Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (138)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=недоліки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бучинська, Дар’я Леонідівна
Назва : Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 101-107. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.101ue7 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.101ue7
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--нтернет-покоління--покоління z
Анотація: У статті розглянуто особливості навчання Інтернет-покоління, наведено результати анкетування студентів щодо потреб використання відео в навчальному процесі. Проаналізовано переваги та недоліки створення та використання навчального відео, запропоновано рекомендації для створення якісного відеоматеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бараненкова Н. А., Светенок Л. К.
Назва : Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 1-8. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.18 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.18
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мнемотехніка--мнемонічні прийоми--мнемонічна модель--флексія--мовленнєва компетенція
Анотація: Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення, виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуднік, Олександр
Назва : Національна безпека України в контексті проблем транспортно-енергетичної співпраці з Азербайджаном на межі хх–ххі СТ.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 46-53. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.6 (Шифр К269584624/2016/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна безпека--транспортно-енергетична сфера--нафтопроводи--іноземні інвестиції--співробітництво
Анотація: У статті висвітлено недоліки національної безпеки України на прикладі виникнення проблем у розвитку українсько-азербайджанської співпраці в транспортно-енергетичній сфері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mospam, Natalia
Назва : Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 3/4. - С. 75-79. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7579 (Шифр Н057263/2016/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7579
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 14.91
Предметні рубрики: Освіта-- Вища освіта в країнах ЄС
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правові акти--національні освітні системи--ринок праці--стандарти освіти--взаємодія
Анотація: У статті представлено дослідження законів про вищу освіту та ринку праці в країнах ЄС: Республіках Словенії, Чехії, Польщі, Хорватії та Сербії. Система правових актів, прийнятих інститутами ЄС встановлює напрямок поступової гармонізації національних освітніх систем держав-членів з внутрішнім ринком. Правові акти показують спробу ЄС сформувати наднаціональну єдину політику підготовки студентів відповідно до потреб ринку праці, що регулюється в першу чергу наднаціональним, а потім національним законодавством. Проведене дослідження свідчить, що на сьогодні в Європейському Союзі формується політика взаємодії вищої освіти з ринком праці, яка регулюється нормами національного і наднаціонального законодавства. Основною особливістю такої політики в порівнянні з іншими сферами в ЄС є те, що ця сфера все більшою мірою регулюється уніфікованим законодавством, яке передбачає використання єдиних підходів і стандартів. Серед таких підходів виділяємо підготовку випускників ВНЗ відповідно до потреб ринку праці. Аналіз національного нормативного забезпечення політики взаємодії вищої освіти з ринком праці в стратегічному вимірі дозволив виявити певні недоліки законодавства, які ставлять під сумнів ефективність майбутніх досягнень у цій сфері в деяких державах-членах ЄС. Проте, закони про вищу освіту в Республіці Польщі та закон про ринок праці Республіки Словенії є найкращім прикладом законодавчих актів, у яких чітко простежується дотримання норм та стандартів Європейського законодавства з питання взаємодії вищої освіти та професійної підготовки з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavlova H.
Назва : Open educational resources development: threats and opportunities
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 51-59. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.d6066 (Шифр В505452853/2016/2). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.d6066
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відкриті освітні ресурси--якість освіти--сталий розвиток
Анотація: У статті досліджуються переваги, недоліки, загрози і можливості розвитку відкритих освітніх ресурсів, аналізується забезпечення якості освіти у процесі розвитку відкритих освітніх ресурсів, який є передумовою надання егалітарного доступу до необмеженої інформації, що сприяє процесу розвитку особистості через реалізацію індивідуальних можливостей і потреб, а також набуттю унікального індивідуального досвіду, який максимально сприяє такому розвитку в освітній діяльності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павлюк Р. О.
Назва : Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 145-156. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.14556 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.14556
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науково-дослідницька діяльність--науково-предметна іншомовна підготовка--педагогічні умови--проектування
Анотація: У статті розглянено сучасні підходи до організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки. Проаналізовано погляди та підходи сучасних вітчизняних учених до проектування системи науково-дослідницької діяльності студентів. Запропоновано актуальні ідеї вчених щодо розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності. Представлено переваги та визначено недоліки у загальних підходах до розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бацуровська І. В.
Назва : Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - С. 108-120. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.10820 (Шифр О283150799/2016/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.10820
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масові відкриті дистанційні курси--біхевіористський підхід--конективістський підхід--переваги масових відкритих дистанційних курсів--недоліки масових відкритих дистанційних курсів
Анотація: В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістського підходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мерзлякова О. Л.
Назва : Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 108-120. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1108120 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1108120
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформація--інформаційна грамотність--подання інформації--педагогічна практика--способи інформаційної репрезентації--об’ємна інформаційна репрезентація
Анотація: Стаття знайомить з особливостями лінійного та об’ємного(візуального, графічного) способів інформаційної репрезентації. Показано переваги та недоліки кожного з означених способів подання інформації. Автор демонструє нагальну потребу більш активного використання вчителем візуальних форм інформаційної репрезентації, що пов’язане з різким розширенням сучасного інформаційного простору знань. Оволодіння вчителем сучасними засобами роботи з інформаційними масивами сприяють загальному розвиткові його інформаційної грамотності. Окреслено можливості використання об’ємного способу інформаційної репрезентації в повсякденній педагогічній практиці. Візуалізація інформаційних масивів знань сприятиме зростанню інформаційної грамотності вчителя, що є перспективним напрямом подальших розвідок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трач Ю. В.
Назва : VR-технології як метод і засіб навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 309-322. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3932 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3932
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): vr-технології--віртуальна реальність--засіб навчання--метод навчання
Анотація: У статті звернено увагу на один з перспективних освітніх методів, запропонованих сучасними інформаційними технологіями, - віртуальну реальність, яка моделюється комп’ютером. Реальних досліджень віртуальної реальності в педагогіці здійснюється вкрай мало. Автори наявних праць зводять застосування технологій віртуальної освіти до використання електронних підручників і тестових оболонок, рідше мультимедійних матеріалів, в окремих випадках - комп’ютерних віртуальних симуляторів і тренажерів. Відтак, мета даної статті - узагальнення накопиченого досвіду вивчення можливостей використання ВРтехнологій в освітньому процесі. Наведено переваги і недоліки застосування ВРтехнологій в освіті, формати ВР в освіті, а також кращі проекти застосування ВР в навчальному процесі. Окреслено перспективи подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ясінський В.
Назва : Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 56-60. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)5660 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)5660
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні дисципліни--правова освіта--спеціалізація
Анотація: Автор аналізує різні підходи до визначення змісту професійної підготовки фахівців юридичних факультетів у вищих навчальних закладах України початку ХХ ст. Описано специфіку побудови освітнього процесу у підготовці фахівців юридичного профілю та визначено характерні особливості змісту правової освіти того часу. Здійснено паралель в аналізі змістового наповнення професійної підготовки фахівців юридичного профілю у часовому інтервалі – одне століття. Зазначено недоліки змісту професійної підготовки фахівців юридичного профілю, доведено необхідність її модернізації в сучасних умовах реформування системи вищої освіти загалом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)