Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (114)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=новаторство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nalyvaiko O., Ronzhes O.
Назва : Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space
Паралельн. назви :Творчість в цифровому просторі. Можливості застосування в освітньому просторі
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 106-120. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.119 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.119
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гаджети--освіта--проектні технології--творчість--цифрове середовище
Анотація: Важливим фактором ефективного функціонування сучасної людини є її долученість до цифрового середовища. Особливо цінним у наш час є здатність до творчості та самовираження і в умовах карантинних обмежень викликаних COVID-19 застосування цифрових технологій у цьому процесі займає велике значення у житті суспільства. У статті аналізуються різні точки зору щодо питання цифровізації суспільних відносин і місці людини у цьому процесі. Крім того, автор розкривають суть визначення цифрова творчість через аналіз визначень «творчість» та «цифрове середовище». Визначення «творчість» розглядається у такій комбінації напрямків застосування: творчість як новаторство, творчість як процес, творчість як здатність, творчість як етапи мислення, творчість як результат діяльності. Автори зазначають, що цифровий простір формується з технічного боку (комп'ютерні технології) та взаємодії з нею людини – як творця цього простору, так і його мешканця. У дослідженні зазначається, що на даний момент місце креативної людини в творчості цифрового середовища можна представити у вигляді двох полюсів і спектру варіантів між ними: перший полюс – заперечення цифрових технологій для своєї творчості, відданість традиційним матеріалам і технікам, або блокування креативності; другий полюс – трансгуманізм для творчих процесів – готовність і прагнення злитися з цифровими технологіями, щоб мати можливість в повному обсязі користуватися нововведеннями, посиливши свої можливості (фізичні, психічні, інтелектуальні тощо) за рахунок біотехнологій і інтерфейсів. Між цими двома полюсами знаходиться велика кількість варіантів - застосування комп'ютерних технологій в супутньому творчості процесі (комунікації, публікації, обладнання); примітивні програми для дозвільної самореалізації (у будь-якого школяра в телефоні); доповнення традиційних сфер мистецтва та творчості новими цифровими можливостями (комп'ютерна графіка, програми для створення і аранжування музики, віртуальні фони, меппінг і сценарії освітлення в театрі і танці); взаємодія цифрового і фізичного простору (доповнена реальність, архітектурний меппінг); віртуальна реальність як альтернатива або аналог фізичної, або як відображення чиєїсь психічної і образної реальності; неінвазивні нейроінтерфейси. Визначено, що одним з найперспективніших напрямів реалізації творчість у цифровому просторі є освітня діяльність. Автори зазначають, що одним з найбільш дієвих засобів реалізації творчості у цифровому просторі є проектна діяльність. Важливо відзначити, що ця діяльність має мати варіативний характер та залучати різні цифрові засоби та технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Комаровська І.
Назва : Художній психологізм у прозі Якова Качури: традиції і новаторство [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалістичний реалізм--художній психологізм--естетична оцінка--традиції і новаторство--засоби характеротворення--внутрішній монолог--жіночі й чоловічі образи--психоаналіз--гендерна інтерпретація
Анотація: У статті порушено проблему естетичного поцінування прози кінця 20-30-х років ХХ ст. Пропонована студія є спробою актуалізувати дослідження епіки Якова Качури відповідно до теоретико-методологічних пошуків сучасної гуманітаристики. Розглянуто специфіку психологізму в малій прозі Якова Качури. Акцентовано, що відтворення внутрішнього світу персонажів, моделювання характерів відбувається через комбіноване застосування основних форм психологізму та притаманних їм засобів і художніх прийомів. Виявлено, що в творах Якова Качури соціально-політичні питання мають психологічний підтекст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москальов Д., Йожикова А.
Назва : Японська традиція та західне новаторство у творчості Накахари Чуї [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 105-112. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): японська поезія--накахара чуя--дадаї зм--авангард
Анотація: Предметом дослідження є поетика японського поета Накахари Чуї . Актуальність дослідження зумовлена тим фактом, що вивчення творчості поета загалом вкрай мало, а у вітчизняніи японістиці — взагалі немає. І незважаючи на те, що Накахара Чуя — одна з ключових фігур японського авангарду початку ХХ сторіччя, за винятком декількох аматорських перекладів у мережі Інтернет, немає жодного видання перекладів українською мовою, як немає окремого видання и російською. Новизна статті зумовлена спробою заповнити цю лакуну і представити низку перекладів ключових на наш погляд творів Накахари Чуї , а також, враховуючи нестачу коментаторських матеріалів, у статті подано переклади текстів дослідників, що приділяли увагу поетові. Інтерес до поета зумовлении тим, що, незважаючи на досить обмежении період творчості (всього одна збірка творів за життя), Накахара Чуя увібрав актуальні на тои час тенденції західного модернізму і поєднав ї х із суто японською поетичною традицією — проблема, якіи значною мірою і присвячена наша стаття. Мета дослідження — показати, яким чином традиціи на японська поетика, із заданими нормами ще у ІХ–Х сторіччях, змогла, під впливом авангардистських експериментів дадаї зму зокрема, вии ти за межі герметичності за формою та змістом. У результаті дослідження виявлено, що культурні та соціальні процеси, на які реагували західні авангардисти абсурдизмом, порушенням формальних ознак у мистецтві, намаганням вии ти за межі порядку слів, руй нуванням образу, відмовою від міметичності, є тенденцією, що притаманна не лише західному трагічному світосприйняттю кінця ХІХ — початку ХХ сторіччя, а виявилася близькою і для японського мистецтва. Особливістю мистецької практики Накахари Чуї є вплетення в тканину західних форм прийомів японської поетики, а отже, його поезію можна зобразити як алегорію тогочасного конфлікту між вестернізацією та збереженням старих устроїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пучков, Андрій
Назва : До питання про семантичний ореол друкованої художньої форми (на прикладі обкладинок Володимира Фаворського і Дмитра Мітрохіна початку 1920-х рр.) [Електронний ресурс]
Місце публікування : АРТ-простір: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018. - Вип. 3. - С. 101-110. - DOI 10.28925/2519-4135.4.2018.3.19 (Шифр А986022216/2018/3). - DOI 10.28925/2519-4135.4.2018.3.19
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семантичний ореол--книжкова обкладинка--традиція--новаторство
Анотація: На основі запропонованого поняття «семантичний ореол книжкової обкладинки» зроблено спробу показати взаємозв’язок художньої традиції і образного новаторства, співвідношення графічного і розумового в обкладинках першої половини 1920-х рр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко Л.
Назва : "Синій автомобіль" Ярослава Стельмаха: метадискурс і новаторство форми [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метадискурс--метадрама--новаторство форми--типологічні риси--авторефлексія літератури
Анотація: У статті розглянуто типологічні риси метадрами, виявлено чинники формування метадискурсу. Прийомом створення комічного ефекту у драмі Ярослава Стельмаха «Синій автомобіль» стає нанизування штампів, яке максимально дискредитує формульну літературу і процес моделювання подібних текстів. У результаті дослідження узагальнено особливості авторефлексії літератури, які зумовлені пошуком мистецтвом слова нової ідентичності на зламі культурних і художніх парадигм
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Демська-Будзуляк Л. Культурологічний підхід до студій над українським літературознавством кінця ХІХ – початку ХХ ст./ Л. Демська-Будзуляк
Євтушенко С. "Втрачена ідентичність" як постколоніальний синдром/ С. Євтушенко
Сінченко О. Теорія сюжету Бориса Навроцького/ О. Сінченко
Борисюк І. Міфологія жіночого Ірини Шувалової: тілесність, мова, час/ І. Борисюк
Бровко О. Жанрова матриця бестіарію в сучасній літературі/ О. Бровко
Черкашина Т. "Французький роман" Фредеріка Беґбеде в контексті саморепрезентативної творчості письменника/ Т. Черкашина
Комаровська І. Художній психологізм у прозі Якова Качури: традиції і новаторство/ І. Комаровська
Сидоренко Л. Моделі митця й орієнтири творчої самоідентифікації у драмі Я. Стельмаха "Синій автомобіль"/ Л. Сидоренко
Погребняк І. Культурологічні концепти епістолярію Бориса Грінченка/ І. Погребняк
Поліщук К. Поетика ремарки Івана Тобілевича/ К. Поліщук
Бітківська Г. Гра в жанровій моделі літературного журналу: до постановки проблеми/ Г. Бітківська
Марчак Т. Тематична палітра публіцистики Еллана-Блакитного/ Т. Марчак
Вишницька Ю. Сценарій протистояння в публіцистичних текстах: літературно-художній кластер/ Ю. Вишницька
Заєць В. Морфолого-синтаксична деривація в художньому тексті (на матеріалі роману Г. Вдовиченко "Пів’яблука")/ В. Заєць
Kolarzowa R. Kultura ukraińska, widziana przez granicę czyli odkrywanie obszarów niewiedzy/ R. Kolarzowa
Озджан Х. Дзеркало Анатолії/ Х. Озджан
Клічак Г. Броніслава Волкова. Смерть як семіотична подія: Маха, Нємцова, Неруда, Грабал і Кундера/ Г. Клічак
Луцюк М. Юлія Кристева. Читати Біблію/ М. Луцюк
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Панов С. Иудейская прозопопея в оппозиционной идеологии 1970-х годов (А. Сахаров, А. Солженицын)./ С. Панов
Полтавцева Н. Смена стилей жизни в постсоветской России: феномен "культурного промежутка"/ Н. Полтавцева
Гайдаш А. Різновиди архетипу мудрої старої у жіночій драматургії США/ А. Гайдаш
Ожарівська С. Алегорична метаобразність поезії Віри Вовк/ С. Ожарівська
Сидоренко Л. "Синій автомобіль" Ярослава Стельмаха: метадискурс і новаторство форми/ Л. Сидоренко
Орлова Е. Внешняя социокультурная среда музея/ Е. Орлова
Бровко О. Жанрово-композиційна специфіка ліричної прози: дискусії тривають/ О. Бровко
Вірченко Т. Україна – Батьківщина, а не територія/ Т. Вірченко
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2021р. т.27,N 2
Цікаві статті :
Романенко О. Феномен травматичного письма (Олександр Терещенко "Життя після 16:30")/ О. Романенко (стр.42-50)
Шимчишин М. Реалії пострасової Америки в романі М. Томаса "Пропащий"/ М. Шимчишин (стр.51-56)
Борисенко К. Засоби комічного в богословсько полемічному трактаті Теофілакта Лопатинського "Обличєниє нєправды расколничєская"/ К. Борисенко (стр.57-62)
Шестопалова Т. Національна культура як стратегія самозбереження особистості: Юрій Шевельов і Друга світова війна. Частина друга/ Т. Шестопалова (стр.63-69)
Shelefontiuk A. Digital journalism as a new type of media activity/ A. Shelefontiuk (стр.70-76)
Юрчишин В. Типологія сатиричних інтерпретацій у британському медійному дискурсі/ В. Юрчишин (стр.77-85)
Katerynych P. Educational journalism in Ukraine (results of content analysis)/ P. Katerynych (стр.86-95)
Полтавець Ю. Формально змістові особливості анотацій до сучасних українських мовознавчих книжкових видань/ Ю. Полтавець (стр.96-104)
Москальов Д. Японська традиція та західне новаторство у творчості Накахари Чуї/ Д. Москальов, А. Йожикова (стр.105-112)
Нарозя В. ЕР-ТОШТЮК. Киргизький народний епос/ В. Нарозя, М. Васьків (стр.113-127)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)