Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (370)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=показники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
1.


    Pappas, G.
    For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self [Електронний ресурс] = До питання освіти в умовах космополітизму. Р. Тагор і глобалізоване «Я» / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 1-14, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- космополітизм -- патріотизм -- критичне мислення -- всесвітня освіта -- освітня та міжкультурна солідарність
Анотація: Явище глобалізації призводить до різноманітних дискусій, створює напругу в суспільстві, викликає дилеми, протилежне бачення самого питання. У запропонованій статті подана спроба апроксимувати явище глобалізації, простежене за різними сучасними тенденціями; результати спостережень та отримані показники викладені описовими, оцінними і регулюючими судженнями. Крім того, представлені різні філософські погляди в діалозі питань із космополітизму та патріотизму, на яких сфокусовані філософи та футурологи. Порушені питання глобалізації у статті розглянуто разом з баченнями Р. Тагора і його позиції щодо космополітизму та всесвітньої освіти, де робиться акцент на розвитку критичного мислення і конструктивного діалогу. Дебати щодо глобалізації в освітньому просторі викликають побоювання та протиріччя, хоча й виникла невідкладна потреба в швидкій адаптації до соціального і культурологічного різноманіття навколишнього середовища. Поява поняття міжкультурної освіти є наслідком процесів глобалізації. Автор статті зазначає, що міжкультурна освіта означає протистояння через повсякденну педагогічну практику в будь-якій формі дискримінації, будь то соціальна, культурна, гендерна, мовна чи релігійна. Таким чином процес інтеграції є неможливим без створення динамічного процесу взаємодії, взаємного визнання та співпраці між людьми з різних етнічних груп. Необхідно переосмислити свою прихильність до культури в рамках універсального горизонту та задуматися над потенціалом та важливістю співіснування культурних та загальнолюдських ідеалів для сучасної освіти. Оминання, невирішення вищезгаданих питань – це невирішення потреби та невиконання освітньої політики, яка має бути ґрунтовною з позицій освіти співчуття, солідарності та міжкультурної поваги. У роботі проповідуються зобов’язання перед культурою та міжкультурною освітою в межах універсального горизонту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Георгіос Паппас


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Pavlyshyna, N.
    Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine [Електронний ресурс] = Модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку в Україні / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 176-188, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
майбутні соціальні працівники -- компоненти готовності до професійної діяльності -- люди похилого віку -- педагогічна модель -- соціальне обслуговування
Анотація: У статті здійснено аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження моделі формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Модель передбачала виділення таких її складових, як: концептуально-цільова, змістовно технологічна і рефлексивно-діагностична. Концептуально-цільова складова виконує функцію наукового обгрунтування поставленої проблеми. Змістовно технологічна складова відображає зміст, функції, форми організації навчання, методи, засоби, етапи навчального процесу і педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Рефлексивно-діагностична складова включає в себе структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Результатом впровадження моделі виступає готовність майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку, структура якої визначається за допомогою виділення мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів. Критеріями сформованості цих компонентів є аксіологічний, пізнавальний, діяльнісний і рефлексивний критерії, кожен з яких має оптимальний, достатній і критичний рівні. Результати педагогічного експерименту свідчать про суттєві позитивні зміни рівнів сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку у студентів експериментальної групи в порівнянні зі студентами контрольної групи. Зокрема в експериментальній групі кількість студентів з оптимальним рівнем сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування літніх людей збільшилася на 11,81%, а в контрольній групі  тільки на 6,08%.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kovalchuk, O.
Ковальчук Оксана
Павлишина Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Староста, В. І.
    Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 216-230, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- пандемія Covid-19 -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури -- опитування студентів -- Moodle -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Bybyk, D.
    Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers [Електронний ресурс] = Соціальне лідерство: критерії, показники й рівні сформованості у майбутніх соціальних працівників / D. Bybyk. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P72-80, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
соціальний працівник -- соціальна робота -- соціальне лідерство -- критерій -- рівень сформованості -- показник
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бибик Дар’я


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Скиба, Ю.
    Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів [Електронний ресурс] / Ю. Скиба. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 86-109, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні працівники та викладачі -- потенціал -- університет -- SWOT-аналіз
Анотація: У статті подано результати SWOT-аналізу потенціалу науково-педагогічних працівників і викладачів високорейтингових університетів України, зокрема Київського національного університету імені Тараса Шевченка (КНУ), Сумського державного університету (СумДУ), Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (НТТУ «КПІ»). Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми дослідження та обґрунтовано можливість використання SWOT-аналізу для виявлення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей щодо розвитку науково-педагогічних працівників і викладачів. На основі аналізу видів академічної діяльності науково-педагогічних працівників розроблено критерії оцінювання ресурсів і можливостей університетів для його розвитку, а саме: університети в міжнародних та вітчизняних рейтингах,; кількісний склад і вікова структура науково-педагогічних працівників і викладачів; ресурси університету для розвитку потенціалу науково-педагогічних працівників і викладачів; публікаційна активність науково-педагогічних працівників і викладачів; мотивація та стимулювання науково-педагогічних працівників і викладачів; показники академічної мобільності науково-педагогічних працівників і викладачів. Аналіз офіційних відкритих ресурсів дав змогу з’ясувати, що сильними сторонами досліджуваних університетів є: потужний склад науково-педагогічних працівників і викладачів, наявність різноманітних ресурсів для його розвитку, зокрема аспірантура, докторантура, постійно діючі спеціалізовані вчені ради, наукові журнали та збірники, велика кількість міжнародних угод на виконання наукових досліджень. Водночас слабкими сторонами досліджуваних університетів є: висока частка науково-педагогічних працівників і викладачів поважного віку, незацікавленість університетів у залученні до освітнього процесу успішних фахівців-практиків без наукових ступенів, недостатній рівень участі в освітньому процесі іноземних науково-педагогічних працівників і викладачів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
Шифр: T017777504/2020/5
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Pappas, G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs / G. Pappas. - P.10-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Khalymon, I. The preparation of future teachers: modern approaches to learning / I. Khalymon, S. Shevchenko. - P.20-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Chalyi, A. Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education / A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy. - P.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Khanykina, N. Logical and rational component of modern educational process / N. Khanykina, T. Bondar. - P.39-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Charchuła, J. Institutionalization of science and the social functions of the university – difficulties and opportunities / J. Charchuła. - P.50-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Spirina, T. Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions / T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh. - P.62-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Bybyk, D. Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers / D. Bybyk. - P.72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Cubukcu, F. Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme / F. Cubukcu. - P.81-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Datsenko, T. Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students / T. Datsenko, О. Vyhovska, A. Sinko. - P.91-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Malec, W. Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice? / W. Malec. - P.100-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Merkulova, Svitlana.
    «Four – “i”» model: levels of interest development in teaching profession [Електронний ресурс] = Модель «чотири – “і”»: розвиток рівня зацікавленості у вчительській професії / S. Merkulova. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P19-28, DOI 10.28925/2518-7635.2022.72 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
розвиток інтересу -- пост-міленіали -- зумери -- ознаки інтересу -- показники зацікавленості -- старшокласники
Анотація: Стаття присвячена дослідженню різних підходів до отримання педагогічної професії та розгляду розвитку інтересу до професії вчителя. Обираючи об'єктом даної статті розвиток інтересу до педагогічної професії, автор має намір зіставити різні підходи та трактування вищевказаного терміна в освітньому процесі та професійній орієнтації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Меркулова, Світлана


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

9.


    Барановська, І.
    Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти [Електронний ресурс] / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 206-219, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.206219. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
здібності -- інноваційні підходи -- позашкільні заклади освіти -- спеціальні обдарування -- творча обдарованість
Анотація: У статті висвітлено проблеми розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних навчальних закладах. Встановлено, що обдаровані діти (діти з особливими освітніми проблемами) в сучасному освітньому просторі є найбільш незахищеним ланкою суспільства. У швидко змінюваному світі вони потребують особливої уваги з боку вчителів, батьків, психологів і медиків в процесі виховання, навчання, адаптації, соціалізації і самореалізації особистості. Розкрито унікальність понять «обдарованість» і «творча обдарованість» дитини. Проаналізовано роботи вчених, досліджено компоненти і показники дитячої обдарованості. З’ясовано, що позашкільні заклади освіти в Україні мають давні традиції навчання та виховання учнівської молоді за інтересами, вподобаннями, індивідуальними можливостями. Принципи їх діяльності дозволяють враховувати індивідуальні особливості кожної дитини. На прикладі роботи Вінницької обласної станції юних натуралістів висвітлені інноваційні підходи розвитку творчо обдарованих дітей. Подальшого уваги дослідників потребують питання виявлення ранньої обдарованості дошкільнят, забезпечення наступності розвитку обдарованості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Чернятинська, А.
Похила, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Кропочева, Н. М.
    Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини) / Н. М. Кропочева // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 89-102, DOI 10.28925/2414-0325.2021.109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека університету -- Німеччина -- бібліотечна мережа -- фонди -- інформаційно-бібліотечні ресурси з питань освіти і педагогіки
Анотація: Представлено результати інформаційного огляду матеріалів сайтів бібліотек університетів Німеччини. Сформовано вибірку із одинадцяти бібліотек, критеріями добору до якої слугували наступні показники: універсальність комплектування фонду; наявність в структурі інформаційних ресурсів зібрань рідкісних, рукописних та старовинних друкованих видань; участь в мережі бібліотечних установ, розташованих в студентських містечках (кампусах), фонди бібліотек укомплектовано документами вузького спеціалізованого направлення. Висвітлено практичні проблеми створення інформаційно-бібліотечних ресурсів з питань освіти та педагогіки; описано визначальні складові змістового наповнення та композиційного оформлення сайтів зазначених бібліотек. Виявлено та узагальнено напрями формування ресурсів досліджуваного сегмента бібліотек університетів з одноконтурною та двоконтурною структурою. В університетах першого типу бібліотеками здійснюються функції центральної і периферійної бібліотечної структури, як правило, інформаційнобібліотечні ресурси з питань педагогіки і освіти експортуються з OPAC (Online public access catalog) і KVK (Karlsruher Virtuelle Katalog). В університетах з двоконтурною структурою бібліотек на сайті представлено ресурси освітнього і педагогічного призначення, у відділеннях бібліотек відображено ресурси спеціалізованого спрямування. Наведено якісні характеристики порталів освітньої та педагогічної проблематики, розміщені на основі інформаційної системи DBIS. Розкрито особливості сформованих інформаційних ресурсів на основі різнорідних інформаційних джерел, відповідно до потреб користувачів, мінімізуючи інформаційне перевантаження необов’язковими («зайвими») інформаційними потоками. Висвітлено напрями формування контенту, перспективи розвитку порталу «Pädagogik».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)