Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (138)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=недоліки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.


    Бучинська, Дар’я Леонідівна.
    Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 101-107DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.101ue7. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- нтернет-покоління -- покоління Z
Анотація: У статті розглянуто особливості навчання Інтернет-покоління, наведено результати анкетування студентів щодо потреб використання відео в навчальному процесі. Проаналізовано переваги та недоліки створення та використання навчального відео, запропоновано рекомендації для створення якісного відеоматеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Бараненкова, Н. А.
    Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 1-8, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка -- мнемонічні прийоми -- мнемонічна модель -- флексія -- мовленнєва компетенція
Анотація: Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення, виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Светенок, Л. К.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Дуднік, Олександр.
    Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ. [Електронний ресурс] / О. Дуднік // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 46-53, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
національна безпека -- транспортно-енергетична сфера -- нафтопроводи -- іноземні інвестиції -- співробітництво
Анотація: У статті висвітлено недоліки національної безпеки України на прикладі виникнення проблем у розвитку українсько-азербайджанської співпраці в транспортно-енергетичній сфері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Mospam, Natalia.
    Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states [Електронний ресурс] / N. Mospam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 75-79, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7579. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в країнах ЄС

Кл.слова (ненормовані):
правові акти -- національні освітні системи -- ринок праці -- стандарти освіти -- взаємодія
Анотація: У статті представлено дослідження законів про вищу освіту та ринку праці в країнах ЄС: Республіках Словенії, Чехії, Польщі, Хорватії та Сербії. Система правових актів, прийнятих інститутами ЄС встановлює напрямок поступової гармонізації національних освітніх систем держав-членів з внутрішнім ринком. Правові акти показують спробу ЄС сформувати наднаціональну єдину політику підготовки студентів відповідно до потреб ринку праці, що регулюється в першу чергу наднаціональним, а потім національним законодавством. Проведене дослідження свідчить, що на сьогодні в Європейському Союзі формується політика взаємодії вищої освіти з ринком праці, яка регулюється нормами національного і наднаціонального законодавства. Основною особливістю такої політики в порівнянні з іншими сферами в ЄС є те, що ця сфера все більшою мірою регулюється уніфікованим законодавством, яке передбачає використання єдиних підходів і стандартів. Серед таких підходів виділяємо підготовку випускників ВНЗ відповідно до потреб ринку праці. Аналіз національного нормативного забезпечення політики взаємодії вищої освіти з ринком праці в стратегічному вимірі дозволив виявити певні недоліки законодавства, які ставлять під сумнів ефективність майбутніх досягнень у цій сфері в деяких державах-членах ЄС. Проте, закони про вищу освіту в Республіці Польщі та закон про ринок праці Республіки Словенії є найкращім прикладом законодавчих актів, у яких чітко простежується дотримання норм та стандартів Європейського законодавства з питання взаємодії вищої освіти та професійної підготовки з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мосьпан, Наталія Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Pavlova, H.
    Open educational resources development: threats and opportunities / H. Pavlova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 51-59, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.d6066 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відкриті освітні ресурси -- якість освіти -- сталий розвиток
Анотація: У статті досліджуються переваги, недоліки, загрози і можливості розвитку відкритих освітніх ресурсів, аналізується забезпечення якості освіти у процесі розвитку відкритих освітніх ресурсів, який є передумовою надання егалітарного доступу до необмеженої інформації, що сприяє процесу розвитку особистості через реалізацію індивідуальних можливостей і потреб, а також набуттю унікального індивідуального досвіду, який максимально сприяє такому розвитку в освітній діяльності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Павлюк, Р. О.
    Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки [Електронний ресурс] / Р. О. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 145-156, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.14556. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницька діяльність -- науково-предметна іншомовна підготовка -- педагогічні умови -- проектування
Анотація: У статті розглянено сучасні підходи до організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки. Проаналізовано погляди та підходи сучасних вітчизняних учених до проектування системи науково-дослідницької діяльності студентів. Запропоновано актуальні ідеї вчених щодо розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності. Представлено переваги та визначено недоліки у загальних підходах до розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Бацуровська, І. В.
    Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів [Електронний ресурс] / І. В. Бацуровська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 108-120, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.10820. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
масові відкриті дистанційні курси -- біхевіористський підхід -- конективістський підхід -- переваги масових відкритих дистанційних курсів -- недоліки масових відкритих дистанційних курсів
Анотація: В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістського підходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Мерзлякова, О. Л.
    Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації [Електронний ресурс] / О. Л. Мерзлякова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 108-120, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1108120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційна грамотність -- подання інформації -- педагогічна практика -- способи інформаційної репрезентації -- об’ємна інформаційна репрезентація
Анотація: Стаття знайомить з особливостями лінійного та об’ємного(візуального, графічного) способів інформаційної репрезентації. Показано переваги та недоліки кожного з означених способів подання інформації. Автор демонструє нагальну потребу більш активного використання вчителем візуальних форм інформаційної репрезентації, що пов’язане з різким розширенням сучасного інформаційного простору знань. Оволодіння вчителем сучасними засобами роботи з інформаційними масивами сприяють загальному розвиткові його інформаційної грамотності. Окреслено можливості використання об’ємного способу інформаційної репрезентації в повсякденній педагогічній практиці. Візуалізація інформаційних масивів знань сприятиме зростанню інформаційної грамотності вчителя, що є перспективним напрямом подальших розвідок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Трач, Ю. В.
    VR-технології як метод і засіб навчання [Електронний ресурс] / Ю. В. Трач. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 309-322, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3932. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
VR-технології -- віртуальна реальність -- засіб навчання -- метод навчання
Анотація: У статті звернено увагу на один з перспективних освітніх методів, запропонованих сучасними інформаційними технологіями, - віртуальну реальність, яка моделюється комп’ютером. Реальних досліджень віртуальної реальності в педагогіці здійснюється вкрай мало. Автори наявних праць зводять застосування технологій віртуальної освіти до використання електронних підручників і тестових оболонок, рідше мультимедійних матеріалів, в окремих випадках - комп’ютерних віртуальних симуляторів і тренажерів. Відтак, мета даної статті - узагальнення накопиченого досвіду вивчення можливостей використання ВРтехнологій в освітньому процесі. Наведено переваги і недоліки застосування ВРтехнологій в освіті, формати ВР в освіті, а також кращі проекти застосування ВР в навчальному процесі. Окреслено перспективи подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Ясінський, В.
    Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / В. Ясінський. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 56-60, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)5660. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні дисципліни -- правова освіта -- спеціалізація
Анотація: Автор аналізує різні підходи до визначення змісту професійної підготовки фахівців юридичних факультетів у вищих навчальних закладах України початку ХХ ст. Описано специфіку побудови освітнього процесу у підготовці фахівців юридичного профілю та визначено характерні особливості змісту правової освіти того часу. Здійснено паралель в аналізі змістового наповнення професійної підготовки фахівців юридичного профілю у часовому інтервалі – одне століття. Зазначено недоліки змісту професійної підготовки фахівців юридичного профілю, доведено необхідність її модернізації в сучасних умовах реформування системи вищої освіти загалом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)