Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (644)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Анісімова Л. Транзакційна теорія Луїзи М. Розенблатт: між текстом і читачем/ Л. Анісімова
Борисюк І. Структуралізм і деконструкція: до проблеми методологічних стратегій/ І. Борисюк
Віннікова Н. Стилізація і пародія: літературні "транскрипції" чужого стилю/ Н. Віннікова
Вышницкая Ю. Мифологические сценарии в современном мире: особенности "адаптации"/ Ю. Вышницкая
Лендьєл Н. Тенденції розвитку сучасної китайської прози/ Н. Лендьєл
Сінченко О. Рецептивні означення літературних теорій ХХ століття/ О. Сінченко
Волошук Л. Поліфонія художнього світу прози Марії Матіос/ Л. Волошук
Дынниченко Т. Французский литературный канон XVIII века в творчестве Андре Жида/ Т. Дынниченко
Кузьменко В. Урбаністичні мотиви у творчості Михася Ткача/ В. Кузьменко
Литвинюк Л. Романтично-лірична домінанта рецепції образу Івана Мазепи в інтерпретації Івана Перепеляка/ Л. Литвинюк
Луцюк М. Феномен старозавітної премудрості у контексті давньосхідних літератур/ М. Луцюк
Олійник С. Інтертекстуальні виміри роману Володимира Єшкілєва "Тінь попередника"/ С. Олійник
Питюр О. Семіотичні рівні літературної комунікації у бароковому тексті/ О. Питюр
Пухонська О. Сучасна поезія як об’єкт інтертекстуальності/ О. Пухонська
Погребняк І. Образ України в епістолярії Бориса Грінченка/ І. Погребняк
Васьків М. Огляд і оцінка західної преси на сторінках "Універсального журналу" (1928-1929 рр.)/ М. Васьків
Одаренко О. Естетизація патології: ушкоджені віртуальні тіла медіа-арту versus досконалі "нові" тіла трансгуманізму/ О. Одаренко
Опришко Т. Історіографія та джерела дослідження журналу "Молодняк"./ Т. Опришко
Мурдза І. Вербалізація концепту "Сад" у староукраїнській мові/ І. Мурдза
Юрченко І. Індивідуально-авторське слово в системі художнього ідіостилю Катерини Калитко (на матеріалі повісті "М.істерія")/ І. Юрченко
Tsapro H. Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect/ H. Tsapro
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьків М.
Назва : Огляд і оцінка західної преси на сторінках "Універсального журналу" (1928-1929 рр.) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іронія--журнал--газета--жанр--проблематика--стандарти незалежної журналістики
Анотація: У статті йдеться про огляд західної преси, її провідних видань у статтях М. Йогансена і В. Бородкина («Універсальний журнал», 1928– 1929 рр.) як наслідок зацікавлення світовою журналістикою і місця вітчизняної журналістики в ній. Аналіз видань суб’єктивний, крізь призму більшовицького світогляду, але огляд дає можливість українському читачеві ознайомитися зі змістом, проблематикою, фінансовим становищем, етичними стандартами часописів Західної Європи і США.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Комаровська І.
Назва : Художній психологізм у прозі Якова Качури: традиції і новаторство [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалістичний реалізм--художній психологізм--естетична оцінка--традиції і новаторство--засоби характеротворення--внутрішній монолог--жіночі й чоловічі образи--психоаналіз--гендерна інтерпретація
Анотація: У статті порушено проблему естетичного поцінування прози кінця 20-30-х років ХХ ст. Пропонована студія є спробою актуалізувати дослідження епіки Якова Качури відповідно до теоретико-методологічних пошуків сучасної гуманітаристики. Розглянуто специфіку психологізму в малій прозі Якова Качури. Акцентовано, що відтворення внутрішнього світу персонажів, моделювання характерів відбувається через комбіноване застосування основних форм психологізму та притаманних їм засобів і художніх прийомів. Виявлено, що в творах Якова Качури соціально-політичні питання мають психологічний підтекст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--медіаконтент--критичність мислення--медіаграмотність--інформаційна стійкість--інформаційна безпека--інформаційне поле--інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2021р.,N 6
Цікаві статті :
Cichoracki M. Quality of basic, tertiary education and adult learning in the European Union: the key trends/ M. Cichoracki (стр.10-21)
Maciołek R. Kazimierz Marciniak’s views on science tasks/ R. Maciołek (стр.22-36)
Riabova Y. Рrofessional training of future specialists in social sphere in the conditions of multicultural society/ Y. Riabova (стр.37-44)
Charchuła J. "Оld" ideas in new social context. University and challenges of the global market of educational "services"/ J. Charchuła (стр.45-52)
Sobczak-Michałowska M. Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example/ M. Sobczak-Michałowska (стр.53-59)
Sysoiev O. Circular economy education: experience of Finland/ O. Sysoiev (стр.60-68)
Bogusz M. Care over the international students during COVID-19 lockdown/ M. Bogusz (стр.69-77)
Koc R. Possibilities of application of cognitive-behavioral coaching in the education system/ R. Koc (стр.78-88)
Żmudzka M. Managing self-development (self-creation) by the teacher/ M. Żmudzka (стр.89-99)
Hrynevych L. Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy/ L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets (стр.100-113)
Kaniewska-Mackiewicz E. Activation of older people with the use of occupational therapy/ E. Kaniewska-Mackiewicz (стр.114-124)
Kozubska A. The role of dialogue in preventing aggression at school/ A. Kozubska (стр.125-139)
Herzberg M. Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour/ M. Herzberg (стр.140-150)
Shved O. Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations/ O. Shved, I. Tkach (стр.151-166)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shved O., Tkach I.
Назва : Assessment of the needs of families raising children with disabilities in the practice of the ukrainian non-governmental organizations [Electronic resource]
Паралельн. назви :Оцінка потреб сімей, що виховують дітей з особливими освітніми потребами в практиці українських негромадських організацій
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 151-166. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.614 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.614
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінка потреб сім’ї--сім’ї які виховують дітей-інвалідів--методи оцінки потреб--неурядові організації --соціальний захист--суспільні послуги
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vysotska, Oksana
Назва : Testing as a language assessment tool: ukrainian experience [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 54-64. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.87 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.87. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.87
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінка--тест--дизайн тесту--тест-тас
Анотація: Є багато книжок, присвячених технікам розробки тестів для вчителів, які дозволяють критично оцінювати та обдумувати завдання оцінювання, розроблені ними та для них. Проте проблема полягає в тому, чи вчителі, які є «майстрами на всі руки», грамотні в оцінюванні та написанні тестів, чи усвідомлюють вони цілі оцінювання, розуміють і можуть інтерпретувати методи та принципи розробки тестових завдань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лугова, Тетяна Анатоліївна
Назва : Серйозні ігри у підготовці фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
Паралельн. назви :Serious games for professional training at the information, library, and archive affairs
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 32-52. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.133 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.133
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрове навчання--вища освіта--компетенції--ціннісно орієнтована освіта--ігровий дизайн
Анотація: Метою дослідження є оцінка досвіду впровадження серйозних ігор у навчальний процес українського університету через вплив Міжнародного проєкту «GameHub: співпраця між університетами та підприємствами ігрової індустрії в Україні». Виходячи з цього, обґрунтовується доцільність використання серйозних ігор для навчання за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» як елемента ціннісно орієнтованого навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Освітологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Левовицький Т. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки/ Т. Левовицький (стр.11-19) Кл.слова: вища освіта,якість навчання,шанс змін
Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/ С. Мартиненко (стр.19-24) Кл.слова: методологія педагогічної діагностики,особистісно-розвивальна освіта,педагогічна діагностика
Поспєлова. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства/ Тетяна Поспєлова (стр.24-28) Кл.слова: інституціоналізм,людський потенціал,людський розвиток
Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості/ Н. Чернуха (стр.29-32) Кл.слова: євроінтеграція,інтеграція,модернізація
Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"/ Т. Диба (стр.32-37) Кл.слова: акмеологія,неперервна освіта,професійна освіта
Мешальський. Про вплив вчителя та його нестійкість/ Стефан Мешальський (стр.38-44) Кл.слова: вплив,вплив вчителя,елементи впливу
Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір/ В. Желанова (стр.44-49) Кл.слова: зміст професійної підготовки,контекстна спрямованість,контекстуалізація
Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів/ О. Лисенко (стр.49-53) Кл.слова: безпрервний професійний розвиток,етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк В. О. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні/ В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва (стр.54-60) Кл.слова: експертиза,експерт у галузі освіти,консультування
Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/ Н. Пономаренко (стр.61-64) Кл.слова: експертиза,діагностика,експертиза в освіті
Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/ О. Іваницька, А. Панченко (стр.65-70) Кл.слова: експертиза,експертна оцінка,експертне оцінювання
Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї/ М. Братко (стр.71-76) Кл.слова: освіта,теорія управління освітою,управління освітою США
Квятковський М. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз/ М. Квятковський (стр.77-80) Кл.слова: освітні прагнення,напрями навчання,педагогіка роботи
Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння/ А. Загородня (стр.80-83) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,освіта
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики/ Н. Мосьпан (стр.84-88) Кл.слова: Болонський процес,вища освіта,інтернаціоналізація
Біницька К. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності/ К. Біницька, О. Біницька (стр.89-94) Кл.слова: фандрайзингова діяльність,фінансування,школа
Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/ Т. Атрощенко (стр.94-98) Кл.слова: керівник дошкільної установи,комунікація,комунікативна культура
Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології/ В. Рябенко (стр.99-104) Кл.слова: форми суспільних відносин,гносеологія,духовне виробництво
Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення/ М. Ткаченко (стр.104-109) Кл.слова: Болонський університет,Болонський процес,демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман Г. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів/ Г. Пєхачек-Огерман (стр.110-115) Кл.слова: ідентичність учнів,культурна ідентичність,полікультурна освіта
Корчак Л. Сім’я як середовище виховання/ Л. Корчак (стр.115-117) Кл.слова: класифікація сім'ї,сім'я,сім'я як виховне середовище
Беднарська Н. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію/ Н. Беднарська (стр.118-125) Кл.слова: вікіпедія,навчання,неформальне навчання
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/ А. Плаксін (стр.126-130) Кл.слова: дидактична Культура,зміст освіти,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Освітологія -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Кремень В. Трансформаційний потенціал класичної моделі університету/ В. Кремень (стр.8-13)
Lewowicki Т. O modelu szkolnictwa wyzkszego - uniwersytecka tradycja, przemiany, problemy i sugestie rozwiazan/ Т. Lewowicki (стр.13-23)
Іваній О. Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами/ О. Іваній (стр.23-27)
Дерека Т. Тенденції розвитку фізкультурної освіти в Україні на початку XXI століття/ Т. Дерека (стр.28-33)
Сліпчук В. Мережа фармацевтичних закладів освіти в Україні у 90-х рр. XX століття/ В. Сліпчук (стр.33-36)
Огнев’юк В. О. Освіта та конкурентоспроможність суспільства/ В. Огнев’юк (стр.37-44)
Мосьпан Н. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі/ Н. Мосьпан (стр.45-50)
Линьов К. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства/ К. Линьов (стр.50-56)
Чернуха Н. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці"/ Н. Чернуха, Н. Головач (стр.56-62)
Szafranska-Gajdzica A. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo/ A. Szafranska-Gajdzica (стр.63-69)
Батечко Н. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект/ Н. Батечко (стр.69-75)
Грищук Ю. Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук (стр.75-80)
Сисоєва С. Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти/ С. Сисоєва (стр.81-87)
Вдовиченко Є. Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці)/ Є. Вдовиченко (стр.88-93)
Іваницька О. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти/ О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко (стр.94-99)
Korczak L. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy/ L. Korczak (стр.100-102)
Zieba B. Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi/ B. Zieba (стр.103-106)
Bartosiak L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak (стр.107-113)
Karpinska A. Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia/ A. Karpinska (стр.114-121)
Kwolek K. Wychowanie do odbioru kultury masowej/ K. Kwolek (стр.122-126)
Вей Ч. Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики/ Ч. Вей (стр.127-132)
Grabowska B. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji/ B. Grabowska (стр.132-139)
Дічек Н. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект/ Н. Дічек (стр.140-146)
Мартинчук О. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту/ О. Мартинчук (стр.147-151)
Олексюк О. Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть/ О. Олексюк (стр.152-157)
Minczanowska A. Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan/ A. Minczanowska (стр.158-163)
Лозова О. Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова (стр.164-169)
Лисенко О. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення/ О. Лисенко (стр.169-172)
Кульбашна Я. Педагогічне оцінювання у підготовці компетентного лікаря в Україні: проблеми застосування і перспективи вирішення/ Я. Кульбашна, О. Астапенко (стр.173-179)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2015.4,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваницька, Ольга, Панченко, Алла
Назва : Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2015. - № 4. - С. 65-70. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.6570 (Шифр О168872740/2015/4). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.6570
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експертиза--експертна оцінка--експертне оцінювання
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.6570,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернуха, Надія, Головач, Наталія
Назва : Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці"
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 56-62. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5662 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5662
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.35
Предметні рубрики: Вища школа-- Управління освітою
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економіка праці--управління персоналом--підготовка майбутніх управлінців
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.5662,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бегун-Трачук Л. О., Попович Н. М.
Назва : Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 88-92. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.613 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.613
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне вигорання--емоційне вигорання--викладачі мистецьких дисциплін--освітньо-мистецький процес--деперсоналізація--редукція--стрес--стрес професійного характеру
Анотація: У статті проаналізовано та конкретизовано педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. З’ясовано психологічні передумови професійної діяльності викладачів мистецьких дисциплін, що детермінують виникнення емоційної напруженості; виокремлено основні зовнішні та внутрішні стрес-чинники, серед яких зовнішні: надмірна кількість концертно-сценічних виступів, значна кількість професійних зобов’язань, недостатність «життєвої енергії», відсутність часу на відпочинок, страх бути «викинутим з обойми», суб’єктивна незадоволеність умовами творчої діяльності, соціально-демографічні характеристики (вік, стаж роботи в конкретному мистецькому колективі, категорія, сімейний стан); внутрішні стрес-чинники: мотивація, потреби, цілі й оцінка власної діяльності. Доведено, що до індивідуально-особистісних рис, які детермінують професійне вигорання майбутніх викладачів мистецьких дисциплін, належать інтровертність, високий рівень вмотивованості й тривожності, висока нормативність або ж демонстративність поведінки, високий рівень концертного хвилювання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/ Є. Б. Антипін (стр.1-9)
Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей/ Ю. А. Білова (стр.10-21)
Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект/ Т. О. Благова (стр.22-33)
Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.)/ В. С. Бугрій (стр.34-43)
Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.44-55)
Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія/ Л. Ф. Василевич (стр.56-66)
Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.)/ О. А. Венгловська (стр.67-80)
Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.81-92)
Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України/ С. Ю. Головчук (стр.93-99)
Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)/ А. К. Грабовий (стр.100-111)
Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі/ Ю. В. Грищук (стр.112-120)
Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора/ О. М. Гуменюк (стр.121-129)
Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/ М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва (стр.130-143)
Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.144-155)
Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/ Л. В. Козак (стр.156-171)
Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен/ І. О. Колесник (стр.172-178)
Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу/ О. М. Кузьменко (стр.179-190)
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу/ Н. В. Мосьпан (стр.191-198)
Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії/ В. Г. Муромець (стр.199-207)
Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.208-218)
Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття)/ А. Д. Січкар (стр.219-230)
Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників/ І. С. Степура (стр.231-236)
Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування)/ В. І. Тернопільська (стр.237-246)
Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості"/ М. А. Федорова (стр.247-257)
Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/ О. М. Хомік (стр.258-268)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 1/2
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Методологія освітології: синергетичний аспект/ Н. Г. Батечко (стр.1-12)
Безпалько О. В. "Соціальна педагогіка" Пауля Наторпа: нове прочитання в контексті євроінтеграції/ О. В. Безпалько (стр.13-22)
Титаренко І. О. Освітологічний контекст поняття "соціально-культурологічні чинники"/ І. О. Титаренко (стр.23-37)
Іваній І. В. Культуролого-акмеологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. В. Іваній (стр.38-51)
Стойкова В. В. Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка/ В. В. Стойкова (стр.52-66)
Безкоровайна Л. В. Концепція професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/ Л. В. Безкоровайна (стр.67-78)
Журавель Т. В. Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві/ Т. В. Журавель, М. А. Снітко (стр.79-95)
Козак Л. В. Особливості університетської освіти Франції/ Л. В. Козак (стр.96-105)
Грищук Ю. В. Роль полікультурних європейських традицій у реформуванні педагогічної освіти Республіки Польща/ Ю. В. Грищук (стр.106-118)
Тригуб І. І. Тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у балканських країнах/ І. І. Тригуб (стр.119-131)
Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід/ С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей (стр.132-144)
Лях Т. Л. Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад/ Т. Л. Лях, А. О. Попова (стр.145-154)
Павлюк Р. О. Навчання на дослідницькій основі: європейські підходи до його характеристики/ Р. О. Павлюк (стр.155-167)
Гаврілова Л. Г. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні/ Л. Г. Гаврілова, Ю. І. Катасонова (стр.168-182)
Прошкін В. В. Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів/ В. В. Прошкін (стр.183-197)
Хижняк І. А. Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності/ І. А. Хижняк (стр.198-211)
Стихун Н. В. Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл/ Н. В. Стихун (стр.212-226)
Грищук Г. І. Розвиток початкової освіти в Україні за роки незалежності/ Г. І. Грищук (стр.227-234)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Музика О. О.
Назва : Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - С. 63-73. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.6373 (Шифр О283150799/2016/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.6373
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовний розвиток--ресурс--референтні стосунки--особистість--ознаки музичної обдарованості
Анотація: У статті описуються результати дослідження референтних стосунків студентів з ознаками музичної обдарованості. Виявлено два типи референтності: 1) референтність, що спрямована на особистісну ціннісно-мотиваційну підтримку, яка забезпечується стосунками з батьками та родичами; 2) референтність, в основі якої лежить професійна оцінка вмінь і можливостей розвитку, яка отримується в стосунках із музичними педагогами. Об’єднує ці два типи референтності емоційно-ціннісне ставлення до музики, що породжує відчуття спільності, єдності з іншими у переживанні краси і гармонії, та є важливим складником духовного розвитку особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойкова В. В.
Назва : Управління якістю організації профільного навчання: рейтингова оцінка [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 52-66. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.5266 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.5266
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кваліметрія--метод дельфі--методи управління--критерії якості--профільне навчання--рейтингова оцінка--якість організації профільного навчання
Анотація: Упровадження профільного навчання супроводжується низкою проблем, що чітко виявляються на регіональному рівні. В статті розкриваються механізми виявлення цих проблем та показані шляхи найбільш ефективного управління якістю профільного навчання в регіональній освітній системі освіти на основі рейтингового оцінювання. Автором запропоновано систему критеріїв якості освіти та методику їх розрахунку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теряєва Л.
Назва : Оцінювання ефективності застосування методів, форм, видів та засобів навчання на заняттях з хорового диригування [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 26-39. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.3 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вагові коефіцієнти--види навчання--види навчання--експертна оцінка--ефективність--методична компетентність--методи--оцінювання--форми--хорове диригування
Анотація: Сучасна вітчизняна освіта спрямована на підвищення якості навчання майбутніх учителів музичного мистецтва, самовдосконалення професійної і методичної компетентності викладачів і студентів, практичне застосування набутих знань, умінь і навичок у музично-педагогічній діяльності. Тому актуальним стає пошук та використання ефективних методів, форм і технологій навчання. Проведене експертне оцінювання дозволило визначити ефективність запропонованих методів, форм, видів, засобів та технологій навчання під час вивчення дисципліни «Хорове диригування». Подана стаття пропонує традиційні і сучасні методи, організаційні форми та засоби навчання, дає характеристику, класифікацію і їх порівняльний аналіз. Представлені результати оцінювання із застосуванням методів експертної оцінки, простого ранжування і вагових коефіцієнтів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сафранов Т.
Назва : Вища екологічна освіта України: становлення і сучасний стан [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 39-51. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.3 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища екологічна освіта--концепція екологічної освіти--стандарти вищої освіти
Анотація: Екологічний складник освіти визначає соціально-економічні підвалини суспільства і є базовим складником державної екологічної політики. Від характеру взаємодії з навколишнім природним середовищем на рівні індивіда та соціуму можлива реалізація концепції сталого розвитку, а тому оцінка сучасного стану вищої екологічної освіти в Україні є вкрай актуальною проблемою. Метою статті є аналіз становлення і сучасного стану та перспектив вищої екологічної освіти в Україні, яка є центральною ланкою її безперервної системи. Важливим кроком у розвитку системи безперервної екологічної освіти, зокрема вищої екологічної освіти, була розробка у 2001 році Концепції екологічної освіти України, принципи якої, на жаль, не були реалізовані належним чином. Зміст вищої екологічної освіти віддзеркалювався у чотирьох поколіннях стандартів вищої екологічної освіти України, які ураховували зміни відповідних нормативно-законодавчих документів та вимоги до змісту і результатів освітньої діяльності закладів вищої освіти в межах окремих напрямів підготовки і спеціальностей. У статті охарактеризовані їх структура і зміст. Незважаючи на те, що екологічний складник на сьогодні превалює в тій формі освіти, який більшість вважає освітою для сталого розвитку, все ж поки – це лише початок формування нової системно-цілісної моделі освіти для сталого розвитку. Важливість екологізації й ідей сталого розвитку знайшло відображення в діючих стандартах вищої освіти України для здобувачів рівня вищої освіти «бакалавр» усіх спеціальностей. Але екологічний складник поки що відсутній в освітніх програмах і навчальних планах багатьох спеціальностей «неекологічних» закладів вищої освіти, тобто не приділяється належної уваги екологізації вищої освіти в Україні. Окремі положення є Концепції екологічної освіти України, вже неактуальні, що обумовлює розроблення сучасної Концепції, а, мабуть, і окремої Концепції вищої екологічної освіти України. В останні роки спостерігається зниження інтересу держави до підготовки фахівців-екологів, тому доцільно розробити заходи щодо удосконалення системи підготовки здобувачів вищої екологічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хомік О. М.
Назва : Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 258-268. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)