Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2131)Каталог авторефератів та дисертацій (26)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (54)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=організація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Гула, О.
    Діяльність Валерії О’Коннор-Вілінської в еміграції (1918–1930 рр. / О. Гула // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 19-23, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.1923 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
еміграція -- ідентичність -- організація
Анотація: У статті розглядається суспільна та літературна діяльність української письменниці, перекладачки В. О’Коннор-Вілінської в еміграції. Аналізується змістове наповнення її творів, у яких прослідковується політична позиція авторки, її ставлення до української культури, літератури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Болілий, Василь Олександрович.
    Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 1-14DOI 10.28925/2414-0325.2015.114. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
відкрита освіта -- освітнє е-середовище університету -- вікі-технології
Анотація: Стаття присвячена опису методики використання вікі-технології для утворення інформаційної складової відкритого освітнього середовища університету, яка є інноваційною та перспективною. Розглядається досвід облаштування вікі-сайту університету, організація інтерфейсу, колекція розроблених шаблонів вікі-статей та спосіб об’єднання викладачів і студентів у вікі-спільноту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Колотій, Вікторія Володимирівна


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Кузьменко, Ю.
    Канони зовнішнього вигляду та організація дозвілля вчителів провінційних міст і сіл УРСР у 1945–1980-х роках / Ю. Кузьменко, О. Корпас // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 89-93, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.8993 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
радянська інтелігенція -- мікроісторія -- повсякденне життя
Анотація: У статті висвітлено повсякденне життя радянських вчителів провінційних міст та сіл у другій половині ХХ ст. Представлено канони зовнішнього вигляду вчителів СРСР (одяг, зачіска, макіяж, аксесуари) та його еволюція протягом 1945–1980-х років. Розглянуто питання організації дозвілля вчительської інтелігенції із залученням архівних матеріалів та спогадів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Корпас, О.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Літіченко, Олена.
    Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти / О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 91-97, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- дошкільна освіта -- ІКТ-сервіси -- онлайн-заняття -- освітній процес -- фахова підготовка
Анотація: У статті представлено досвід викладання дисципліни практичного спрямування «Мистецьке рукоділля» для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» в дистанційному форматі. Зміни в організації освітнього процесу відбулися у зв’язку з Всесвітньою пандемією COVID-19 2020–2022 років, що змусило змінити очний формат навчання на дистанційну освіту. Зі значними труднощами зіткнулися викладачі практичних дисциплін: відпрацювання технічних навичок виконання виробів, опанування методики освітньої взаємодії і комунікації в процесі предметно-перетворювальної і мистецької діяльності з дітьми дошкільного віку. Перехід на дистанційний формат навчання потребував розроблення електронного освітнього контенту і пошуків ефективних інструментів освітньої взаємодії. Здійснене експериментальне дослідження дозволило з’ясувати ставлення студентів до форми опанування навчальним матеріалом та вивчити результативність використання цифрових ІКТ-сервісів у забезпеченні освітнього процесу. Було виокремлено переваги і недоліки дистанційного навчання практично спрямованої дисципліни «Мистецьке рукоділля», які назвали здобувачів освіти. З’ясовано, що для опанування дисципліною найбільш дієвою є організація онлайн-занять, що дозволяє комунікувати викладачу і студентам, показувати основні технічні прийоми виконання виробів у реальному часі, давати методичні рекомендації виконання завдання, обговорювати навчальні завдання. Запропоновано різні сервіси для організації освітньої взаємодії під час вивчення дисципліни «Мистецьке рукоділля»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шинкар, Тетяна
Гаращенко, Лариса


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

5.


    Konieczny, K.
    Diagnostyka pedagogiczna w działalności = Педагогічна діагностика в діяльності неурядових організацій / K. Konieczny // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 125-130, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.125130 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
громадська організація -- педагогічна діагностика -- мобільна школа
Анотація: У статті проаналізовано діагностику як складний процес, що вимагає спеціальної підготовки, знань, навичок застосування та досвіду. Охарактеризовано специфіку педагогічної діагностики у діяльності неурядових організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Біницька, Катерина.
    Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 89-94, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8994. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
фандрайзингова діяльність -- фінансування -- школа
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8994,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Біницька, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Дика, Н. М.
    Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів [Електронний ресурс] / Н. М. Дика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 90-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
граматика -- морфологія -- синтаксис -- граматичні поняття -- лінгвістичне поняття -- мовна система
Анотація: У статті висвітлено особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. На часі є створення нових підходів до вивчення граматичних понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення граматики. Ефективна організація навчання синтаксису у сучасній школі зумовлена врахуванням особливостей типології, структури, планування, підготовки, побудови та організації сучасного уроку української мови, а також тенденції його розвитку. Виокремлено та обґрунтовано етапи процесу засвоєння граматичних понять у сучасній лінгводидактиці. Репрезентовано систему вправ, спрямовану на засвоєння граматичних понять учнями основної школи під час вивчення синтаксису.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Альохін, М. М.
    Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів [Електронний ресурс] / М. М. Альохін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 1-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
учнівське самоврядування -- мотивація -- стимулювання -- самоорганізація школярів -- загальноосвітній навчальний заклад
Анотація: Стаття присвячена проблемі організації органів учнівського самоврядування у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі України. Автором розглянуто проблему мотивації учнів, визначені типи та механізми стимулювання учнів як передумова активності останніх у функціонуванні органів учнівського самоврядування. Запропоновані основні заходи морального та матеріального заохочення школярівлідерів, вивчено та узагальнено досвід стимулювання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах України. Подані статистичні результати дослідження ефективності використання різноманітних видів заохочення школярів, що є учасниками органів учнівського самоврядування, за типом, охопленням, терміном дії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Кіліченко, О. І.
    Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій [Електронний ресурс] / О. І. Кіліченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 65-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- професійна підготовка -- педагогічні комунікативні здібності -- професійно-педагогічний тренінг -- навчальні ситуації -- вчителі -- початкова школа
Анотація: У статті розглядаються особливості розвитку педагогічних комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи у процесі розв’язування навчальних ситуацій за допомогою професійно-педагогічного тренінгу. Автор визначає контекстний і коучинговий підходи, які варто враховувати у навчальному процесі при організації професійно-педагогічного тренінгу на практично-лабораторних заняттях з педагогічних дисциплін. Навчальні ситуації повинні носити контекстний характер, а організація викладачем процесу їх розв’язання – з врахуванням коучингового підходу. Проаналізовано сутність та завдання професійно-педагогічного тренінгу, охарактеризовані принципи, які варто дотримуватися при його організації. Визначені етапи опрацювання навчальних ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Лях, Т. Л.
    Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад [Електронний ресурс] / Т. Л. Лях, А. О. Попова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 145-154, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.14554. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврська програма -- вищий навчальний заклад -- громада -- магістерська програма -- організація громади -- підготовка фахівця до роботи -- розвиток громади
Анотація: У статті авторами аналізуються підходи до підготовки фахівців і дослідників у вищих навчальних закладах Європи з розвитку та організації громад. Автори звертають увагу на причини підготовки таких фахівців у європейських вищих навчальних закладах, а також презентують ряд бакалаврських та магістерських програм з підготовки дослідників та практиків, акцентуючи увагу на різноманітті суб’єктів, залучених до розвитку та організації місцевих громад у європейських країнах. Зокрема, вони порівнюють підходи до підготовки фахівців і дослідників з розвитку та організації місцевих громад у вищих навчальних закладах Великої Британії та континентальної Європи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Попова, А. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)