Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (81)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітнє середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваницька, Ольга, Редько, Сергій, Панченко, Алла
Назва : Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 94-99. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.9499 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.9499
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.25
Предметні рубрики: Освіта-- Загальна середня освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): білінгвальне навчання--європейський простір освіти--освітнє середовище--полікультурність
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.9499,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Братко, Марія
Назва : Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 81-88. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--освітнє середовище--інтелектуальна діяльність
Анотація: У статті на основі аналізу наукових підходів до тлумачення сутності понять «управління», «освітнє середовище вищого навчального закладу та з урахуванням особливостей цих феноменів сформульовано зміст поняття управління освітнім середовищем вищого навчального закладу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С. П.
Назва : Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 221-234. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2034 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.2034
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--духовно-моральні цінності--освітнє середовище--цінність
Анотація: Особливої уваги потребують не лише компетентності, а й готовність стати суспільно зрілою особистістю. Варто зазначити, що поряд із загальнолюдськими цінностями можемо спостерігати й псевдоцінності, що сформувалися в стислий проміжок часу, які значно погіршують поведінку молоді. Автор висвітлює основні проблеми сучасної молоді та розкриває шляхи формування духовно-моральних цінностей студентів у освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу. В статті приділяється увага проблемі формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кошіль О. П.
Назва : Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 150-162. - ISSN 2312-5829, ISRC 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1502 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, ISRC 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1502
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітнє середовище--освітні умови--розвиток особистості--середовище--дошкільний навчальний заклад
Анотація: У статті проаналізовано ґенезу понять «середовище», «освітнє середовище», «освітнє середовище дошкільного навчального закладу»; розкрито сутність понять «середовище», «освітнє середовище», «освітнє середовище дошкільного навчального закладу»; розглянуто підходи до визначення сутності освітнього середовища дошкільного навчального закладу; охарактеризовано шляхи забезпечення ефективного розвитку особистості в умовах дошкільного навчального закладу. Доведено, що якісний психолого-педагогічний супровід процесу зростання дитини визначається якістю створених освітніх умов, головною серед яких є освітнє середовище дошкільного навчального закладу, яке забезпечує оптимальний розвиток особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Братко М.
Назва : Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 4. - С. 15-36. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.42 (Шифр О283150799/2021/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.42
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад фахової передвищої освіти--освітнє середовище--фаховий коледж--ресурсний центр--середовищний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ошуркевич Н.
Назва : Особливості створення та використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 209-221. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.79301 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.79301
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна стежина--екологічне виховання дітей дошкільного віку--еколого-розвивальне середовище--освітній простір--освітнє середовище
Анотація: Стаття розкриває зміст понять «освітнє середовище», «розвивальне середовище» та «еколого-розвивальне середовище», можливості та необхідність створення екологічного розвивального середовища для дошкільників. У статті наведено визначення поняття «екологічна стежина» та обґрунтовано актуальність використання екологічної стежини в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти. Розроблено проект екологічної стежини на території закладу дошкільної освіти, визначено етапи роботи по створенню екологічної стежини та оформлено паспорт екологічної стежини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панченко А., Кравчук Н.
Назва : Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 297-309. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.297309 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.297309
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклад загальної середньої освіти--інклюзивне навчання--нова українська школа--управління--освітнє середовище
Анотація: У статті окреслено перешкоди щодо впровадження інклюзивного навчання в систему освіти України. Висвітлено особливості функціонування та управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах реформування української школи щодо дотримання цінностей, принципів Конвенції ООН «Про права дитини», нормативної бази України з метою задоволення потреб суспільства щодо соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Розроблено рекомендації задля створення безпечного освітнього середовища для забезпечення розвитку особистості дітей з особливими освітніми потребами та управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням щодо формування ціннісних орієнтирів і стандартів поведінки зацікавлених сторін
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ху Жунсі
Назва : Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 65-75. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.6575 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.6575
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--іноземні студенти--методологічні основи--методичні засоби--педагогічні умови--програма адаптації--освітнє середовище
Анотація: У статті представлено методологічні основи та методичні засоби адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Охарактеризовано сутність адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищих навчальних закладів України як наукового феномена. Визначено педагогічні умови успішної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Розкрито зміст і структуру програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фамілярська, Лариса Леонідівна
Назва : Використання штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 216-228. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1614 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1614
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--штучний інтелект--освітнє середовище--навчальна взаємодія
Анотація: У статті визначено нормативно-правові засади використання технологій штучного інтелекту у сфері освіти. На основі вивчення та систематизації результатів наукових досліджень виявлено напрями та способи використання штучного інтелекту в освітній галузі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фамілярська, Лариса Леонідівна
Назва : Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 151-162. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1512 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1512
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--освітнє середовище--цифрові технології--альтернативна комунікація--додаткова комунікація--навчальна взаємодія
Анотація: У статті розглянуто комунікацію з дітьми з особливими потребами, яка може бути викликом, оскільки вони можуть мати обмеження у сприйнятті та використанні стандартних форм комунікації. Систематизовано способи взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами за допомогою цифрових технологій та їх використання як засобу альтернативної та додаткової комунікації для створення умов ефективної взаємодії. Охарактеризовано необхідність використання цифрових технологій для створення умов продуктивної навчальної діяльності в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)