Пошуковий запит: (<.>K=оцінка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Васьків М. Огляд і оцінка західної преси на сторінках "Універсального журналу" (1928-1929 рр.)/М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 1
|
>3.
| Комаровська І. Художній психологізм у прозі Якова Качури: традиції і новаторство/І. Комаровська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1
|
>4.
| Курбан О. Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни/О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.21-27
|
>5.
| The Modern Higher Educational Review - 2021г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>6.
| Shved O. Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations/O. Shved, I. Tkach // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.151-166
|
>7.
| Vysotska O. Testing as a language assessment tool: ukrainian experience/O. Vysotska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.54-64
|
>8.
| Лугова Т. А. Серйозні ігри у підготовці фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»/Т. А. Лугова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.32-52
|
>9.
| Освітологія - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Освітологія - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>11.
| Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/О. Іваницька, А. Панченко // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2015,N № 4.-С.65-70
|
>12.
| Чернуха Н. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці"/Н. Чернуха, Н. Головач // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.56-62
|
>13.
| Бегун-Трачук Л. О. Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін/Л. О. Бегун-Трачук, Н. М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.88-92
|
>14.
| Освітологічний дискурс - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>15.
| Освітологічний дискурс - 2017г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>16.
| Музика О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів/О. О. Музика // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.63-73
|
>17.
| Стойкова В. В. Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка/В. В. Стойкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.52-66
|
>18.
| Теряєва Л. Оцінювання ефективності застосування методів, форм, видів та засобів навчання на заняттях з хорового диригування/Л. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.26-39
|
>19.
| Сафранов Т. Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан/Т. Сафранов // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.39-51
|
>20.
| Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/О. М. Хомік // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 4.-С.258-268
|
|
|