Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (370)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=показники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.

Pappas G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self/G. Pappas // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.1-14
2.

Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.176-188
3.

Староста В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.216-230
4.

Nurbekova S. Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions/S. Nurbekova, L. Kozak // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.31-37
5.

Bybyk D. Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers/D. Bybyk // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.72-80
6.

Скиба Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів/Ю. Скиба // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.86-109
7.

Alizunna D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/D. Alizunna, E. Zubaidah // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.57-61
8.

The Modern Higher Educational Review - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
9.

Merkulova S. «Four – “i”» model: levels of interest development in teaching profession/S. Merkulova // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2022,N № 7.-С.19-28
10.

Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.206-219
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)