Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (42)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оптимізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cogorno L., Smithbauer S., Beck C., Zaporozhets O.
Назва : The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 18-31. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): травма--психологічна освіта--війна--захисні фактори--студенти
Анотація: Українські студенти продовжують здобувати освіту, незважаючи на російське вторгнення. Тому потрібні додаткові знання, як студенти приймають рішення продовжувати або припинити свою освіту під час війни та кризи. Викладачі, адміністратори університетів та студенти мають бути проінформовані про результати досліджень з інструкціями та протоколами для безперервної освіти під час війни, щоб забезпечити безпеку та професійне зростання студентів. Студенти-психологи унікальні, оскільки їхні професійні навички обумовлюють формування психологічної стійкості. Незважаючи на війну та психологічні травми, студенти коледжу, які займаються консультуванням і психологією, продовжують навчання та прагнення до вищої освіти, демонструючи свої психологічні здібності та стійкість, щоб адаптуватися до важких часів. Було виявлено, що такі мотиваційні чинники, як оптимізм щодо майбутнього, родина та друзі, сприяють відчуттю мети під час кризи. Також на стійкість тих, хто переживає війну, позитивно впливають соціальна підтримка та копінгові стратегії. Стимулювання таких факторів захисту, як громада, сім’я, альтруїзм, стійкість і оптимізм, може мотивувати студентів продовжувати навчання, незважаючи на такі складні часи, як війна. Особистий альтруїзм сприяє формуванню в студентів відданості професії, забезпечуючи наполегливість, незважаючи на виклики війни. Це дослідження містить рекомендації для освітніх програм психології, які функціонують під час війни та кризи, щодо підтримки студентів, посилення їхніх захисних факторів, заохочення альтруїзму, розуміння переваг безперервної психологічної освіти та впровадження піклування про себе для полегшення стресів студентів, пов’язаних з військовим часом. Додатково в цій статті наведені ключові фактори, які слід враховувати студентам, коли вони зважують, чи продовжувати психологічну освіту під час війни та кризи та як при цьому забезпечити підтримку студентів, викладачів і співробітників університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладкова В.
Назва : Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 336-343. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.336343 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.336343
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічні аспекти--акмеологічні інваріанти--відповідальна професійна поведінка--професіоналізм--професійно-особистісний розвиток--професійна етика--професійна відповідальність--соціономічний профіль
Анотація: У статті розкриті акмеологічні аспекти відповідальної поведінка фахівця соціономічного профілю. Професіоналізм фахівця соціономічного профілю полягає у високому рівні розвитку професійної компетентності, індивідуальних якостей та властивостей особистості. Професійна відповідальність є акмеологічною інваріантою фахівця системи «людина-людина». У статті надана характеристика типів професійноособистісного розвитку: альтерцентрованого, конвенційного, домінантного та дослідницького (когнітоцентрованого). Проаналізовано професійну етику як систему моральних вимог до професійної діяльності людини. Категоріями професійної етики є: професійний обов’язок, професійна відповідальність, професійна совість, професійна честь, професійна гідність та ін. Дуже важливим фактором успішної реалізації професійної діяльності фахівця соціономічного профілю є його відповідальна професійна поведінка, в процесі формування якої значної ваги набувають такі чинники, як радість – похмурість, песимізм – оптимізм, ейфорія – мудрість.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гладкова, Валентина
Назва : Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 133-147. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.29 (Шифр О283150799/2022/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.29
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічна комптентність--акмеологічні інваріанти--акмеологічні інваріанти--акмефʼючеринг--менеджер освіти--соціальний оптимізм--трагічна модель
Анотація: Професійна підготовка майбутніх менеджерів у галузі освіти передбачає формування їх готовності до діяльності в екстремальних умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2019р.,N 31
Цікаві статті :
Бродніцкі М. Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм/ М. Бродніцкі (стр.4-8) Кл.слова: людська особистість,освіта,міжкультурність
Лапіан Т. Роль сім’ї у формуванні активного ставлення дітей та молоді до вільного часу/ Т. Лапіан (стр.9-13) Кл.слова: культура вільного часу,діти і молодь,школа
Semrau K. Depresja a popularne uzaleznienia XXI wieku/ K. Semrau (стр.14-19) Кл.слова: депресія,наркоманія,підлітки
Тернопільська В. І. Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді/ В. І. Тернопільська (стр.20-25) Кл.слова: інтроверсія,педагогічний оптимізм,соціальна адаптація
Мельниченко О. В. Педагогічка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця/ О. В. Мельниченко (стр.26-31) Кл.слова: підприємницька ініціатива,мислення,професійна освіта
Козак Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології/ Л. В. Козак, Д. В. Хожай (стр.32-38) Кл.слова: ігрова діяльність,LEGO DUPLO,ранній вік
Дика Н. М. Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови/ Н. М. Дика, О. П. Глазова (стр.39-45) Кл.слова: риторичний текст,текстоцентричний підхід,медіа-грамотність
Козир М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів/ М. В. Козир, М. О. Грабовська (стр.46-53) Кл.слова: розвиток особистості,початкова школа,критичне мислення
Міляєва В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ/ В. Р. Міляєва, О. В. Пристай (стр.54-58) Кл.слова: лідерський потенціал,освітні реформи,професійна компетентність
Хомовиченко О. В. Психологічні особливості поведінки в сімейному конфлікті подружжя середнього віку/ О. В. Хомовиченко, І. А. Власенко (стр.59-65) Кл.слова: сімейний конфлікт,стратегії поведінки,рекомендації
Вронська В. М. Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу/ В. М. Вронська (стр.66-70) Кл.слова: медична сестра,здоров’я,професійна підготовка
Співак Я. О. Компетентнісний підхід як теоретична основа дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників/ Я. О. Співак (стр.71-77) Кл.слова: інноватизація,освітнє середовище,діяльнісний підхід
Назаренко О. Є. Пріоритетні напрями розвитку вищої освіти у Південній Кореї/ О. Є. Назаренко (стр.78-85) Кл.слова: вища освіта,глобалізація,модернізація
Шеліган О. Н. Підприємницька компетентність у наукових рецепціях вчених/ О. Н. Шеліган (стр.86-90) Кл.слова: підприємництво,мотиваційний,когнітивний
Іжевська О. В. Особливості навчання дітей з кліповим мисленням засобами ІКТ/ О. В. Іжевська (стр.91-95) Кл.слова: інтернет-серфінг,інформатизація,критичне мислення
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тернопільська В. І.
Назва : Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 31. - С. 20-25. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2019/31). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтроверсія--педагогічний оптимізм--соціальна адаптація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)