Пошуковий запит: (<.>K=показники<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Панченко А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі/А. Г. Панченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.168-176
|
>2.
| Шаповалова Р. Г. Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти/Р. Г. Шаповалова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.239-249
|
>3.
| Житинська М. О. Забезпечення якості життя людей похилого віку як соціальна проблема/М. О. Житинська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.116-124
|
>4.
| Джуринський П. Б. Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання/П. Б. Джуринський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.84-94
|
>5.
| Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/І. В. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.85-97
|
>6.
| Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/Г. А. Іваниця // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.140-152
|
>7.
| Саврасова-В’юн Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/Т. О. Саврасова-В’юн // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.241-254
|
>8.
| Глушак О. М. Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/О. М. Глушак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.130-140
|
>9.
| Сін Чжефу Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/Чжефу Сін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.76-87
|
>10.
| Сін Чжефу Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/Чжефу Сін // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.110-114
|
|
|