Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5548)Каталог авторефератів та дисертацій (338)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (11)Мережеві ресурси (123)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 85,0я43/А 86
Автор(и) : Гуцул, Іван Андрійович
Назва : Особистісне навчання в мистецькій діяльності художника-педагога В. Гаґенмейстера [Електронний ресурс]
Місце публікування : Арт-простір: науковий журнал. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 100-104 (Шифр А986022216/2015/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18
ББК : 85,0я43
Предметні рубрики: Зображувальне мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне навчання--мистецька освіта--педагогіка--мистецтво--мистецька школа--учень
Анотація: Стаття присвячена значенню використання методу особистісного навчання в мистецькій видатного подільського митця і педагога Володимира Гаґенмейстера. Матеріал містить відомості про характерні прийоми педагогіки, мистецтва художника.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савкина, Анна Александровна
Назва : Художественное наследие и педагогическая практика музеев на примере музейной образовательной программы Санкт-Петербургского музея-института семьи Рерихов [Електронний ресурс]
Місце публікування : АРТ-простір: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 26-30 (Шифр А986022216/2016/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музейна педагогіка--експозиція--інтерактивні об’єкти--етнографія--археологія
Анотація: У статті здійснено аналіз досвіду сучасних меморіальних та художніх музеїв щодо актуалізації художньої спадщини. Висвітлено вирішення проблеми діалогу в музейному просторі. В експози-цію вводяться інтерактивні об’єкти, розробляються освітні програми.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Herzberg M.
Назва : Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour [Electronic resource]
Паралельн. назви :Можливості підтримки дітей з антисоціальною поведінкою
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 140-150. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.613 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.613
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісна децентрація--діти--неприйняті однолітками--педагогіка--самооцінка--вибіркова профілактика--профілактична програма--емоційний самоконтроль
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Wu Yue
Назва : Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 23-32. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музична освіта--педагогіка--студенти--музичний педагогічний факультет--інтегроване навчання--україна--китайська народна республіка--мистецько-педагогічний аналіз
Анотація: У статті розглядається питання модернізації музичної освіти та педагогіки в Україні та КНР з точки зору реалізації інтегрованого принципу навчання. Окреслено шляхи реалізації інтеграції у змісті музичної освіти двох країн у шкільній та вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Reis A. How does our brain change during the learning process/ A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk (стр.1-7) Кл.слова: електронне навчання,мультимедіа,біхевіоризм
Генсерук Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів/ Г. Генсерук (стр.8-16) Кл.слова: компетентність,компетенція,цифрова компетентність
Гребеник І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів/ І. Гребеник (стр.17-25) Кл.слова: цифрова компетентність,Інтернет технології,ІКТ компетентність
Кушнірук А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти/ А. Кушнірук (стр.26-34) Кл.слова: інформаційний простір,заклади загальної середньої освіти,засоби організації електронного навчання
Лісаковська О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання/ О. Лісаковська (стр.35-43) Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності,електронне навчання,e-learning
Морзе Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес/ Н. Морзе, В. Вембер (стр.44-54) Кл.слова: оцінювання,формувальне оцінювання,пірінгове оцінювання
Покришень Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики/ Д. Покришень, С. Олексієнко (стр.55-62) Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,інформатика,підвищення кваліфікації
Продан М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя/ М. Продан (стр.63-69) Кл.слова: педагогіка,школа,компетентність
Рябко А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.70-80) Кл.слова: автоматизація,лабораторна робота,обладнання
Varchenko-Trotsenko L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space"/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk (стр.81-89) Кл.слова: Вікі-портал,wiki-технологія,проектна діяльність
Веремей Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі/ Є. Веремей (стр.90-100) Кл.слова: Електронне навчання,електронний навчальний курс,контроль навчальної діяльності
Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/ І. Воротникова (стр.101-118) Кл.слова: цифрова компетентність вчителя,післядипломна освіта,неформальна післядипломна освіта
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Продан М.
Назва : Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 63-69. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.6369 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.6369
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--школа--компетентність
Анотація: Події, що відбуваються сьогодні в світі змушують жваво та беззаперечно реагувати на них: того, що було вчора забагато, сьогодні – замало. В інформаційному суспільстві стає все важче віднайти потрібну унікальну інформацію. Натомість кількість технологічних відкриттів неупинно зростає. Із огляду на те, що українська система освіти нині шукає власний сучасний шлях, то зміни відбуваються швидко та різко. Постає проблема у створенні таких технологій навчання педагогічних працівників, які б змогли реалізувати завдання освіти. У статті йдеться про інноваційні технології підвищення професійної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. Важливою складовою є удосконалення професійних навичок вчителя. Зокрема навчити орієнтуватися у сучасних тенденціях та застосовувати їх на практиці: озброїти вчителів знаннями і вміннями організації інноваційної діяльності, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, створення авторських програм, написання підручників, підвищення рівня методичної та психологічної підготовки. На основі результатів дослідження проведених у Броварській ЗОШ №6 можемо бачити рівень педагогічних компетентностей, а також переваги та недоліки залучення сучасних технологій у навчальний процес. У дослідженні виокремлено та проаналізовано сучасні підходи до керування професійними компетентностями вчителя: експертизу проектів, методичний сервіс та метод проектів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кукушкін, Дмитро Володимирович, Колеснікова, Вікторія Вікторівна
Назва : Практичні аспекти діджиталізації дуальної форми освіти у закладах фахової передвищої освіти
Паралельн. назви :Practical aspects of digitalization of dual forms of education in institutions of professional pre-higher education
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 12. - С. 69-79. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.126 (Шифр В505452853/2022/12). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.126
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діджиталізація--освітній простір--іт-технології--дуальна форма освіти
Анотація: В сучасних умовах надання освітніх послуг на фоні вируючих пандемій, коли більшість процесів переведено в онлайн, одним із завдань підвищення ефективності освітнього процесу беззаперечно є впровадження дуальної форми освіти та її діджиталізація. Відтак актуалізується потреба оновлення змісту інновацій, що потребує сучасна педагогіка у цьому напрямі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : О168872740
Назва : Освітологія [Електронний ресурс] : українсько-польський науковий журнал
Паралельн. назви :Oswiatologia
Вихідні дані : Київ: Едельвейс; Варшава, 2012
Кільк.характеристики : on-line
Колективи : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б». - Назва з титул. екрана
ISSN: 2226-30122412-124Х
ДРНТІ : 14
УДК : 37
ББК : 74.00(4Укр+4Пол)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта
Анотація: Науково-методичний щорічник є українсько-польським, польсько-українським виданням, заснованим з метою розвитку нового наукового напряму інтегрованого дослідження освіти – освітології. Дослідження, висвітлені у даному виданні, розкривають методологічні засади освітології, а також ті галузі наукового знання, що складають зміст освітологічної підготовки, а саме: філософію освіти, історію освіти, соціологію освіти, культурологію освіти, освітнє право, освітню політики, управління освітою, економіку освіти.
Зареєстровані надходження:
     2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012 
Видання можна знайти в:
ГП ЧЗ;
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Науков електронна бібліотека,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar (Google Академія),
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу MIAR: Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Academic Resource Index (ResearchBib),
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit,
Перейти до зовнішнього ресурсу BASE (Bielefeld Academic Search Engine),
Перейти до зовнішнього ресурсу Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Освітологія -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Lewowicki Т. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej/ Т. Lewowicki (стр.11-16)
Сисоєва С. О. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології/ С. О. Сисоєва (стр.17-22)
Соколова І. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті/ І. Соколова (стр.23-29) Кл.слова: вища освіта,компаративне дослідження,компаративний аналіз
Побірченко Н. Психолого-дослідницькі позиції в освітології/ Н. Побірченко (стр.29-33) Кл.слова: дослідницька позиція,консультативно-орієнтоване спілкування,освітологія
Щурек-Борута. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.34-40) Кл.слова: ідентичність,навчання,конструктивізм
Грабовська Б. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу/ Б. Грабовська (стр.40-45) Кл.слова: маргіналізація,освітня політика,підготовка вчителів
Батечко Н. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система/ Н. Батечко (стр.45-52) Кл.слова: магістр,магістратура,педагогічна система
Суходольська Й. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування/ Й. Суходольська (стр.52-58)
Огнев’юк В. О. Освітня політика як державний пріоритет/ В. Огнев’юк (стр.59-65)
Мосьпан Н. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект/ Н. Мосьпан (стр.65-69)
Гриневич Л. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти/ Л. Гриневич (стр.70-75)
Слюсаренко О. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу/ О. Слюсаренко (стр.75-81)
Братко М. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття/ М. Братко (стр.81-88)
Панченко А. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект/ А. Панченко (стр.88-93)
Мєшальскі С. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій/ С. Мєшальскі (стр.94-99)
Купрій Т. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект/ Т. Купрій (стр.99-105)
Урбан Я. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта?/ Я. Урбан (стр.105-109)
Кузьменко О. Лібералізація сучасної університетської освіти/ О. Кузьменко (стр.109-114)
Беднарська Н. Навчання в епоху Інтернету/ Н. Беднарська (стр.115-121)
Чернуха Н. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку/ Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн (стр.122-125)
Ющак К. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів?/ К. Ющак (стр.126-130)
Попова Д. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії/ Д. Попова (стр.130-135)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Освітологія -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Левовицький Т. Ґенеза цілісних підходів до проблеми освіти – на зустріч з освітологією/ Т. Левовицький (стр.49-21)
Сисоєва С. О. Сфера освіти як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва (стр.22-29)
Баліньська М. У пошуках моделі освітології/ М. Баліньська (стр.30-33)
Беднарська Н. Дослідження освіти в Польщі/ Н. Беднарська (стр.34-48)
Кузьменко О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти/ О. Кузьменко (стр.49-51)
Бех І. Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі/ І. Бех (стр.52-58)
Крушевський К. Педагогіка, яка спирається на докази (доказова)/ К. Крушевський (стр.59-61)
Дічек Н. Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста/ Н. Дічек (стр.62-68)
Огнев’юк В. О. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ Віктор Олександрович Огнев’юк (стр.69-75)
Ґайда Я. Гуманістично-антропологічні цінності як основа універсального канону освіти/ Я. Ґайда (стр.76-82)
Мазур Б. Неоліберальна освітня ідеологія – етичний вимір/ Б. Мазур (стр.83-85)
Хоружа Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа (стр.86-90)
Даценко Ю. Освітологічні акценти освітньої політики/ Ю. Даценко (стр.91-95)
Корчак Л. Суспільні та економічні наслідки безробіття/ Л. Корчак (стр.96-105)
Калашнікова С. Концепція лідерства в управлінні освітніми системами/ С. Калашнікова (стр.106-112)
Мєшальський С. Різні погляди на людську природу та роздуми про освіту/ С. Мєшальський (стр.113-116)
Мороз О. Медіа-освіта у структурі освітології/ О. Мороз (стр.117-119)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)