Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3450)Каталог авторефератів та дисертацій (14)Грінченкознавство (17)Рідкісні та цінні видання (23)Українська Аудіокнига (16)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=поезія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.
Шифр: М898489384/2018/3
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі / О. М. Олексюк. - С.4-8
Кл.слова: духовний потенціал, мистецька освіта
Kaniowska, M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s / M. Kaniowska. - С.9-12
Кл.слова: художні школи, музична культура
Zeman, A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman
Кл.слова: хоровий концерт, спілкування, слухач
Тушева, В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті / В. В. Тушева
Кл.слова: вища мистецька освіта, професіоналізація, самосвідомість
Кушнір, К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва / К. В. Кушнір
Кл.слова: соціокультурний простір, компетентність, комп’ютерні технології
Вєтринська, А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі / А. В. Вєтринська
Кл.слова: хореографічне мистецтво, викладач вищого закладу, професійні якості викладача
Шпирка, А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.36-42
Кл.слова: емоційна виразність, фахова підготовка, майбутній вокаліст
Косінська, Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / Н. Л. Косінська. - С.43-48
Кл.слова: майбутні вчителі, сценічно-образна культура, наукові принципи
Davidovitch, N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song / N. Davidovitch. - С.49-53
Кл.слова: єврейський народ, поезія, пісня
Троєльнікова, Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України / Л. О. Троєльнікова. - С.54-60
Кл.слова: фольклор, обряд, ендогенні коди
Свириденко, Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна) / Н. С. Свириденко. - С.61-65
Кл.слова: старовинна музика, клавесин, експозиція
Ізваріна, О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття / О. М. Ізваріна. - С.66-70
Кл.слова: українське оперне мистецтво, українськиймузично-драматичний театр, музична критика
Друцэ, А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий / А. П. Друцэ. - С.71-74
Кл.слова: флейта, тараф, най
Яковчук, Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект / Н. Д. Яковчук. - С.75-79
Єрмак, І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст. / І. Ю. Єрмак. - С.80-88
Кл.слова: виконавський трактат, флейта
Давлатова, Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами) / Т. І. Давлатова. - С.89-92
Кл.слова: українське оперне мистецтво, виконавська школа, архівні матеріали
Шило, А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами) / А. П. Шило. - С.93-96
Кл.слова: вокальне мистецтво, музична критика, оперне мистецтво
Полубоярина, І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку / І. І. Полубоярина. - С.97-102
Кл.слова: духовні цінності, інтеграція наук, студент-музикант
Комендант, Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова / Т. П. Комендант. - С.103-109
Кл.слова: національна культура, професійна мистецька освіта, мистецтво
Гмиріна, С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки / С. В. Гмиріна. - С.110-115
Кл.слова: харизма вокаліста, естрадний співак, творчий імідж
Ходоровська, І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С.116-120
Кл.слова: чуття ритму, інноваційні технології, навчальний процес
Рахманова, О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці» / О. К. Рахманова. - С.121-124
Кл.слова: синтезія, інтеграція, звук–колір
Ван, Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання / Я. Ван. - С.125-131
Кл.слова: диригентсько-хорове навчання, вища мистецька освіта
Лимаренко, В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті / В. І. Лимаренко. - С.132-136
Кл.слова: хмарні технології, ед’ютейнмент
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: С325934233/2021/27/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2021р. т.27 № 1 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ткаченко, Р. Поезія Миколи Біденка: типологія та ідіографія / Р. Ткаченко. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсипенко, Д. Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица" / Д. Єсипенко. - С.7-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Почапська, О. Формування порядку денного періодичними виданнями 1943 року (за матеріалами аналізу газет "Азовський вісник", "Бобринецький голос", "Буг", "Відродження") / О. Почапська. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Шестопалова, Т. Національна культура як стратегія самозбереження особистості: Юрій Шевельов і Друга світова війна. Частина перша / Т. Шестопалова. - С.22-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Шестопалова, Т. Жанрові особливості сучасної української медіакритики / Т. Шестопалова. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Мейзерська, Т. Інтелектуальний бенкет, або там, де… Ульяненко. Рецензія на монографію: Штейнбук, Ф. (2020). Під "Знаком Саваофа", або "Там, де…" Ульяненко. Ч. 1. Видавничий дім Дмитра Бураго / Т. Мейзерська. - С.39-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: С325934233/2013/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 1 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Анісімова, Л. Транзакційна теорія Луїзи М. Розенблатт: між текстом і читачем / Л. Анісімова
Борисюк, І. Структуралізм і деконструкція: до проблеми методологічних стратегій / І. Борисюк
Віннікова, Н. Стилізація і пародія: літературні "транскрипції" чужого стилю / Н. Віннікова
Вышницкая, Ю. Мифологические сценарии в современном мире: особенности "адаптации" / Ю. Вышницкая
Лендьєл, Н. Тенденції розвитку сучасної китайської прози / Н. Лендьєл
Сінченко, О. Рецептивні означення літературних теорій ХХ століття / О. Сінченко
Волошук, Л. Поліфонія художнього світу прози Марії Матіос / Л. Волошук
Дынниченко, Т. Французский литературный канон XVIII века в творчестве Андре Жида / Т. Дынниченко
Кузьменко, В. Урбаністичні мотиви у творчості Михася Ткача / В. Кузьменко
Литвинюк, Л. Романтично-лірична домінанта рецепції образу Івана Мазепи в інтерпретації Івана Перепеляка / Л. Литвинюк
Луцюк, М. Феномен старозавітної премудрості у контексті давньосхідних літератур / М. Луцюк
Олійник, С. Інтертекстуальні виміри роману Володимира Єшкілєва "Тінь попередника" / С. Олійник
Питюр, О. Семіотичні рівні літературної комунікації у бароковому тексті / О. Питюр
Пухонська, О. Сучасна поезія як об’єкт інтертекстуальності / О. Пухонська
Погребняк, І. Образ України в епістолярії Бориса Грінченка / І. Погребняк
Васьків, М. Огляд і оцінка західної преси на сторінках "Універсального журналу" (1928-1929 рр.) / М. Васьків
Одаренко, О. Естетизація патології: ушкоджені віртуальні тіла медіа-арту versus досконалі "нові" тіла трансгуманізму / О. Одаренко
Опришко, Т. Історіографія та джерела дослідження журналу "Молодняк". / Т. Опришко
Мурдза, І. Вербалізація концепту "Сад" у староукраїнській мові / І. Мурдза
Юрченко, І. Індивідуально-авторське слово в системі художнього ідіостилю Катерини Калитко (на матеріалі повісті "М.істерія") / І. Юрченко
Tsapro, H. Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect / H. Tsapro
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Яковенко, І.
    Афро-американська історія у збірці поезій Наташі Третевей "Вітчизняна гвардія" [Електронний ресурс] / І. Яковенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 4. - С. 224-230. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
афро-американська поезія -- Громадянська війна у США -- сонет -- елегія -- пастораль
Анотація: Актуальність та новизна розвідки полягають у зверненні до проблеми реконструювання історії США у поетичній збірці «Вітчизняна гвардія» («Native Guard») сучасної американської письменниці Наташі Третевеи . Попри те, що письменниця є знаною культурною постаттю в американській літературі та лауреатом Пулітцерівської премії , в українській американістиці ї ї творчість ще не була предметом наукового розгляду. У статті застосовано методологічні підходи афро-американських студіи та критичної теорії раси з метою проаналізувати принципи художньої реконструкції участі полку афро-американців у складу армії північних штатів у Громадянськіи віи ні у США та дослідити репрезентацію расових конфліктів американського Півдня у збірці поезіи Н. Третевеи «Вітчизняна гвардія». Результатами дослідження є такі висновки: у літературній творчості письменниця прагне осмислити колоніальний спадок минулого, подолати історичну «амнезію» і заповнити прогалини національної культурної пам’яті, увічнивши афро-американськии полк у книзі «Вітчизняна гвардія». Поєднуючи автобіографічнии та історичнии наративи, Наташа Третевеи експериментує у царині класичних жанроформ європейських літератур — віланели, елегії , паліндрому, пасторалі, сонета. Поетеса трансформує сонет у неримований та блюзовии , позначений численними повторами, а жанр пасторалі перетворює на діалог із поетами американського Півдня, акцентуючи увагу на проблемах расової нерівності. У центральніи частині збірки — вінку сонетів, що у поетичніи формі відтворюють щоденникові записи полковника гвардії афро-американців Луї зіани Натана Деніелза, використовуючи образ-маску учасника Громадянської війни та спираючись на архівні матеріали, Третевеи розмірковує про зневажливе ставлення до «чорної » гвардії , знецінення ї ї віи ськового внеску та людські втрати афро-американського полку і здіи снює «нове творення» історії американського Півдня, вписуючи забуті імена та відкриваючи нові перспективи історичного процесу. Творчии доробок сучасної письменниці позначений прицільною увагою до проблем історичної пам’яті та лакун в історії США, пов’язаних із колоніальним минулим та інститутом рабовласництва. Перспективними є подальші дослідження художньо-стильового новаторства поетичних збірок Наташі Третевеи — «Хатня робота», «Офелія на фотографіях Беллока», «Раб», «Пам’ятник: Нові та вибрані поезії », а також дослідження фікціональності та автофікціональності у документальних та автобіографічних творах письменниці «Меморіел Драи в: Спогади дочки», «Після урагану Катріна: Роздуми на березі проливу Міссісіпі»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Gladun, D.
    Poetry based performance as a method of Lesia Ukrainka’s heritage actualization [Електронний ресурс] = Поетичний перформанс як метод актуалізації поезії Лесі Українки / D. Gladun. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 4. - С. 183-188. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
украíнська поезія -- поетичний перформанс -- перформанс -- заснований на поезіí -- відеоперформанс
Анотація: Об‘єктом дослідження є поетичнии перформанс як продуктивнии метод актуалізаціí поезіí , що дозволяє створити широкий спектр індивідуальних інтерпретацій одного вірша через унікальний особистий досвід митця-перформера. Поетичнии перформанс — це перформанс, у якому домінують поетичні засоби (письмові та/або усні слова). Претекст для поетичних виступів необов’язковии , оскільки поетичний текст може бути створений під час поетичного виступу ex nihilo. Натомість усі перфоманси, засновані на поезіí , мають претексти, які використовуються як відправні точки. Проте використання самоí поезіí під час виступу не є обов’язковим. Проблема дослідження полягає в осмисленні точок дотику між поетичним перформансом і перформансом, заснованим на поезіí . Мета статті — проаналізувати актуалізацію поезіí Лесі Украí нки засобами сучасного перформансу. Для досягнення мети використано інтертекстуальний та інтермедіальний методи дослідження. Результати дослідження. Два розглянутих у дослідженні сучасні перформанси украíнських митців (перформанс «Без назви» (2014) Ярини Шумськоí та відеоперформанс «Contra Spem Spero!» (2020) Ксеніí Кисиличин) мають спільнии претекст (вірш «Contra spem spero!» Лесі Украí нки), але створюють різні смислові поля. Ці перформанси не лише підкреслюють помітність і важливість претексту, а и виокремлюють певні його рядки та образи як найбільш актуальні для певного часу (і для певного митця-перформера), ті частини оригінального тексту, які сучасні митці обирають для власного (фізичного) «проживання» и переосмислення за посередництвом медіи мистецтва перформансу. Зв’язок між претекстом і перформансом не зникає, навіть якщо на перший погляд він може здатися розмитим. Це дає можливість глядачеві створити несподівані асоціаціí та інтерпретаціí як перформансу, так і претексту, розширити межі інтерпретаціи ного поля тексту, поглянути на нього під іншим кутом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гладун Дарина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Рижков, А.
    Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати" [Електронний ресурс] / А. Рижков. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 195-203. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
корейсько-український переклад -- корейська поезія -- Кім Мінджон -- перекладознавчий аналіз -- коментований переклад -- корейська література
Анотація: У розвідці запропоновано два варіанти перекладу вірша сучасної південнокореи ської поетеси Кім Мінджон украї нською мовою. Обидва – з відповідними коментарями, що дозволяють читачеві зазирнути у лабораторію перетворень, котрі відбуваються з оригінальним твором: и ого темпом, метрикою, стилістичними та виразовими засобами тощо. Отже, аналіз процесу прии няття рішень з відбору тих чи інших ресурсів, проведении на матеріалі перекладу твору «Вона вперше... почала відчувати» становить предмет дослідження. Мета статті – показати, чим зумовлені відповідні перекладацькі рішення. Водночас варто зазначити, що ця праця не ставить за мету провести вичерпнии аналіз усіх аспектів, що можуть становити труднощі під час опрацювання оригіналу, а зосереджується лише на деяких прикладах. З огляду на стабільнии розвиток кореєзнавчих студіи в Украї ні, а також на дедалі більшу зацікавленість кореи ською мовою, літературою та культурою, можна припустити, що робота стане в пригоді на заняттях з перекладу сучасної поезії Краї ни ранкової свіжості. Таким чином, актуальність розвідки пояснюється практичними потребами філологічної кореї стики, а новизна – відсутністю перекладених творів, які б супроводжувалися перекладознавчими коментарями. Тож є сподівання, що ця робота буде корисною як матеріал для зіставного аналізу з оригіналом для опрацювання форм і варіантів перетворень і трансформаціи . Інтерес до постаті Кім Мінджон зумовлении відвертістю, критичністю і безпосередністю стилю мисткині, а також ї ї увагою до зовсім неліричних і непростих тем. У результаті дослідження було продемонстровано, які механізми залучаються перекладачем під час застосування двох відмінних підходів. Зокрема, було показано, що відбувається з темпом, виразовими та стилістичними засобами тощо. Водночас дослідження виходить з того, що єдиного правильного способу перекладу не існує. Тому праця лише запрошує до діалогу стосовно доцільності та необхідності прии няття певних перекладацьких рішень і тим самим робить наголос на значущості самого процесу авторефлексії під час роботи над іншомовним твором.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Ткаченко, Р.
    Поезія Миколи Біденка: типологія та ідіографія [Електронний ресурс] / Р. Ткаченко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 1-6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
авангард -- Київська школа -- парадокс -- образ болю -- постмодернізм
Анотація: Актуальність обраного дослідження полягає в потребі нагального осмислення шляхів розвитку украї нської літератури, зокрема поезії , зламу ХХ–ХХІ ст. Відомо, що мистецтво відтворює духовну атмосферу доби, але ще більш цінною є и ого здатність реагувати на ледь відчутні зміни в настроях сучасників і формувати духовну картину маи бутнього. У цьому сенсі дослідження актуального мистецтва літератури будуть корисними не лише літературознавцям. Предметом дослідження є типологічні та ідіографічні параметри поезії М. Біденка, тобто ї ї наи ближчии мистецькии контекст, унікальні особливості поетики, образотворення та ідеи но-тематичного спрямування. Постановку проблеми розуміємо як спробу окреслити в першому наближенні роль і місце творчої спадщини М. Біденка в контексті украї нської літератури кінця ХХ — початку ХХІ ст. У дослідженні використано головним чином типологічнии метод, а також принципи герменевтики в трактуванні ключових образів. Метою цієї статті є окреслення естетико-типологічних параметрів художньої спадщини М. Біденка, ї ї унікальних та суголосних із мистецьким контекстом рис на підставі аналізу формальних засобів і концептуальних засад. У результаті дослідження з’ясовано, що поезія Біденка прокреслюється переважно в естетичних координатах авангардизму и належить до оточення Киї вської школи поетів (верлібр, автотелічність слова, уникання риторичності тощо), однак за світоглядом він більш радикальнии , скептичнии і парадоксальнии , ніж «кияни», перебуває в силовому полі притягування / відштовхування постмодернізму. З нашого погляду, прии ом-домінанта Біденка — парадокс. Біль як один із ключових образів має в митця метафізичне забарвлення. Проти такого болю поет винаи шов «ліки зі смерті». Новизну цієї розвідки вбачаємо у визначенні прии омудомінанти і власніи інтерпретації ключових образів у віршах Біденка. Перспективними для подальшого дослідження є природа Біденкового верлібру, особливості авторського синтаксису та характер візуального колориту
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Москальов, Д.
    Японська традиція та західне новаторство у творчості Накахари Чуї [Електронний ресурс] / Д. Москальов, А. Йожикова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 105-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
японська поезія -- Накахара Чуя -- дадаї зм -- авангард
Анотація: Предметом дослідження є поетика японського поета Накахари Чуї . Актуальність дослідження зумовлена тим фактом, що вивчення творчості поета загалом вкрай мало, а у вітчизняніи японістиці — взагалі немає. І незважаючи на те, що Накахара Чуя — одна з ключових фігур японського авангарду початку ХХ сторіччя, за винятком декількох аматорських перекладів у мережі Інтернет, немає жодного видання перекладів українською мовою, як немає окремого видання и російською. Новизна статті зумовлена спробою заповнити цю лакуну і представити низку перекладів ключових на наш погляд творів Накахари Чуї , а також, враховуючи нестачу коментаторських матеріалів, у статті подано переклади текстів дослідників, що приділяли увагу поетові. Інтерес до поета зумовлении тим, що, незважаючи на досить обмежении період творчості (всього одна збірка творів за життя), Накахара Чуя увібрав актуальні на тои час тенденції західного модернізму і поєднав ї х із суто японською поетичною традицією — проблема, якіи значною мірою і присвячена наша стаття. Мета дослідження — показати, яким чином традиціи на японська поетика, із заданими нормами ще у ІХ–Х сторіччях, змогла, під впливом авангардистських експериментів дадаї зму зокрема, вии ти за межі герметичності за формою та змістом. У результаті дослідження виявлено, що культурні та соціальні процеси, на які реагували західні авангардисти абсурдизмом, порушенням формальних ознак у мистецтві, намаганням вии ти за межі порядку слів, руй нуванням образу, відмовою від міметичності, є тенденцією, що притаманна не лише західному трагічному світосприйняттю кінця ХІХ — початку ХХ сторіччя, а виявилася близькою і для японського мистецтва. Особливістю мистецької практики Накахари Чуї є вплетення в тканину західних форм прийомів японської поетики, а отже, його поезію можна зобразити як алегорію тогочасного конфлікту між вестернізацією та збереженням старих устроїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Йожикова, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Євтушенко, С.
    Концепт Батьківщини у творчості слов’янських поетів межі ХІХ–ХХ століть [Електронний ресурс] / С. Євтушенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
концепт -- Батьківщина -- поезія -- слов’янські поети
Анотація: У статті розглядається місце і значення концепту Батьківщини в поетичній спадщині слов’янських митців межі ХІХ – ХХ ст. Виокремлено та досліджено основні складові концепту Батьківщина. Наголошено на спільних компонентах концепту Батьківщина у творчості слов’янських поетів.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Жигун, С.
    Відтворення жіночого досвіду у літературі 1920-х років (на матеріалі лірики Н. Забіли) [Електронний ресурс] / С. Жигун. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
художній світ -- жіночий досвід -- цінності -- тілесність -- чуттєвість
Анотація: У статті проаналізовано художній світ лірики Н. Забіли у контексті соціальних змін 1920-х років. Мета дослідження –реконструювати інтереси та цінності тогочасної жінки. Поезія Н. Забіли утверджує вартісність сім’ї та першоважливість материнства. Поза шлюбом героїня ігнорує традиційні норми, проте її тілесність відтворено за допомогою образів природи, що свідчить про бажання вписати її в звичний для патріархального суспільства контекст. Пошуком нових ролей пояснено з’яву в художньому світі лірики образівжінок різних професій. Громадянській ліриці Н. Забіли властивий настрій співпричетності героїні до побудови майбутнього
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)