Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (640)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.

Binytska K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries/K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.85-90
2.

Durdas A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.139-143
3.

Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency/A., Durdas A. [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.102-113
4.

Hladkova V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education/V. Hladkova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.35-40
5.

Kudlay A. Tutor’s role in professional training of the police officers/A. Kudlay // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.38-41
6.

Sholihati A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking/A. Sholihati, W. Wuri // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.47-51
7.

Shved O. Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations/O. Shved, I. Tkach // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.151-166
8.

Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality/S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.87-94
9.

The Modern Higher Educational Review - 2021г.,N 6 (Введено оглавление)
10.

Vysotska O. Testing as a language assessment tool: ukrainian experience/O. Vysotska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.54-64
 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)