Пошуковий запит: (<.>K=особистісний<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Бойко В. Етно-національні первні культури й художньої літератури/В. Бойко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 2
|
>2.
| Дічек Н. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект/Н. Дічек // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.140-146
|
>3.
| Лисенко О. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення/О. Лисенко // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.169-172
|
>4.
| Попович Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва/Н. М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.9-13
|
>5.
| Саврасова-В’юн Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/Т. О. Саврасова-В’юн // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.241-254
|
>6.
| Коршевнюк Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти/Т. В. Коршевнюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.79-87
|
>7.
| Безкоровайна Л. В. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/Л. В. Безкоровайна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.67-78
|
>8.
| Семенюк А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів/А. Семенюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.129-140
|
>9.
| Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти/В. Гладкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.336-343
|
>10.
| Новик І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога/І. Новик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.220-234
|
>11.
| Козир М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ/М. Козир // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.231-246
|
>12.
| Драч О. "Докорінна реорганізація…": попечитель М. І. Пирогов (1858–1861) і заходи вдосконалення фаховості вчителів Київського навчального округу/О. Драч // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.6-14
|
>13.
| Ступак О. Сутність поняття «соціальна активність молоді»/О. Ступак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.164-171
|
>14.
| Шумигора Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи/Л. Шумигора // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.13-21
|
>15.
| Черепєхіна О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості/О. Черепєхіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.22-28
|
>16.
| Cherepekhina O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy/O. Cherepekhina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.17-22
|
>17.
| Казакевич О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів/О. Казакевич // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.14-20
|
>18.
| Яремчук Н. Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.60-67
|
>19.
| Чорнойван Г. Особливості реалізації підтримки академічної кар’єри та працевлаштування випускників у США/Г. Чорнойван // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.90-101
|
>20.
| Братко М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності/М. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.7-13
|
|
|