Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (40)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=невизначеність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shelefontiuk A.
Назва : Digital journalism as a new type of media activity [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Диджитальна журналістика як новий тип медіадіяльності
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 70-76. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика--диджиталізація--диджитальні медіа--аудиторія диджитальних медіа
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена постіи ною трансформацією та оновленням диджитального середовища, невизначеністю категоріального апарату цифровоí журналістики та національними особливостями процесу творення онлаи нового журналістського дискурсу. Мета статті — визначити концептуальні особливості диджитальноí журналістики та виокремити комунікаціи ну специфіку зазначеного виду медіадіяльності. Базуючись на роботах R. Salaverrí a, пропонується розуміти під диджитальною журналістикою усю журналістику, яка здіи снюється за допомогою цифрових технологіи , є мінливою соціальною публіцистичною практикою, орієнтованою на гетерогенну масову аудиторію, представлену у певних, але одночасно мінливих жанрах та форматах. Таким чином дискусіи ні моменти щодо застосування до цього виду медіадіяльності термінів «кібержурналістика», «онлаи нова журналістика», «мультимедіи на журналістика», «обчислювальна журналістика», «алгоритмічна журналістика», «журналістика, керована даними» та ін. Головним методом дослідження обрано дискурснии аналіз, якии дозволив осягнути проблематику сучасного диджитального середовища, простежити генезу цифровоí журналістики, здіи снити типологічнии аналіз існуючоí системи цифрових медіа, визначити специфіку медіапродукту та особливості участі аудиторіí у процесі диджитального творення та споживання новинноí інформаціí . Новизна роботи полягає у спробі ввести у науковии дискурс системного визначення поняття «диджитальна журналістика», звернути увагу на такі í í особливості як невизначеність та мінливість, трансформація традиціи ного категоріального апарату, зміна ролеи та функціи учасників комунікативного процесу. У результаті дослідження з’ясовано суб’єктно-об’єктні та структурні характеристики сучасноí журналістики, визначено організаціи ні и технологічні трансформаціí цифрового медіавиробництва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черненко Н. М.
Назва : Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 280-288. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ризик--невизначеність--навчальний заклад--класифікація ризиків
Анотація: Стаття присвячена теоретико-методологічним аспектам ризику, аналізується зміст існуючих підходів щодо понять «ризик», «невизначеність», «непередбачуваність», ступінь, рівень та особливості ризиків у навчальних закладах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наумова В.
Назва : Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 55-63. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.5 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): невизначеність--післядипломна педагогічна освіта--педагог--професійний розвиток--умови
Анотація: У статті доведено, що існуючі тенденції реформування післядипломної педагогічної освіти дозволяють стверджувати, що невизначеність в отриманні педагогами результатів підвищення кваліфікації виступає головною умовою виникнення ризиків професійного розвитку. Схарактеризовано розуміння професійного розвитку в умовах оновлення парадигми освіти. Пропоновано результати експериментального дослідження, мета якого полягала у визначенні особистісних властивостей педагогів, що зумовлюють результативність прийняття рішення у ситуації невизначеності умов професійного розвитку. Встановлено, що сучасна післядипломна педагогічна освіта має різноманітні форми як формальної, так і неформальної та інформальної освіти дорослих. Узагальнені результати проведеного дослідження характеризують у цілому свідомий вибір педагогами стратегії поведінки щодо прийняття рішення в ситуації невизначеності умов професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Линьов, Костянтин, Сабол, Діана, Коцюба, Анна, Мерзлякова, Олена
Назва : Особистісна готовність до змін керівника закладу загальної середньої освіти міста Києва: результати аналітичного дослідження [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 1. - С. 19-38. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.12 (Шифр О283150799/2022/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--толерантність--невизначеність
Анотація: У статті представлено результати аналітичного дослідження особистісної готовності до змін у керівників закладів загальної середньої освіти, проведеного кафедрою освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка у жовтні-листопаді 2021 року.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)