Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (135)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.


    Степура, Іван Сергійович.
    Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 126-133DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.126133. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
наукові конференції -- наукові е-журнали -- відкриті системи
Анотація: Системи організації наукових конференцій спрощують і роблять ефективнішим функціонування організаційних комітетів, проте вони досі не набули значного поширення в Україні. Причинами цього є недостатня обізнаність організаторів конференцій щодо даних систем, не усвідомлення доцільності їх використання, відсутність україномовних локалізацій таких систем. Цим зумовлюється проблема дослідження – вивчення особливостей застосування даних систем для забезпечення максимальної автоматизації та ефективного використання ресурсів у процесі організації наукових конференцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Соколова, І.
    Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи MoodleCloud [Електронний ресурс] / І. Соколова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.2937. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
хмарний хостінг -- е-навчання -- MoodleCloud -- медичний університет -- розвиток
Анотація: У статті окреслено основні напрямки дослідження проблеми хмарних технологій у вищій освіті; охарактеризовано міжнародні стандарти якості е-навчання і онлайн-курсів для професійного розвитку педагогів. Проаналізовано можливості хмарного хостінгу для професійного розвитку викладачів вищих медичних закладів освіти на прикладі розробленої на навчальній платформі Moodle програми підвищення кваліфікації «Педагогіка вищої медичної школи». На основі набутого досвіду організації роботи визначено технічні характеристики, психолого-педагогічні і дидактичні умови використання навчальної платформи MoodleCloud для професійного розвитку викладачів медичного університету. Презентовано параметри аудиту програми підвищення кваліфікації викладачів у медичному університеті, розробленої на навчальній платформі MoodleCloud.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Bulvinska, О.
    Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching [Електронний ресурс] / О. Bulvinska, L. Chervona. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P38-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.3844. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фасилітатор -- студентоцентрований підхід -- викладач -- навчання
Анотація: У статті окреслено основні напрямки дослідження проблеми хмарних технологій у вищій освіті; охарактеризовано міжнародні стандарти якості е-навчання і онлайн-курсів для професійного розвитку педагогів. Проаналізовано можливості хмарного хостінгу для професійного розвитку викладачів вищих медичних закладів освіти на прикладі розробленої на навчальній платформі Moodle програми підвищення кваліфікації «Педагогіка вищої медичної школи». На основі набутого досвіду організації роботи визначено технічні характеристики, психолого-педагогічні і дидактичні умови використання навчальної платформи MoodleCloud для професійного розвитку викладачів медичного університету. Презентовано параметри аудиту програми підвищення кваліфікації викладачів у медичному університеті, розробленої на навчальній платформі MoodleCloud.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Chervona, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Тютюнник, Анастасія Володимирівна.
    Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 134-143DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.134uc3. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
IKT -- Soft skills -- хмарні технології
Анотація: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в різних галузях професійної діяльності є одним з основних завдань сучасного суспільства. У статті представлено можливості використання хмарних технологій, коротко розкрито поняття soft skills. Здійснено аналіз дослідження Educause Center for Analysis and Research про зацікавленість в електронному навчанні та використанні в ньому хмарних технологій. Представлено огляд можливостей навчальної платформи LMS Moodle, наведено структуру її застосування в Київському університеті імені Бориса Грінченка, а також способи інтеграції хмарних сервісів в електронне навчальне середовище Університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Кажан, Ю.
    Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE [Електронний ресурс] / Ю. Кажан. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 112-118, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)112118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
методична компетентність -- платформа Moodle -- цілі навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Малецька, Інна Вячеславівна.
    Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови / І. В. Малецька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 104-107. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
діагностика рівня знань -- інформаційні платформи -- навчання іноземної мови

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

7.


    Фамілярська, Л.
    Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google [Електронний ресурс] / Л. Фамілярська, Л. Кльоц. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 78-83, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.7883. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- онлайн комунікації -- практичний психолог -- LMS Google Classroom
Анотація: У статті описано методику організації проектної діяльності практичних психологів у закладі післядипломної освіти, удосконалення організації методичної та технологічної складових курсів підвищення кваліфікації практичних психологів закладів дошкільної освіти відповідно до соціального замовлення суспільства. Окреслено можливості застосування Google Classroom як платформи освітньо-мережевої синхронної або асинхронної комунікації зі слухачами курсів підвищення кваліфікації викладачем закладу післядипломної педагогічної освіти. Визначено специфіку етапів організації проектної діяльності слухачів у закладі післядипломної освіти. Узагальнено переваги використання хмарних технологій для організації середовища сучасної освітньої взаємодії, особливості поширення прийомів комп’ютерно-опосередкованого педагогічного впливу на діяльність педагогів в процесі курсового підвищення кваліфікації через використання Google Classroom, що передбачає діалогічну взаємодію, можливості активізації когнітивного та комунікативного аспекту взаємодії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кльоц, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Покотило, П.
    Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості [Електронний ресурс] / П. Покотило. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 43-52, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- комунікативні пари -- освітні платформи й застосунки -- онлайн-заняття -- студентоцентризм
Анотація: У статті окреслено деякі особливості викладання іноземних мов за дистанційною формою. Наведені деякі з базових засобів, що були розроблені саме для дистанційної освіти. Дослідження частково спирається на практичні джерела офіційних компаній, частково на теоретичне обґрунтування і практичний досвід дистанційного викладання. Також розглядаються найбільш корисні функції платформ і за стосунків для дистанційної освіти, їх використання, інтегрування в освітній процес й деякі з практичних особливостей перебігу роботи функціоналу. Робляться припущення щодо окремих особливостей, проблем й суперечностей, які можуть трапитися під час навчання з використанням цих засобів. Розглянуто студентоцентрований підхід у дистанційному навчанні. Своєчасний, послідовний й деталізований зворотній зв’язок є основною ланкою, що дозоляє досягти успіху. Захопити увагу, зацікавити, долучити до роботи й співпраці, досягти більшої ефективності в засвоєні навчального матеріалу – все це можливе з використанням сучасних технологій. Сучасні технології легко пригортають й втримують увагу студентів, зручні в користуванні й гнучкі. Автор також зазначає, що гнучкість є найважливішою складовою, що має бути використано для вибудови дистанційної структури. Гнучкість є важливою складовою студентоцентричного підходу.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Наумова, В.
    Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій / В. Наумова, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 75-83, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
відкриті освітні платформи -- відкриті освітні ресурси -- онлайн-курси -- професійний розвиток -- цифрова компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі вивчення професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах воєнного стану. Мета статті полягає у характеристиці відкритих освітніх платформ для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій. До цих платформ віднесено: соціальний проєкт «Coaching for Ukraine» створений командою AcademyOcean, який діє за підтримки держави; навчальні курси для вчителів на платформі Prometheus+; курси з підвищення кваліфікації на платформі Iteacher; український освітній онлайн-портал для вчителів «На урок»; освітній проєкт «Всеосвіта»; студію онлайн-освіти Educational Era (EdЕra). Висвітлено досвід Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, де викладачами розроблено й впроваджено авторські навчальні курси для вчителів із різним рівнем цифрової компетентності. Акцентовано, що професійний розвиток учителів з активним використанням відкритих освітніх платформ відбувається у відповідності до принципів відкритого навчання. З’ясовано, що зміст підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичної освіти і технологій у контексті використання в освітньому процесі цифрових інструментів сприяє оновленню організації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти у дистанційному режимі, висвітлює особливості організації процесу навчання учнів у синхронному та в асинхронному режимах. Доведено, що використання цифрових інструментів вчителем тісно пов’язане з його цифровою компетентністю, яка потребує уваги з боку системи професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Мартиненко, С.
    Вплив цифровізації на моделювання освітнього простору закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P88-96, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
заклади вищої освіти -- моделювання -- освітній простір -- цифрова компетентність -- цифровізація
Анотація: Стаття порушує питання впливу цифровізації на організацію, проведення та моделювання освітнього процесу в закладах вищої освіти. Зазначено, що тенденції цифрової трансформації освітнього простору в закладі вищої освіти потребують ґрунтовної практико-орієнтованої підготовки викладачів, спрямованої на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної діяльності. Процес цифровізації подано як конвергенцію цифрових технологій, матеріальних і соціально-гуманітарних практик. Висвітлено основні умови цифровізації освітнього простору, що враховують цифрове покоління дітей, ресурсне забезпечення цифровізації освіти, відповідну законодавчу базу, підготовку кадрового потенціалу цифрової освіти, який володіє цифровими компетентностями, цифрові технології, які є ефективним механізмом моделювання освітнього простору. Наголошено на необхідності подолання негативних процесів і явищ під час цифрової трансформації освіти. Проаналізовано також різноманітні платформи та ресурси (Zoom, Google Meet, Google Class та інші). Окреслено особливості побудови цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти. Звернено увагу на підвищення стану цифрової компетентності учасників освітнього процесу, що охоплює технічну та інформаційну грамотність, критичне мислення, створення цифрового контенту тощо. Запропоновано власне бачення шляхів моделювання цифрового освітнього простору, формування професійної компетентності в здобувачів освіти. Визначено особливості моделювання цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти, обґрунтовано необхідність залучення до його реалізації висококомпетентних фахівців, врахування основних складових освітнього простору: цифрове покоління, нові цифрові технології, цифрова економіка тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Zaskaleta, S.
    Higher education quality assurance: finland’s experience [Електронний ресурс] / S. Zaskaleta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P114-119, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- внутрішнє оцінювання -- якість освіти -- зовнішнє оцінювання -- ефективність
Анотація: В статті проаналізовано систему забезпечення якості освіти у Фінляндії. Розглянуто основні підходи щодо забезпечення якості вищої освіти у Фінляндії. Визначено актуальність вивчення досвіду для України. Забезпечення якості вищої освіти регулюється нормативно-правовою базою країни. Фінський центр оцінювання освіти (FINEEC) є органом, який відповідає за зовнішнє забезпечення якості вищої освіти. Окреслено основні типи зовнішнього оцінювання вищої освіти, що проводиться FINEEC: аудит систем забезпечення якості, тематичні та систематичні оцінки, програмна акредитація. Заклади вищої освіти Фінляндії несуть основну відповідальність за якість освіти. Вони також беруть активну участь у зовнішніх оцінюваннях. Здійснення самооцінки відбувається за допомогою цифрової платформи (a digital platform). Вона функціонує як шаблон для оцінки аудиторської групи. Окрема увага в країні приділяється питанню акредитації програм. За основу взято Європейську акредитаційну програму. Акредитація програм спрямована на підвищення міжнародного визнання. Механізм забезпечення якості освіти постійно вдосконалюється. Результати зовнішнього оцінювання використовуються в якості орієнтира для внутрішнього оцінювання. Для здійснення аудиту заклади вищої освіти обирають національну або міжнародну команду. Визначено шляхи використання досвіду Фінляндії в системі внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні. Якість вищої освіти забезпечують такі ресурси, як: науковий та адміністративний персонал, студенти, наукові та адміністративні керівники, фінансові, матеріальні, інформаційні, наукові, освітні ресурси, тощо; ефективна діяльність відповідних органів, які забезпечують якість вищої освіти країни; призначення аудиторських груп; визначення цілей аудиту; пройти відповідну процедуру; визначення чітких критеріїв оцінки, які демонструють ефективність та якість оцінки. Окреслені підходи та методи забезпечення якості освіти слугують прикладом наслідування для забезпечення якості вищої освіти України та орієнтиром для її розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


   
    Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики [Електронний ресурс] / І. Соколова [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 89-98, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна лекція -- клінічні дисципліни -- навчальна платформа MoodleCloud -- тьюторський супровід -- медичний університет
Анотація: У статті автори пропонують своє розуміння актуальних смислів інтерактивних лекцій як важливої складової хмарно-орієнтованого освітнього середовища в медичному університеті. Серед використаних методів дослідження – аналіз і узагальнення наукових джерел для обґрунтування теоретичної платформи дослідження; моделювання і метод дослідного навчання – для визначення компонентів лекції і уточнення умов проведення інтерактивних лекцій; соціометричного аналізу ефективності взаємодії всередині малої групи для оцінювання результатів навчання за різними форматами лекцій. Описано досвід використання двох форматів лекцій (з елементами інтерактиву та інтерактивної) на прикладі навчання неврології в Донецькому національному медичному університеті. Визначено та охарактеризовано організаційні (навчальні ресурси і активні елементи освітньої платформи Moodle; гнучка функціональна структура лекції; когнітивно-пізнавальний та мотиваційний критерії ефективності інтерактивної лекції) та дидактичні умови проведення інтерактивних лекцій з клінічних дисциплін. Зроблено висновок, що дидактичні принципи навчання (науковості, безперервності набуття наукових знань і формування клінічного досвіду, активності і самостійності здобувачів вищої освіти, інтерактивності) забезпечують ефективність проведення інтерактивних лекцій. Доведено, що навчання на основі запитів та реальних клінічних ситуацій (з використанням принципів доказової медицини) посилюють конверсію пасивної презентації навчального матеріалу в комунікаційні та комунікативні практики, сприяють розвитку клінічного мислення студентів. Автори дійшли висновку, що тьюторський супровід спрямовує на вибудовування освітньої траєкторії навчання майбутнього лікаря, сприяє формуванню в нього соціальних навичок і професійної рефлексії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Соколова, І.
Стрельченко, О.
Козинська, І.
Селезньова С., Козинський О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Дебич, Марія.
    Інтернаціоналізація вищої освіти в контексті відновлення України: цілі та виклики [Електронний ресурс] / М. Дебич. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземні студенти -- План відновлення України -- класифікація освіти -- вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз Плану відновлення України з питань інтернаціоналізації вищої освіти, його цілей та їх досягнення. Ціль 4 Інтернаціоналізація вищої освіти України передбачає наступні кроки: запровадження он-лайн вступу іноземців до українських університетів на регулярній основі; визначення першочергових заходів щодо вивчення англійської мови; приведення переліку галузей знань у відповідність до МСКО (1 етап: червень 2022 – кінець 2022). Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація наочної інформації. Встановлено, що МОНУ забезпечує нормативну базу для виконання завдань першого етапу. При цьому зазначено, що необхідно: затвердити електронну форму запрошення; оформлення (реєстрації та видачі закладами вищої освіти) електронних запрошень з використанням засобів єдиної міжвідомчої електронної платформи; взаємодіяти щодо погодження електронних запрошень; вести облік електронних запрошень; запровадити Закон України «Про зайнятість населення» щодо праці іноземців та осіб без громадянства, які здобувають вищу освіту в Україні; ратифікувати Глобальну конвенцію про визнання кваліфікацій вищої освіти (2019). Збільшення обсягів державного фінансування вищої освіти в Україні в умовах відновлення від наслідків війни з росією порівняно з довоєнним періодом не є реалістичним. Кількість українських та іноземних вступників до ЗВО зменшиться.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Лопіна, Н.
    Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE [Електронний ресурс] / Н. Лопіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 156-184, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
динамічний електронний екзаменаційний білет -- дистанційне навчання -- електронні екзаменаційні білети -- платформа дистанційного навчання Moodle -- статичний електронний екзаменаційний білет -- тестування
Анотація: Запровадження дистанційного формату навчання в умовах пандемії COVID19 у світі ставить нові виклики не тільки до організації процесу навчання, а й відпрацювання алгоритмів проведення оцінювання знань у дистанційному форматі, розроблення методів дотримання академічної доброчесності у середовищі платформ дистанційного навчання при взаємодії студент-викладач. У статі наводиться алгоритм створення тестів в системі дистанційного навчання Moodle. Вводяться поняття статичного та динамічного електронних екзаменаційних білетів. Аналізуються засоби контролю дотримання академічної доброчесності під час заповнення електронних екзаменаційних білетів: особливості налаштування тесту, засоби ідентифікації платформи дистанційного навчання, особливості організації іспиту у дистанційному форматі, використання додаткових плагінів платформи дистанційного навчання. Проведено математичне моделювання вірогідностей комбінацій та частоти зустрічання електронних екзаменаційних білетів різних типів під час іспиту. Алгоритми створення статичного та динамічного електронних білетів можуть бути використанні для проведення підсумкових, іспитів в умовах дистанційного формату навчання, а також для супроводу змішаного формату навчання в навчальних закладах середньої, профільної, вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Васильєва, М.
    Гейміфікація в підготовці соціальних працівників [Електронний ресурс] / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 97-114, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- заклад вищої освіти -- компоненти -- підготовка -- соціальний працівник
Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття «гейміфікація»; визначено напрями її застосування в освіті; охарактеризовано досвід використання концепції гейміфікації у широкому сенсі у виховній соціально-педагогічній діяльності; з’ясовано мету й результати використання гейміфікації в закладах вищої освіти; визначено елементи з ігор, які набули розповсюдження в гейміфікації; розкрито її основні компоненти. Охарактеризовано зміни в ігровій діяльності, зумовлені віком людини, що мають враховуватися під час проєктування освітнього середовища з використанням гейміфікації. Проаналізовано досвід використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників (Університет Конкордія (Портленд, США) і Центр прикладних соціальних досліджень Мельбурнського королівського технологічного університету (Австралія)). Визначено найбільш поширені практики застосування гейміфікації: онлайн-курси (МООК) соціального напряму, тренінги, платформи підтримки гейміфікації; 3D віртуальне середовище. З’ясовано, що в підготовці фахівців соціальної галузі гейміфікація ще не набула широкого розповсюдження. Визначено, що результати емпіричних досліджень ефективності впливу гейміфікації навчального середовища на якість підготовки фахівців соціальної галузі є різними й виявляють ускладнення технічного, психологічного й педагогічного характеру. Охарактеризовано чинники, що обмежують запровадження гейміфікації в навчальному процесі. Враховуючи особливості гейміфікації, узагальнено можливості застосування гейміфікації в підготовці соціальних працівників у закладах вищої освіти. Визначено, що вибір видів і способів реалізації ігрових елементів має визначатися викладачем залежно від загальних цілей дисципліни, забезпечуючи реалізацію освітньої програми, і відповідати Стандарту підготовки фахівця соціальної галузі. Проте, збільшення попиту на дистанційні послуги в навчанні буде розширювати пошуки шляхів використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Романова, І.
Шеплякова, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Глушак, О.
    Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання [Електронний ресурс] / О. Глушак, С. Семеняка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 156-174, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.156174. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- економіко-математичне моделювання -- електронний навчальний курс -- студенти економічних спеціальностей -- студенти математичних спеціальностей
Анотація: У статті подано теоретичне та практичне вирішення проблеми особливостей впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Визначено, що математичне моделювання при максимальному використанні його потенціалу дає можливість виявити та вирішити професійні проблеми різного характеру: чітко визначати мету дослідження, швидко знаходити можливі варіанти її досягнення, розробляти відповідні моделі економічних об’єктів чи явищ і на основі даних моделей створювати ефективні алгоритми і програми оптимальних шляхів розв’язання актуальних завдань. Установлено, що електронний навчальні курси дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» є комплексом навчальнометодичних матеріалів, створених для організації індивідуального та групового навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, які спрямовані на навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Спираючись на окреслені можливості застосування електронного навчального курсу, а також його дидактичні функції, розроблено та описано структуру електронного навчального курсу навчальних дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» на базі платформи Moodle. Розглянуто особливості застосування MS Excel на прикладі задачі залежності рівня зайнятості населення України від впливу обраних факторів. Охарактеризовано різні етапи побудови та дослідження економетричної моделі: ідентифікації змінних, специфікації моделі, параметризації та перевірки на статистичну значущість отриманих результатів. Окреслено перспективу подальших наукових розвідок через доведення ефективності використання електронних навчальних курсів задля поліпшення додаткових фахових компетентностей майбутніх фахівців економічних та математичних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Семеняка, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Нечипоренко, К. П.
    Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 99-105, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.99105. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатичні дисципліни -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності бакалаврів філології у процесі навчання інформатичних дисциплін. Проаналізовано поняття «інформаційна компетентність», «інформатична компетентність». Визначено компоненти інформатичної компетентності в контексті функціонально-діяльнісного поля бакалавра з філології. У результаті дослідження визначено, що у процесі формування інформатичної компетентності у бакалаврів з філології необхідно зосередити увагу на: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності під час навчання й у процесі професійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сізоненко, К. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Bacurovska, I.
    Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education [Електронний ресурс] = Способи інтеграції європейського масового відкритого онлайн-курсу в університетську освіту в Україні / I. Bacurovska. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 323-337, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3275. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
Масові відкриті онлайн-курси -- освітня сфера -- платформи -- університетська освіта
Анотація: Освітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть опомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є налітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може абезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бацуровська Ілона Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Степура, І. С.
    Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / І. С. Степура. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 196-200. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Іваницька, О.
    Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект [Електронний ресурс] / О. Іваницька. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 90-95, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)9095. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- керівник -- навчальний заклад -- дистанційне навчання -- психологічна готовність
Анотація: Статтю присвячено проблемі підготовки до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів з використанням навчальної платформи Moodle. Сформовано модель психологічної готовності до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів та визначено її чинники. Описано результати дослідження професійно-особистісного компоненту психологічної готовності до дистанційного навчання студентів-магістрантів спеціальності «Управління навчальним закладом» та окреслено можливість застосування у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)