Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (17)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжособистісні стосунки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологія -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір/ М. Гальченко (стр.8-14)
Кравець В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи/ В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга (стр.15-21)
Кобзєва І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз/ І. Кобзєва (стр.22-28)
Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива/ Л. Ракітянська (стр.29-37) Кл.слова: кордоцентризм,людиноцентризм,дитиноцентризм
Сидоренко В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань/ В. Сидоренко (стр.38-43) Кл.слова: андрагогічний цикл,педагогічний акмепрофесіогенез,нова українська школа
Сліпчук В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій/ В. Сліпчук (стр.44-58) Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст/ С. Сисоєва (стр.49-58) Кл.слова: порівняльне дослідження,міждисциплінарний підхід,монографічне дослідження
Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи/ О. Самохвал (стр.59-64) Кл.слова: туристична галузь,розвиток освіти,майбутні фахівці
Харченко Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик/ Т. Харченко, М. Зверева (стр.65-71) Кл.слова: Сагайдачний П.,українсько-російські відносини
Minczanowska А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ/ А. Minczanowska ; О. Мінчановська (стр.72-76) Кл.слова: домашня освіта,освіта Польші
Когут С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції/ С. Когут (стр.77-83) Кл.слова: працевлаштування,ринок праці,педагогіка праці
Троцко А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині/ А. Троцко, А. Боярська-Хоменко (стр.84-89) Кл.слова: інформальна освіта дорослих,неформальна освіта дорослих,формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA , M.Chmielewska (стр.90-96) Кл.слова: синдром Аспергера,сенсорна чутливість,соціальна поведінка
Klimas I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko Кл.слова: підтримка,складні ситуації,школа
Педорич А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти/ А. Педорич (стр.101-107) Кл.слова: інклюзивна освіта,психологічна готовність,ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA/ J. Harasymowicz (стр.108-115) Кл.слова: фізична агресія,співрозмірна самооборона,цілісна модель освіти
Złociak M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH/ M. Złociak (стр.116-124) Кл.слова: стереотипи,міжособистісні стосунки,неформальні групи
Konieczny K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI/ K. Konieczny (стр.125-130) Кл.слова: громадська організа,педагогічна діагностика,мобільна школа
Цехмістер Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.131-137) Кл.слова: кодифікація медичного законодавства,медичне право,правова культура лікарів
Онищук Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти/ Л. Онищук (стр.138-144) Кл.слова: прогнозування,загальна середня освіта
Батечко Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект/ Н. Батечко, М. Лут (стр.145-151) Кл.слова: система менеджменті якості,синергетичний підхід,загальне управління якістю
Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща/ Ю. Грищук (стр.152-156) Кл.слова: якість освіти,забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ А. Хрузд-Матущик (стр.149-155) Кл.слова: професійне вдосконалення,навчання педагогів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Złociak M.
Назва : Uprzedzenia i stereotypy w relacjach
Паралельн. назви :Упередження і стереотипи у міжособистісних стосунках членів неформальних груп
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2018. - № 7. - С. 116-124. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124 (Шифр О168872740/2018/7). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стереотипи--міжособистісні стосунки--неформальні групи
Анотація: Упередження і стереотипи присутні у житті кожного. Деякі люди навіть не усвідомлюють, що вони потрапили в «пастку стереотипного мислення». Ця стаття спрямована на аналіз та узагальнення теоретичних питань, пов’язаних з упередженнями та стереотипами. У статті розглянуто поняття «упередження», «забобони» та «стереотипи». Охарактеризовано джерела упередженості та стереотипів, а також їх основні функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)