Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (166)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=орган<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Паламарчук, О.
    Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції / О. Паламарчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 80-87, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.8087. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
academic staff -- академічний персонал -- effective governance -- ефективне управління -- higher education in France -- вища освіта Франції
Анотація: Стаття присвячена аналізу участі академічного персоналу в ефективному врядуванні університетів Франції. Проаналізовано моделі врядування університетів Франції. Виявлено, що у Франції існує дуальна (асиметрична) модель врядування. Встановлено, що у «асиметричній» дуальній структурі один з органів врядування може розглядатися як головний орган, що приймає рішення, а інший орган має більш обмежені повноваження. У статті проаналізовано систему врядування та участь академічного персоналу в таких закладах вищої освіти, як Університет Париж-Дофін, Інститут Луї-Башельє, Інститут Кюрі, Університет Сорбонна. Виявлено, що загалом основними органами врядування університету є три центральні органи: Рада директорів, Наукова рада та Рада академічного та студентського життя. Встановлено, що до усіх органів врядування університетів Франції входить академічний персонал, кількість яких налічується від 8 до 13 осіб, в залежності від Ради, до якої вони входять. Проаналізовано, що основними функціями академічного персоналу є прийняття рішень на рівні керівних органів університету, участь у обговореннях фінансових, стратегічних питань, прийняття рішень щодо діяльності студентських об’єднань, студентського життя, питань щодо дослідження, викладання. Виявлено, що діяльність академічного персоналу в ефективному врядуванні університетів Франції носить консультативний та рекомендаційний характер. Зазначено, що академічний персонал може бути залучений як зовнішній експерт до інших університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Machynska, N.
    Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P28-34, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.2834. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навантаження -- потенціал -- професійне вигорання -- синдром -- навчальні години
Анотація: Професійне вигорання вчителів є дуже поширеною та актуальною проблемою для сучасного суспільства. Проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям, прояви синдрому емоційного вигорання безпосередньо впливають на здоров'я не тільки самих викладачів, але також мають великий вплив на їх учнів. Робота вчителя не має встановлених термінів, що призводить до збільшення витрат часу на різні структурні елементи роботи. Відсутність здатності чи навичок розслабитися, знайти хобі збільшує ризик представників учительської професії отримати захворювання, яке називається професійним вигоранням. Зрозуміло, що кроки профілактики виконувати простіше, ніж подолати набуту хворобу. Ці кілька підходів, як організувати життя звичайного вчителя поза його роботою, пропонуються у статті. Важливо, щоб проблему психічного стану вчителя цінували не лише він, а водночас і його керівний орган. Це відіграватиме вирішальну роль у процесі роботи, сприятиме професійному довголіття. Охорону здоров'я не можна недооцінювати на жодному етапі. Тому виникає необхідність розробити на державному рівні програму збереження професійного здоров’я вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Мотуз, Т.
    Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України [Електронний ресурс] / Т. Мотуз. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 65-71, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.9 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- дебюрократизація -- освітній процес -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано феномен академічної свободи вчителя в контексті демократизації освітнього процесу. Доведено, що академічна свобода вчителя закладу загальної середньої є базовим принципом сучасної освітньої реформи в Україні. Академічна свобода вчителя передбачає свободу та незалежність у питаннях викладання, проведення наукових досліджень, навчання (підвищення кваліфікації). Обґрунтовано, що активізація впровадження принципів академічної свободи до практики роботи вчителя пов’язана з процесами дебюрократизації вітчизняної освіти (2014 рік – донині), а також з упровадження Концепції «Нова українська школа» (2016 рік). Серед ключових складових Нової української школи – мотивований учитель, який «має свободу творчості та професійно розвивається». Концепція також підкреслює взаємозв’язок академічної свободи вчителя з реальною автономією закладу освіти та децентралізацією управління, і Нова українська школа може бути успішною при ефективному поєднанні цих двох компонентів. Свобода творчості визнається необхідною умовою професійного розвитку педагога, а також характеристикою сучасного вчителя. Важливим напрямом державної політики щодо забезпечення свободи професійної діяльності вчителя, демократизації управління освітнім процесом став процес дебюрократизації, що розпочався у 2014 році і передбачав вивільнення педагогічних працівників від надання звітності, не передбаченої законодавством, а також можливість самостійно обирати інформаційні ресурси, матеріали, форми і методи викладання. У здійсненні права вчителя на академічну свободу можливий конфлікт інтересів, що виникає між окремим викладачем та загальним персоналом закладу освіти, права якого здійснюються через орган самоврядування – педагогічну раду. Розв’язання конфлікту між правом закладу освіти на автономію та правом викладача на академічну свободу залежить від соціально-політичних, економічних факторів, але, як правило, переважає колективний інтерес.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)