Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7730)Каталог авторефератів та дисертацій (143)Грінченкознавство (4)Рідкісні та цінні видання (23)Мережеві ресурси (157)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 472
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

A model to assess online learning: analysis and proposal/L. Alonso-Diaz [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.1-5
2.

Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/I. Bacurovska // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.323-337
3.

Bezemchuk L. Engaging music-pedagogy students in online course/L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.91-103
4.

Bogusz M. Care over the international students during COVID-19 lockdown/M. Bogusz // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.69-77
5.

Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.1-7
6.

Chalyi A. Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education/A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.31-38
7.

Cichoracki M. Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends/M. Cichoracki // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.10-21
8.

Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/А. В. Cоломаха // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.121-135
9.

Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/А. Cоломаха // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.143-155
10.

Diachok N. Professional lexical competence development in blended learning/N. Diachok // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.65-76
11.

Dichek N. The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect)/N. Dichek // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2016,N № 1.-С.74-83
12.

Dolynskyi Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions/Y. V. Dolynskyi // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.6-13
13.

Gladun M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0/M. A. Gladun // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.14-19
14.

Gladun M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment/M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.58-65
15.

Hatziolou E. Teaching how to write a research paper/E. Hatziolou, ou S. Sofi // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2019,N № 4.-С.17-26
16.

Havrysh O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany/O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.49-61
17.

Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/Yu. V. Hryshchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.81-89
18.

Kaminska М. Trends in continuing education of teachers in European education systems/М. Kaminska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2018,N № 3.-С.33-44
19.

Khalymon I. The preparation of future teachers: modern approaches to learning/I. Khalymon, S. Shevchenko // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.20-30
20.

Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/О. Khomik, О. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.312-324
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)