Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (29)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=неформальна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Cherepiekhina O. Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine/O. Cherepiekhina // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.123-133
2.

Покришень Д. А. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент саморозвитку вчителя/Д. А. Покришень, А. НестеренкоС. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.114-121
3.

Філатов А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття/А. Філатов // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2021,N № 10.-С.98-105
4.

Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/Н. П. Павлик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.27-37
5.

Журавель Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ/Т. Журавель, Ю. Рогозна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.171-187
6.

Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/Н. Дячок // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.128-140
7.

Руденко Ю. Використання методу аналізу ієрархій при виборі онлайн-курсу з інформаційної гігієни/Ю. Руденко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.83-95
8.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
9.

Закревська C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих/C. Закревська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.125-129
10.

Шапочкіна О. В. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації/О. В. Шапочкіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 1.-С.122-125
11.

Боярська-Хоменко А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу/А. Боярська-Хоменко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.105-110
12.

Наумова В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури/В. Наумова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.97-103
13.

Яремчук М. Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс/М. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.91-101
14.

Павлик Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти/Н. Павлик // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.7-12
15.

Fedchyshyna A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland/A. Fedchyshyna // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.114-124
16.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)