Спустошення», Ґ. Трибусон «Віденські гриби») [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 2. - С. 102–107. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.6 (Шифр С325934233/2023/29/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотив--двійництво--авторська концепція--самоідентифікація--художній світ--топос--позасвідоме--рефлексія--постмодернізм--перформативність
Анотація: Об’єктом аналізу в статті є твори сучасних авторів, герої яких конфліктують або з власним «Я» («Спустошення» Любка Дереша), або зі світоустроєм (як скрипаль в оповіданні Ґорана Трибусона, який відчуває, що насправді не він володіє звуками музики, а музика опанувала ним як іграшкою), або відчувають неможливість повноти власного буття, бо не знають свого коріння (як герой роману Юркі Вайнонена «Німий бог»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коляда, Олег
Назва : Голосова ідентифікація: метатекстуальність феномену електронного голосу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Том 30, № 1. - С. 50-60. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.7 (Шифр С325934233/2024/30/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метатекстуальність--транскомунікація--парапсихологія--метамодерн--феномен електронного голосу--музика--шум
Анотація: Предметом дослідження в статті є деякі аспекти транскомунікації та її зв’язок із літературою, зокрема метатекстуальною природою транскомунікаційних аудіозаписів як матеріалу для вивчення методів інструментальної транскомунікації (ITC) та феномена електронного голосу (ФЕГ) — терміни, які вживаються для опису отриманих за допомогою використання електронних пристроїв і технологій даних щодо спілкування з духами чи сутностями з інших сфер або вимірів. Проблема дослідження полягає в самій сутності форми паранормальних явищ, яка передбачає спроби ідентифікувати та інтерпретувати повідомлення, зображення чи інші форми зв’язку з «метареальністю» за допомогою таких аналогових пристроїв, як радіо, телевізори, перші комп’ютери і саморобна радіоелектронна техніка. Константинс Раудіве, один із перших дослідників транскомунікації, уважав, що радіо зокрема можна використовувати як засіб встановлення контакту з духами або сутностями, які існують за межами фізичної реальності й можуть маніпулювати електронними сигналами або іншими формами енергії, щоб надсилати повідомлення, які інтерпретуватимуть живі. Мета статті розкривається в методологічному вивченні транскомунікації як суперечливої сфери, яка не є широко прийнятою науковою спільнотою через брак емпіричних доказів на підтримку існування сутностей або спілкування такого типу. Саме тому багато скептиків стверджують, що цей досвід можна пояснити природними явищами, такими як парейдолія (схильність сприймати значущі моделі у випадкових подразниках) або електромагнітні перешкоди, а тому безліч прикладів ФЕГ ігноруються як фіктивні, аматорські, постановні. Важливо зазначити, що дослідники паранормальних явищ підходять до транскомунікації зі здоровою долею скепсису та обережності й визнають, що ця наукова галузь усе ще є недоведеною і спекулятивною, а тому результати дослідження мають перспективу для подальшого вивчення надскладного явища. У статті зокрема вивчається можливість літературознавчої інтерпретації транскомунікації з позицій метатекстуальності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клюев, Александр Сергеевич
Назва : Музыка: синергетическая модель [Електронний ресурс]
Місце публікування : АРТ-простір: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 8-16 (Шифр А986022216/2016/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синергетика--синергетичний підхід--система відносин--музичний процес--музичний твір--особистість
Анотація: У статті визначається місце музики у структурі світу з позиції синергетики. Показується, що, відповідно до синергетичної парадигми, музика — система, яка є вершиною системно-еволюцій-ного розвитку світу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костікова, Ілона, Цзян, Хаочже
Назва : Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 73-84. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.156 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.156
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--англійська мова--учень--урок--пісня--музика
Анотація: На уроках англійської мови одним із цікавих засобів навчання стають музично-пісенні засоби. Їх призначення як дидактичного засобу – формування англомовної компетентності, вплив на емоційно-почуттєву сферу учнів, ігрова форма швидкого засвоєння навчального програмного матеріалу, підйом інтересу, цікавості, захоплення на уроках англійської мови. Мета дослідження – схарактеризувати впровадження музично-пісенних засобів на уроках англійської мови із можливістю використання цифрових технологій. Завдання дослідження: проаналізувати авторські підходи до визначення засад музично-пісенних засобів; окреслити їх вплив на різні аспекти мови; навести приклади застосування цифрових технологій при використанні музично-пісенного матеріалу на уроках англійської мови. Результати дослідження свідчать, що музично-пісенні засоби – це засоби навчання на основі впровадження ритміко-пісенного матеріалу у викладанні англійської мови учням початкової школи. Використання пісень сприяє контекстному впровадженню лексичних одиниць і мовленнєвих зразків, легшому і швидкому запам’ятовуванню англомовного матеріалу. На сучасному уроці англійської мови необхідно застосовувати цифрові технології, щоб створити штучне англомовне середовище із використанням аутентичних пісень з сайтів, відеороликів ютубу, тік-току тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Острецова, Тетяна Олександрівна, Острецов, Дмитро Іванович
Назва : Синергія мистецтва і техніки: вектори розвитку музичних інформаційних технологій [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 106-119. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.168 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.168
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрові технології--музика--музично-інформаційні технології--технології
Анотація: У статті розкрито сучасні тенденції розвитку музичних інформаційних технологій, вдосконалення яких стає ключовим чинником у розвитку музичної індустрії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми/ О. М. Олексюк (стр.3-8) Кл.слова: антропоцентризм,компетентісний підхід,мистецька освіта
Падалка Г. М. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення/ Г. М. Падалка (стр.8-13) Кл.слова: мистецька освіта,педагогічні умови,особистісна мотивація
Войцех М. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури/ М. Войцех (стр.14-24) Кл.слова: засоби популяризації,глобальна культура,музична освіта
Растригіна А. М. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій/ А. М. Растригіна (стр.25-30) Кл.слова: вища освіта,духовність виховання,творчий потенціал
Тушева В. В. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики/ В. В. Тушева (стр.31-38) Кл.слова: культура,світогляд дослідника,теоретичне мислення
Матвєєва О. О. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід/ О. О. Матвєєва (стр.39-45) Кл.слова: діагностика компетенцій музики,компетенції вчителів музики,учителі музики
Ланіна Т. О. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства/ Т. О. Ланіна (стр.46-50) Кл.слова: вокальний ансамбль,естрадне виконавство
Рагозіна В. В. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей/ В. В. Рагозіна (стр.51-53) Кл.слова: ювілей,мистецька педагогіка,мистецька освіта
Бабіченко Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти/ Н. О. Бабіченко (стр.54-58) Кл.слова: вокально-хорова творчість,неперервна освіта,музична культура
Вєтринська А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті/ А. В. Вєтринська (стр.59-61) Кл.слова: хореографічна освіта,фахова підготовка,тенденції
Смоляк О. С. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість")/ О. С. Смоляк (стр.68-72) Кл.слова: вид виконання,ладозвукорядна будова,церковні коляди
Проців Л. Й. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії/ Л. Й. Проців (стр.73-77) Кл.слова: історія музичної педагогіки,метаісторія,музична культура
Полянський Т. В. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції/ Т. В. Полянський (стр.78-85) Кл.слова: академічна музика,джас, стиль,регтайм
Коваленко А. С. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти/ А. С. Коваленко (стр.86-91) Кл.слова: гітарне мистецтво,діяльність гітаристів,музична освіта
Стрельченко К. М. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів/ К. М. Стрельченко (стр.92-96) Кл.слова: акомпонемент,аранжування,репертуар
Гусак В. А. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки/ В. А. Гусак (стр.104-112) Кл.слова: дійове мислення,ідеомоторне тренування,музично-ігровий рух
Музика О. Я. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика (стр.113-117) Кл.слова: індивідуальність,самореалізація,фахова підготовка
Павленко О. М. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання/ О. М. Павленко (стр.118-122) Кл.слова: джазове мистецтво,фортепіанне навчання,методи навчання
Андрощук Л. М. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті/ Л. М. Андрощук (стр.123-127) Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта,науковий проект,майбутній вчитель хореографії
Каблова Т. Б. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів/ Т. Б. Каблова, С. О. Павлова (стр.128-132) Кл.слова: арт-терапія,психологічність фольклору,український фольклор
Кремешина Т. І. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування/ Т. І. Кремешина (стр.133-135) Кл.слова: самоефективність,педагогічна самоефективність
Гмиріна С. В. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста/ С. В. Гмиріна (стр.136-140) Кл.слова: драматургія,естрадний номер,сольний спів
Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"/ Л. А. Теряєва (стр.141-144) Кл.слова: хорове диригування,методична компетентність,педагогічні умови
Рябінко С. М. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти/ С. М. Рябінко (стр.145-149) Кл.слова: вокально-хорова робота,мистецька освіта,студенський хор
Рахманова О. К. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва/ О. К. Рахманова (стр.150-153) Кл.слова: педагогічні умови,синестезія,інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль А. С. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Коваль (стр.154-158) Кл.слова: герменевтичне коло,герменевтичний підхід,методична культура
Маєвська А. С. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Маєвська (стр.159-163) Кл.слова: вдосконалення,музичне мистецтво,фахова підготовка
Ходоровська І. М. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська (стр.164-167) Кл.слова: мультимедійні технології,учитель музичного мистецтва,музично-теоретична підготовка
Ходоковський В. І. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу/ В. І. Ходоковський (стр.168-171) Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка,концертмейстерські вміння,вчитель музичного мистецтва
Обманець Л. О. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. О. Обманець (стр.172-175) Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність,креативність,майбутні фахівці
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі/ О. М. Олексюк (стр.4-8) Кл.слова: духовний потенціал,мистецька освіта
Kaniowska M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s/ M. Kaniowska (стр.9-12) Кл.слова: художні школи,музична культура
Zeman A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman Кл.слова: хоровий концерт,спілкування,слухач
Тушева В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті/ В. В. Тушева Кл.слова: вища мистецька освіта,професіоналізація,самосвідомість
Кушнір К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва/ К. В. Кушнір Кл.слова: соціокультурний простір,компетентність,комп’ютерні технології
Вєтринська А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі/ А. В. Вєтринська Кл.слова: хореографічне мистецтво,викладач вищого закладу,професійні якості викладача
Шпирка А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.36-42) Кл.слова: емоційна виразність,фахова підготовка,майбутній вокаліст
Косінська Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки/ Н. Л. Косінська (стр.43-48) Кл.слова: майбутні вчителі,сценічно-образна культура,наукові принципи
Davidovitch N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song/ N. Davidovitch (стр.49-53) Кл.слова: єврейський народ,поезія,пісня
Троєльнікова Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України/ Л. О. Троєльнікова (стр.54-60) Кл.слова: фольклор,обряд,ендогенні коди
Свириденко Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна)/ Н. С. Свириденко (стр.61-65) Кл.слова: старовинна музика,клавесин,експозиція
Ізваріна О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття/ О. М. Ізваріна (стр.66-70) Кл.слова: українське оперне мистецтво,українськиймузично-драматичний театр,музична критика
Друцэ А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий/ А. П. Друцэ (стр.71-74) Кл.слова: флейта,тараф,най
Яковчук Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект/ Н. Д. Яковчук (стр.75-79)
Єрмак І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст./ І. Ю. Єрмак (стр.80-88) Кл.слова: виконавський трактат,флейта
Давлатова Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами)/ Т. І. Давлатова (стр.89-92) Кл.слова: українське оперне мистецтво,виконавська школа,архівні матеріали
Шило А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами)/ А. П. Шило (стр.93-96) Кл.слова: вокальне мистецтво,музична критика,оперне мистецтво
Полубоярина І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку/ І. І. Полубоярина (стр.97-102) Кл.слова: духовні цінності,інтеграція наук,студент-музикант
Комендант Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова/ Т. П. Комендант (стр.103-109) Кл.слова: національна культура,професійна мистецька освіта,мистецтво
Гмиріна С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки/ С. В. Гмиріна (стр.110-115) Кл.слова: харизма вокаліста,естрадний співак,творчий імідж
Ходоровська І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська (стр.116-120) Кл.слова: чуття ритму,інноваційні технології,навчальний процес
Рахманова О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці»/ О. К. Рахманова (стр.121-124) Кл.слова: синтезія,інтеграція,звук–колір
Ван Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання/ Я. Ван (стр.125-131) Кл.слова: диригентсько-хорове навчання,вища мистецька освіта
Лимаренко В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті/ В. І. Лимаренко (стр.132-136) Кл.слова: хмарні технології,ед’ютейнмент
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2023р.,N 8
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Системоутворюючі концепції духовного досвіду особистості у вищій мистецькій освіті/ М. Олексюк О. (стр.4-8)
Костюк Н. О. Аксіологічність мистецько-освітнього простору: детермінанти і дискурси/ Н. О. Костюк (стр.9-16)
Ланьюе Ч. Феномен художньо-виконавської емотивностімайбутніх викладачів фортепіано/ Ч. Ланьюе, О. Новська (стр.17-23)
Маліновський Б. Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття/ Б. Маліновський (стр.24-29)
Черкасов В. Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта/ В. Черкасов (стр.30-35)
Таран І. Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано/ І. Таран (стр.36-40)
Лєснік О. Особливості вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ О. Лєснік, О. Мамикіна (стр.41-47)
Жань Л. Етапи та педагогічні умови формування умінь виконавського фразування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на духових інструментах/ Л. Жань (стр.48-53)
Ткачук В. Робота над оркестровим твором як засіб диригентської підготовки студента-інструменталіста/ В. Ткачук (стр.54-60)
Маскович Т. Професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості педагога в процесі організації навчально-виховного процесу/ Т. Маскович, Х. Казимирів (стр.61-66)
Музика Л. Фортепіанні твори для дітей у творчості С. Борткевича/ Л. Музика (стр.67-72)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Полянський, Тимур В’ячеславович
Назва : Регтайм у творчості композиторів академічної традиції
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 78-85. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.7885 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.7885
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна музика--джас, стиль--регтайм
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Музика, Ольга Яношівна
Назва : Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 113-117. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.113117 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.113117
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальність--самореалізація--фахова підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Свириденко Н. С.
Назва : Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна)
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі/ науковий журнал. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 61-65. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.6165 (Шифр М898489384/2018/3). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.6165
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старовинна музика--клавесин--експозиція
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теряєва, Лариса
Назва : Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 70-76. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.711 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.711
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активізація--засоби--інновація--методи--мотивація--музика--мультимедіа--навчання--принципи--смартфон--творчість
Анотація: Актуальною проблемою сучасної вітчизняної освіти є не лише підвищення якості навчання конкурентоспроможних фахівців, але й здатність викладачів застосовувати у навчальному процесі інноваційне методичне забезпечення, ефективні принципи, методи та форми роботи, використовувати у музично-педагогічній діяльності сучасні музичні інформаційні технології та комп’ютерні програми для створення, конвертування та виконання музичних творів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Таран, Ірина
Назва : Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 8. - С. 36-40. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.86 (Шифр М898489384/2023/8). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.86
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--фортепіано--ігрові методи навчання--інноваційно-педагогічні технологі
Анотація: Перед педагогами-піаністами стоять завдання зробити навчання максимально змістовним, цікавим, зорієнтованим на особистість учня. З огляду на це важливими вбачаються питання пошуку, розробки та впровадження в процес навчання гри на фортепіано альтернативних форм та методів організації навчання, нових передових педагогічних ідей, а також новітніх освітніх технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Музика, Леся
Назва : Фортепіанні твори для дітей у творчості С. Борткевича
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 8. - С. 67-72. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.810 (Шифр М898489384/2023/8). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.810
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіанне виконавство--педагогічна цінність--педагогічний репертуар--навичка--педагогічна практика
Анотація: У статті здійснена спроба розглянути художньо-педагогічний арсенал фортепіанної музики на матеріалі видатного композитора української діаспори Сергія Борткевича.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Альохін М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів/ М. М. Альохін (стр.1-11)
Венгловська О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття)/ О. А. Венгловська (стр.12-22)
Вербицький В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.)/ В. А. Вербицький (стр.23-38)
Галицька М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів/ М. М. Галицька (стр.39-48)
Головчук С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій/ С. Ю. Головчук (стр.49-55)
Голубенко Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності/ Т. О. Голубенко (стр.56-66)
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови/ Ю. В. Грищук (стр.67-75)
Губіна А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії/ А. М. Губіна (стр.76-86)
Диба Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології/ Т. Г. Диба (стр.87-100)
Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/ Є. В. Долинський (стр.101-108)
Доценко О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей/ О. Л. Доценко (стр.109-116)
Іванюк Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти/ Г. І. Іванюк (стр.117-131)
Іващук О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle/ О. В. Іващук (стр.132-140)
Козир М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології/ М. В. Козир (стр.141-149)
Колісник-Гуменюк Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів/ Ю. І. Колісник-Гуменюк (стр.150-158)
Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей/ Л. В. Куземко (стр.159-169)
Мілова О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки/ О. Є. Мілова (стр.170-181)
Музика О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості/ О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова (стр.182-192)
Некрутенко О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями/ О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова (стр.193-204)
Нітенко О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету/ О. В. Нітенко (стр.205-216)
Павлюк Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.217-228)
Паламарчук Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти/ Л. Б. Паламарчук (стр.229-240)
Саврасова-В’юн Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.241-254)
Сидорчук М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків/ М. С. Сидорчук (стр.255-263)
Теряєва Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. А. Теряєва (стр.264-273)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Коляденко О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи/ О. В. Коляденко (стр.1-12)
Мартич Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект/ Р. В. Мартич (стр.13-29)
Василенко М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні/ М. М. Василенко (стр.30-42)
Сліпчук В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття)/ В. Л. Сліпчук (стр.43-50)
Купрій Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи/ Т. Г. Купрій (стр.51-62)
Музика О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів/ О. О. Музика (стр.63-73)
Зінченко В. В. Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель/ В. В. Зінченко (стр.74-96)
Грищук Ю. В. Становлення та розвиток освіти в Польщі початку ХІ – кінця ХVІ століття/ Ю. В. Грищук (стр.97-107)
Бацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів/ І. В. Бацуровська (стр.108-120)
Гулівата І. О. Формування математичних понять засобами інформаційних технологій/ І. О. Гулівата, Л. П. Гусак (стр.121-129)
Глушак О. М. Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.130-140)
Саврасова-В’юн Т. О. Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.141-151)
Загородня А. А. Аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні/ А. А. Загородня (стр.152-162)
Бісмак О. В. Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи/ О. В. Бісмак (стр.163-174)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі/ Н. Г. Батечко (стр.1-16)
Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/ Н. В. Гончаренко-Закревська (стр.17-29)
Таможська І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена/ І. В. Таможська (стр.30-42)
Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/ О. Д. Літіченко (стр.43-56)
Башкір О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст./ О. І. Башкір (стр.57-70)
Твердохліб Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.)/ Т. С. Твердохліб (стр.71-83)
Горбань О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе"/ О. В. Горбань (стр.84-85)
Додонова В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій/ В. І. Додонова (стр.96-108)
Попович А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі/ А. С. Попович (стр.109-121)
Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття/ В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко (стр.122-136)
Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів/ Г. О. Васьківська (стр.137-149)
Кошіль О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття/ О. П. Кошіль (стр.150-162)
Музика О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів/ О. О. Музика (стр.163-172)
Пищик О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі/ О. В. Пищик (стр.173-185)
Подчерняєва Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття/ Н. Д. Подчерняєва (стр.186-199)
Купрій Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки)/ Т. Г. Купрій (стр.200-212)
Бровко К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань/ К. А. Бровко (стр.213-220)
Паламар С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу/ С. П. Паламар (стр.221-234)
Козак Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку/ Л. В. Козак (стр.235-251)
Братко М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти/ М. В. Братко (стр.252-268)
Гришак С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах/ С. М. Гришак (стр.269-284)
Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/ А. А. Загородня (стр.285-295)
Кириченко О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання/ О. С. Кириченко (стр.296-308)
Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання/ Ю. В. Трач (стр.309-322)
Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/ I. Bacurovska (стр.323-337)
Бісмак О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ О. В. Бісмак (стр.338-351)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2018р.,N 3/4
Цікаві статті :
Башкір О. Розвиток кафедр педагогіки вищих педагогічних навчальних закладів (початок XX – початок XXI сторіч)/ О. Башкір, С. Золотухіна, С. Лупаренко (стр.1-15)
Мартьянова М. Порівняльна характеристика педагогічних концепцій Алена, М. Монтессорі та C. Френе/ М. Мартьянова (стр.16-26)
Антипін Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.)/ Є. Антипін (стр.27-39)
Матюшинець Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу/ Я. Матюшинець (стр.40-55)
Стойко К. Динаміка проблеми альтруїзму як психолого-педагогічної категорії/ К. Стойко (стр.56-67)
Іванюк Г. Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів/ Г. Іванюк (стр.68-82)
Музика О. Самоефективність як чинник професіоналізації студентів/ О. Музика (стр.83-94)
Бульвінська О. Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування)/ О. Бульвінська (стр.95-106)
Бірюкова Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів/ Т. Бірюкова, Л. Шинкура (стр.107-117)
Субашкевич І. Обґрунтування використання медіапсихологічних технологій у процесі підготовки студентів до їх професійної діяльності/ І. Субашкевич (стр.118-128)
Паламар С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор/ С. Паламар (стр.129-138)
Галатюк Ю. Методологічні знання у контексті природничої освіти в сучасній школі/ Ю. Галатюк, Т. Галатюк (стр.139-150)
Удовіченко Л. Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури/ Л. Удовіченко (стр.151-160)
Беседа Н. Навчальний тренінг як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту/ Н. Беседа, О. Воробйов (стр.161-172)
Ребуха Л. Система фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій/ Л. Ребуха (стр.173-184)
Корнят В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів/ В. Корнят (стр.185-197)
Козак Л. Якість дошкільної освіти на сучасному етапі/ Л. Козак, І. Швидка (стр.198-208)
Ошуркевич Н. Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти/ Н. Ошуркевич (стр.209-221)
Філімонова Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель/ Т. Філімонова (стр.222-233)
Когут І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі/ І. Когут (стр.234-245)
Хома Т. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів в умовах коледжу/ Т. Хома, М. Малеш (стр.246-258)
Стеблюк С. Формування економічної компетентності у майбутніх фахівців в умовах коледжу/ С. Стеблюк (стр.259-270)
Кучаковська Г. Готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні у багатопрофільному закладі вищої освіти/ Г. Кучаковська (стр.271-282)
Скиба Ю. Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії/ Ю. Скиба (стр.283-298)
Соломаха А. Цифрова компетенція педагога нової школи Австрії/ А. Соломаха (стр.299-308)
Головатенко Т. Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі/ Т. Головатенко (стр.309-320)
Бхіндер Н. Психолого-педагогічні технології як умова підвищення ефективності професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія/ Н. Бхіндер (стр.321-336)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Федів В. Формування особистості в рамках компетентнісного підходу: історичні аспекти становлення/ В. Федів, Т. Бірюкова, О. Олар (стр.1-13)
Kosharna N. Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language"/ N. Kosharna (стр.14-25)
Теряєва Л. Оцінювання ефективності застосування методів, форм, видів та засобів навчання на заняттях з хорового диригування/ Л. Теряєва (стр.26-39)
Михалюк А. Концептуальні положення формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів засобами українського фортепіанного мистецтва/ А. Михалюк (стр.40-50)
Ситченко А. Літературна освіта школярів у викликах компетентнісного навчання/ А. Ситченко (стр.51-63)
Купрій Т. Анкета "викладач очима студентів" як інструмент реалізації підвищення якості освіти у ЗВО/ Т. Купрій (стр.64-79)
Волинець Ю. Формування професійних здібностей майбутніх педагогів дошкільної освіти в умовах євроінтеграції/ Ю. Волинець, К. Волинець (стр.80-91)
Руденко Н. Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ментальних карт на уроках математики/ Н. Руденко (стр.92-104)
Паламар С. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм/ С. Паламар, М. Науменко (стр.105-120)
Заскалєта С. Застосування принципів міжпредметних зв᾿язків у вищій школі: зарубіжний досвід/ С. Заскалєта, О. Щербакова (стр.121-131)
Музика О. Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу/ О. Музика (стр.132-142)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Срібняк І. Організація генеральним штабом армії УНР освітньої роботи в таборах інтернованих вояків-українців у Польщі, 1921 р./ І. Срібняк (стр.1-18)
Линьов К. Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження/ К. Линьов [и др.] (стр.19-38)
Калінічева Г. Академічна автономія: відповідальність університету за якість вищої освіти/ Г. Калінічева (стр.39-73)
Волкова Н. Лідерська компетентність як детермінанта професійного розвитку майбутніх маркетологів/ Н. Волкова, О. Лебідь (стр.74-90)
Заплатинський В. Порівняльний аналіз модельних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи/ В. Заплатинський (стр.91-118)
Музика О. Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л. С. Виготського/ О. Музика, К. Романенко (стр.119-129)
Даценко Д. Самоідентифікація дітей з порушенням слуху/ Д. Даценко (стр.130-140)
Уруський А. Диференціація завдань при формуванні графічної компетентності здобувачів вищої освіти комп’ютерно-орієнтованими засобами навчання/ А. Уруський, Г. Гаврищак (стр.141-160)
Бульвінська О. Професійний розвиток викладачів в умовах кадрової автономії університетів: європейський досвід/ О. Бульвінська (стр.161-184)
Дурдас А. Якість вищої освіти: міжнародний дискурс/ А. Дурдас, Т. Кравчук (стр.185-197)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)