Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2131)Каталог авторефератів та дисертацій (26)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (54)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=організація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: О283150799/2014/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Антипін, Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття) / Є. Б. Антипін. - С.1-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Білова, Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей / Ю. А. Білова. - С.10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Благова, Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект / Т. О. Благова. - С.22-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугрій, В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.) / В. С. Бугрій. - С.34-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища / Л. О. Варченко-Троценко. - С.44-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Василевич, Л. Ф. Нечітка математична філософія / Л. Ф. Василевич. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С.67-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.81-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України / С. Ю. Головчук. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії) / А. К. Грабовий. - С.100-111
Грищук, Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі / Ю. В. Грищук. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора / О. М. Гуменюк. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Євтух, М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти / М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожна-Княгницька, Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.144-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті / Л. В. Козак. - С.156-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен / І. О. Колесник. - С.172-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу / О. М. Кузьменко. - С.179-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу / Н. В. Мосьпан. - С.191-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії / В. Г. Муромець. - С.199-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.208-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття) / А. Д. Січкар. - С.219-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників / І. С. Степура. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Тернопільська, В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування) / В. І. Тернопільська. - С.237-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості" / М. А. Федорова. - С.247-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомік, О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій / О. М. Хомік. - С.258-268
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О283150799/2014/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Базиляк, Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови / Н. О. Базиляк. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлікова, Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи / Ю. В. Грищук. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" / І. Г. Дудка. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.) / А. М. Качур. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога / І. В. Когут. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти / Л. В. Козак. - С.74-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології / Я. А. Кульбашна. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Ластовка, К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект / К. І. Ластовка. - С.97-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Лідека, І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю / І. А. Лідека. - С.118-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи / Н. П. Мазур. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишина, Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку / Н. Б. Павлишина. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці / Р. О. Павлюк. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин / Н. А. Побірченко. - С.164-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу / Н. М. Руденко. - С.171-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенков, О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді / О. В. Сватенков. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранник, А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття / А. О. Таранник. - С.201-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Бєлікова, Н. О.
    Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності [Електронний ресурс] / Н. О. Бєлікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 13-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Варченко-Троценко, Л. О.
    Організація wiki-орієнтованого навчального середовища [Електронний ресурс] / Л. О. Варченко-Троценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 4. - С. 44-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Ластовка, К. І.
    Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект [Електронний ресурс] / К. І. Ластовка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 97-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2015/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2 (10) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів / М. М. Альохін. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) / О. А. Венгловська. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.) / В. А. Вербицький. - С.23-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів / М. М. Галицька. - С.39-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій / С. Ю. Головчук. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубенко, Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності / Т. О. Голубенко. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови / Ю. В. Грищук. - С.67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Губіна, А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії / А. М. Губіна. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Диба, Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології / Т. Г. Диба. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Долинський, Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови / Є. В. Долинський. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Доценко, О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей / О. Л. Доценко. - С.109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.117-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващук, О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle / О. В. Іващук. - С.132-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології / М. В. Козир. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Колісник-Гуменюк, Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - С.150-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Куземко, Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей / Л. В. Куземко. - С.159-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Мілова, О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки / О. Є. Мілова. - С.170-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості / О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова. - С.182-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Некрутенко, О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями / О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова. - С.193-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Нітенко, О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету / О. В. Нітенко. - С.205-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.217-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти / Л. Б. Паламарчук. - С.229-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.241-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорчук, М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків / М. С. Сидорчук. - С.255-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики / Л. А. Теряєва. - С.264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Ігор, Ігор.
    Табір полонених українських офіцерів у Кляйнмюнхені (Австро-Угорщина) навесні 1918 року [Електронний ресурс] / Срібняк І. Ігор // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
табір -- полонені -- офіцери-українці -- Кляйнмюнхен -- гурток -- Українська бойова організація
Анотація: У статті проаналізовано деякі аспекти організаційної та національно-патріотичної діяль- ності полонених офіцерів-українців у таборі Кляйнмюнхен (Австро-Угорщина) у березні — на початку квітня 1918 р. Особлива увага приділяється антиукраїнським акціям російських чорносотенців та малоросів, які мали на меті перешкодити розвитку національного руху в згадуваному таборі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 10 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (3), Ф1 (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (3), Ф1 (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

8.


    Виноградов, Степан.
    Формування антинацистської позиції ОУН Та її інформаційно-пропагандистська робота [Електронний ресурс] / С. Виноградов // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 77-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Організація українських націоналістів -- Українська повстанська армія -- інформаційно-пропагандистська робота -- антинацистська пропаганда
Анотація: У статті розглянуто діяльність Організації українських націоналістів із формування антинацистської позиції та розгортання інформаційно-пропагандистської роботи. Автор аналізує послідовність реалізації антинацистської пропаганди ОУН та її наслідки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 10 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (3), Ф1 (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (3), Ф1 (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

9.
Шифр: О168872740/2015/4
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2015р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький. - С.11-19
Кл.слова: вища освіта, якість навчання, шанс змін
Мартиненко, Світлана. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти / С. Мартиненко. - С.19-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія педагогічної діагностики, особистісно-розвивальна освіта, педагогічна діагностика
Поспєлова, Тетяна. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства / Тетяна Поспєлова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, людський потенціал, людський розвиток
Чернуха, Надія. Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, інтеграція, модернізація
Диба, Тетяна. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, неперервна освіта, професійна освіта
Мешальський, Стефан. Про вплив вчителя та його нестійкість / Стефан Мешальський. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вплив, вплив вчителя, елементи впливу
Желанова, Вікторія. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір / В. Желанова. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, контекстна спрямованість, контекстуалізація
Лисенко, Олександра. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Лисенко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпрервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експерт у галузі освіти, консультування
Пономаренко, Наталія. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Пономаренко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, діагностика, експертиза в освіті
Іваницька, Ольга. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом / О. Іваницька, А. Панченко. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експертна оцінка, експертне оцінювання
Братко, Марія. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї / М. Братко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, теорія управління освітою, управління освітою США
Квятковський, Михал. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні прагнення, напрями навчання, педагогіка роботи
Загородня, Алла. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння / А. Загородня. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, освіта
Мосьпан, Наталія. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики / Н. Мосьпан. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта, інтернаціоналізація
Біницька, Катерина. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фандрайзингова діяльність, фінансування, школа
Атрощенко, Тетяна. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник дошкільної установи, комунікація, комунікативна культура
Рябенко, Валерій. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології / В. Рябенко. - С.99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: форми суспільних відносин, гносеологія, духовне виробництво
Ткаченко, Маргарита. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський університет, Болонський процес, демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман, Габріела. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман. - С.110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність учнів, культурна ідентичність, полікультурна освіта
Корчак, Леандра. Сім’я як середовище виховання / Л. Корчак. - С.115-117
Кл.слова: класифікація сім'ї, сім'я, сім'я як виховне середовище
Беднарська, Наталія. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію / Н. Беднарська. - С.118-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікіпедія, навчання, неформальне навчання
Плаксін, Андрій. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики / А. Плаксін. - С.126-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактична Культура, зміст освіти, педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання у міжкультурному просторі / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Біницька, Катерина.
    Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 89-94, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8994. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
фандрайзингова діяльність -- фінансування -- школа
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8994,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Біницька, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)