Пошуковий запит: (<.>K=неформальна освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Cherepiekhina O. Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine/O. Cherepiekhina // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.123-133
|
>2.
| Покришень Д. А. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент саморозвитку вчителя/Д. А. Покришень, А. НестеренкоС. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.114-121
|
>3.
| Філатов А. Особливості становлення і розвитку корпоративної освіти Польщі у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття/А. Філатов // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2021,N № 10.-С.98-105
|
>4.
| Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/Н. П. Павлик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.27-37
|
>5.
| Журавель Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ/Т. Журавель, Ю. Рогозна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.171-187
|
>6.
| Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти/Н. Дячок // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.128-140
|
>7.
| Руденко Ю. Використання методу аналізу ієрархій при виборі онлайн-курсу з інформаційної гігієни/Ю. Руденко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.83-95
|
>8.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Закревська C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих/C. Закревська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.125-129
|
>10.
| Шапочкіна О. В. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації/О. В. Шапочкіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 1.-С.122-125
|
>11.
| Боярська-Хоменко А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу/А. Боярська-Хоменко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.105-110
|
>12.
| Наумова В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури/В. Наумова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.97-103
|
>13.
| Яремчук М. Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс/М. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.91-101
|
>14.
| Павлик Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти/Н. Павлик // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.7-12
|
>15.
| Fedchyshyna A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland/A. Fedchyshyna // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.114-124
|
>16.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
|