Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (135)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-50 
1.

Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.134-143
2.

Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/І. С. Степура // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.126-133
3.

Bulvinska О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching/О. Bulvinska, L. Chervona // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.38-41
4.

Соколова І. Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи MoodleCloud/І. Соколова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3
5.

Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/Ю. Кажан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.112-118
6.

Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови/І. В. Малецька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.104-107
7.

Фамілярська Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google/Л. Фамілярська, Л. Кльоц // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.78-83
8.

Zaskaleta S. Higher education quality assurance: finland’s experience/S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.114-119
9.

Наумова В. Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій/В. Наумова, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.75-83
10.

Мартиненко С. Вплив цифровізації на моделювання освітнього простору закладу вищої освіти/С. Мартиненко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.88-96
11.

Bilonozhko O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work/O. Bilonozhko // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.42-46
12.

Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/І. Соколова [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.89-98
13.

Дебич М. Інтернаціоналізація вищої освіти в контексті відновлення України: цілі та виклики/М. Дебич // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.7-15
14.

Покотило П. Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості/П. Покотило // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.43-52
15.

Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/Н. Лопіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.156-184
16.

Васильєва М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників/М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.97-114
17.

Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/О. Глушак, С. Семеняка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.156-174
18.

Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.99-105
19.

Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/I. Bacurovska // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.323-337
20.

Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/І. С. Степура // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2.-С.196-200
 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)