Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (974)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (34)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=політики<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
1.

Batechko N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice/N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.169-181
2.

Chris Jones Громадсько-активні школи/Jones Chris // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 2.-С.47-61
3.

Debych M. Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries/M. Debych // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.114-127
4.

Kaminska M. Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy/M. Kaminska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.99-107
5.

Kosharna N. Modern European experience of practical teacher training/N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.143-155
6.

Mospam N. Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states/N. Mospam // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.75-79
7.

Pappas G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self/G. Pappas // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.1-14
8.

Serheieva O. Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union/O. Serheieva, I. Myronova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.65-70
9.

Szafranska-Gajdzica A. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo/A. Szafranska-Gajdzica // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.63-69
10.

Tyukalov М. Great Britain in the middle east (20s of the 20th century)/М. Tyukalov // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.3-9
11.

Zamotaieva N. Gender approach to education organization in higher military educational institution/N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.11-16
12.

Іванюк О. Осібні аспекти імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України і Криму в XIX - на початку XX ст./О. Іванюк, І. Мохнатюк // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 2.-С.6-11
13.

Ілюк Т. Публічна дипломатія України в Грецькій Республіці: становлення та історичні трансформації (1991–2011 рр.)/Т. Ілюк // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 2.-С.25-31
14.

Акіліна О. Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії/О. Акіліна, А. Панченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.128-136
15.

Аманмурадов Н. Транспортна політика як іміджеутворювальний фактор зовнішньополітичної стратегії Туркменістану/Н. Аманмурадов // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.96-102
16.

Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід/С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.132-144
17.

Батечко Н. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект/Н. Батечко // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.69-75
18.

Бобрицька В. І. Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами/В. І. Бобрицька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.53-58
19.

Бойко Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя/Г. Бойко, Н. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.89-96
20.

Бонь О. Суспільно-політичні умови діяльності літературно-мистецької інтелігенції у 1920-х рр./О. Бонь // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 1(16).-С.84-90
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)