Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (974)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=політики<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-85 
1.


    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Chris, Jones
    Громадсько-активні школи [Електронний ресурс] / Jones Chris. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 47-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Анотація: Стаття пропонує огляд громадсько-активних шкіл. Описуючи 9 міжнародних стандартів якості громадсько-активних шкіл, автор статті фокусує увагу на ключових аспектах громадсько-активних шкіл, досліджує наслідки їх діяльності для політики, стратегії та підготовки менеджерів вищої ланки. Наприкінці статті запропоновано теми для подальшого дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кріс Джонс


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Debych, M.
    Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries [Електронний ресурс] / M. Debych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P114-127, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність -- стратегія інтернаціоналізації -- іноземні студенти -- вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз національних документів щодо теми дослідження, ідентифікація основних зацікавлених сторін, які формують політику інтернаціоналізації на національному рівні та визначення механізмів, які використовуються для забезпечення ефективності освітньої діяльності в університетах у контексті інтернаціоналізації країн-лідерів за кількістю іноземних студентів. З’ясовано, що Міністерства освіти забезпечують нормативно-правову основу вищої освіти та співпрацюють з іншими національними міністерствами та організаціями для розвитку міжнародних можливостей вищої освіти. Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація інформації. Політики та програми сприяння вхідній/вихідній студентській мобільності, спрямовані на «degree mobility» або «credit mobility», включають: гранти та стипендії; спрощення візової політики; пільговий вступ; маркетингові кампанії «Study in». Основними цілями національних організацій є: забезпечити видимість вищої освіти на міжнародному ринку освітніх послуг; залучати іноземних студентів до навчання в країні; сприяти вивченню мови; об’єднати зусилля для вирішення глобальних проблем. Вплив національної політики інтернаціоналізації на ефективність освітньої діяльності значною мірою вимірюється кількісними показниками: кількістю іноземних студентів, кількістю освітніх програм іноземними мовами та кількістю програм подвійних ступенів. За результатами аналізу європейських стратегій інтернаціоналізації сформульовано рекомендації щодо підвищення ефективності освітньої діяльності у контексті інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Kaminska, M.
    Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy [Електронний ресурс] / M. Kaminska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P99-107, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
люди з обмеженими можливостями -- Європейський Союз -- стандарти -- якість життя
Анотація: Імідж інвалідності в суспільствах ЄС змінюється. З одного боку, статистичні дані (глобальні та європейські) свідчать про збільшення кількості людей з обмеженими можливостями. Особливо це стосується жінок, літніх та бідних. Люди з обмеженими можливостями стикаються з численними бар’єрами у доступі до таких послуг, як охорона здоров’я (включаючи медичну допомогу, лікування та допоміжні технології), освіту, зайнятість та соціальну допомогу, включаючи житло та транспорт. На національну закономірність інвалідності впливають тенденції в галузі охорони здоров’я, екологічних та інших факторів, таких як дорожньо-транспортні пригоди, насильство, гуманітарні катастрофи, включаючи стихійні лиха та конфлікти, нездорові дієти та зловживання наркотичними засобами. З іншого боку, проводяться численні законодавчі та виконавчі заходи для впровадження соціальної моделі у підході до питань інвалідності. Ефективність соціальної та економічної політики в країнах-членах ЄС виражається якістю життя людей з обмеженими можливостями, яка в свою чергу залежить від таких факторів, як: стать, вік, професійна діяльність, зайнятість. Якість життя людей з обмеженими можливостями в Європейському Союзі значною мірою залежить від соціальної, економічної та культурної політики окремих країн-членів. У статті представлено глобальну позицію ВООЗ щодо проблеми інвалідності та короткий порівняльний аналіз ключових статистичних даних, що характеризують людей з обмеженими можливостями в країнах-членах ЄС. Обговорюються пріоритети ЄС щодо стандартів функціонування людей з обмеженими можливостями в об’єктивних та суб’єктивних вимірах. Джерелом стратегії та діяльності ЄС є міжнародні документи: Конвенція про права людей з інвалідністю 2006 року та План дій Ради Європи щодо інвалідності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Mospam, Natalia.
    Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states [Електронний ресурс] / N. Mospam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 75-79, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7579. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в країнах ЄС

Кл.слова (ненормовані):
правові акти -- національні освітні системи -- ринок праці -- стандарти освіти -- взаємодія
Анотація: У статті представлено дослідження законів про вищу освіту та ринку праці в країнах ЄС: Республіках Словенії, Чехії, Польщі, Хорватії та Сербії. Система правових актів, прийнятих інститутами ЄС встановлює напрямок поступової гармонізації національних освітніх систем держав-членів з внутрішнім ринком. Правові акти показують спробу ЄС сформувати наднаціональну єдину політику підготовки студентів відповідно до потреб ринку праці, що регулюється в першу чергу наднаціональним, а потім національним законодавством. Проведене дослідження свідчить, що на сьогодні в Європейському Союзі формується політика взаємодії вищої освіти з ринком праці, яка регулюється нормами національного і наднаціонального законодавства. Основною особливістю такої політики в порівнянні з іншими сферами в ЄС є те, що ця сфера все більшою мірою регулюється уніфікованим законодавством, яке передбачає використання єдиних підходів і стандартів. Серед таких підходів виділяємо підготовку випускників ВНЗ відповідно до потреб ринку праці. Аналіз національного нормативного забезпечення політики взаємодії вищої освіти з ринком праці в стратегічному вимірі дозволив виявити певні недоліки законодавства, які ставлять під сумнів ефективність майбутніх досягнень у цій сфері в деяких державах-членах ЄС. Проте, закони про вищу освіту в Республіці Польщі та закон про ринок праці Республіки Словенії є найкращім прикладом законодавчих актів, у яких чітко простежується дотримання норм та стандартів Європейського законодавства з питання взаємодії вищої освіти та професійної підготовки з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мосьпан, Наталія Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Pappas, G.
    For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self [Електронний ресурс] = До питання освіти в умовах космополітизму. Р. Тагор і глобалізоване «Я» / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 1-14, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- космополітизм -- патріотизм -- критичне мислення -- всесвітня освіта -- освітня та міжкультурна солідарність
Анотація: Явище глобалізації призводить до різноманітних дискусій, створює напругу в суспільстві, викликає дилеми, протилежне бачення самого питання. У запропонованій статті подана спроба апроксимувати явище глобалізації, простежене за різними сучасними тенденціями; результати спостережень та отримані показники викладені описовими, оцінними і регулюючими судженнями. Крім того, представлені різні філософські погляди в діалозі питань із космополітизму та патріотизму, на яких сфокусовані філософи та футурологи. Порушені питання глобалізації у статті розглянуто разом з баченнями Р. Тагора і його позиції щодо космополітизму та всесвітньої освіти, де робиться акцент на розвитку критичного мислення і конструктивного діалогу. Дебати щодо глобалізації в освітньому просторі викликають побоювання та протиріччя, хоча й виникла невідкладна потреба в швидкій адаптації до соціального і культурологічного різноманіття навколишнього середовища. Поява поняття міжкультурної освіти є наслідком процесів глобалізації. Автор статті зазначає, що міжкультурна освіта означає протистояння через повсякденну педагогічну практику в будь-якій формі дискримінації, будь то соціальна, культурна, гендерна, мовна чи релігійна. Таким чином процес інтеграції є неможливим без створення динамічного процесу взаємодії, взаємного визнання та співпраці між людьми з різних етнічних груп. Необхідно переосмислити свою прихильність до культури в рамках універсального горизонту та задуматися над потенціалом та важливістю співіснування культурних та загальнолюдських ідеалів для сучасної освіти. Оминання, невирішення вищезгаданих питань – це невирішення потреби та невиконання освітньої політики, яка має бути ґрунтовною з позицій освіти співчуття, солідарності та міжкультурної поваги. У роботі проповідуються зобов’язання перед культурою та міжкультурною освітою в межах універсального горизонту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Георгіос Паппас


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Serheieva, O.
    Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union [Електронний ресурс] / O. Serheieva, I. Myronova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.6570. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- глобалізація -- ринок праці -- державна політика -- освіта дорослих
Анотація: У статті розглянуто причини та передумови виникнення проблеми забезпечення взаємодії закладів вищої освіти й освіти дорослих з ринком праці на рівні освітньої політики Європейського Союзу. Визначено поняття освітньої політики Європейського Союзу, а також місце вищої освіти й освіти дорослих як складової освітньої політики держави. У статті наголошується на тому, що в наш час як ніколи актуальними стають проблеми реформування сучасної освіти й оновлення системи вищої освіти та освіти дорослих. Розвиток взаємодії вищої освіти й освіти дорослих і ринку праці є необхідною умовою для підвищення якості, ефективності та результативності функціонування освітньої системи, а також формування суспільства нового тисячоліття. У цьому контексті виникає необхідність вивчення досвіду країн, у яких створена розгалужена, науково обґрунтована та цілісна система забезпечення потреб ринку праці через його тісну співпрацю з закладами вищої освіти та освіти дорослих, зокрема країн Європейського Союзу. Сучасне суспільство в умовах глобалізації, інтеграції та модернізації має нагальну потребу впровадження і вдосконалення освіти протягом життя для конкурентоспроможності на ринку праці. Громадяни усвідомлюють важливість безперервної освіти як засобу досягнення більшого успіху в своїй кар’єрі й отримання задоволення від життя в цілому. Світ постійно змінюється, безперервно розвиваючись технологічно й інтелектуально, що призводить до нових, більш різноманітних кар’єрних можливостей. З огляду на зазначені передумови, необхідним є вивчення успішного досвіду запровадження змін в освітній політиці Європейського Союзу щодо налагодження взаємозв’язку між закладами вищої освіти та освіти дорослих з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Myronova, I.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Szafranska-Gajdzica, Anna.
    Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo / A. Szafranska-Gajdzica // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 63-69, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.6369. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна освіта -- полікультурне середовище -- політика
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.6369,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шафранська-Гайдзіна А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Tyukalov, Mykhailo.
    Great Britain in the middle east (20s of the 20th century) [Електронний ресурс] / М. Tyukalov // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 3-9, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.1. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Близький Схід -- Східне питання -- Месопотамія
Анотація: У статті розглянуто роль Великобританії в перебудові Близького Сходу після Першої світової війни. Нова геополітична ситуація диктувала необхідність перегляду політики Великобританії шляхом встановлення мандатної системи на територіях колишніх арабських провінцій Османської імперії. Документально засвідчено, що зовнішньополітичний курс Британії здійснювався з метою захисту вітчизняних нафтопромисловців, а також імперських інтересів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Zamotaieva, N.
    Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P11-16, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
гендерний -- освітній процес -- військова школа -- gender -- educational process -- higher military educational institution.
Анотація: Стаття присвячена актуальному питанню концептуалізації гендерного підходу щодо підготовки військових спеціалістів у вищому військовому навчальному закладі. Проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність ґендерної та гендерної політики до Збройних Сил України, доведено необхідність її реалізації у системі підготовки військових спеціалістів із вищою освітою. Було встановлено, що перехід до компетентної освітньої парадигми та стандартів НАТО спонукає до необхідності впровадження нової моделі навчального процесу у вищих військових школах на основі ґендерного підходу, який повинен складатися з узгоджених та взаємовизначених структурних компонентів, таких як: цільовий, мотиваційний, індуктивний, аксіологічний, ресурсний, підгруповий на основі діяльності, технологічний, контрольно-корекційний та продуктивний. На основі проведеного опитування ефективність розробленої моделі залежить від дотримання набору принципів та підходів до її практичної реалізації. Встановлено психолого-педагогічні умови, що забезпечують продуктивну гендерну взаємодію у навчальному процесі вищого військового навчального закладу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Іванюк, Олег.
    Осібні аспекти імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України і Криму в XIX - на початку XX ст. / О. Іванюк, І. Мохнатюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 6-11, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- політика пам'яті -- місця пам'яті -- музейні установи -- Російська імперія -- Наддніпрянська Україна
Анотація: Статтю присвячено питанням реалізації імперської політики пам’яті щодо Наддніпрянської України й Криму в ХІХ — на початку ХХ ст. Автори характеризують основні інструменти та способи її реалізації. У статті використано принципи історизму, системності, науко-вості, історико-генетичний, компаративний методи. З’ясовано, що стратегічною метою імперської політики пам’яті було створення геополітичного проєкту «руського православного світу», яка реалізовувалася засобами формування спільної ідентичності в імперських кордонах. Інструментами імперської політики пам’яті стали: привласнення історії інших народів, ви кривлення у трактуванні й містифікація подій минулого, дискредитація політичних лідерів і лідерів думок народів з національних окраїн. Імперська політика пам’яті спричинила глибокі деформації у колективній свідомості українців й об’єктивному сприйнятті та розумінні істо-ричного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мохнатюк, Ігор


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Ілюк, Т.
    Публічна дипломатія України в Грецькій Республіці: становлення та історичні трансформації (1991–2011 рр.) / Т. Ілюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 25-31DOI 10.28925/2524-0757.2017.24

Кл.слова (ненормовані):
діаспора -- культурні проекти -- дипломатія
Анотація: У статті досліджено процес становлення та розвитку української публічної дипломатії на теренах Грецької Республіки. Автор простежує еволюцію форм репрезентації України та українців, вивчає нормативно-правову базу, що лежить в основі державної політики представлення України за кордоном; визначає проблеми, що перешкоджали ефективному становленню української публічної дипломатії на теренах Греції. Підкреслюється роль української діаспори у просуванні позитивного іміджу України, репрезентації її культури та реалізації культурних проектів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Акіліна, О.
    Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії [Електронний ресурс] / О. Акіліна, А. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 128-136, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- здобувачі освіти -- трансформаційні компетентності -- соціально-емоційні навички
Анотація: У статті узагальнено та критично проаналізовано досвід окремих країн Балтії в галузі виховання миру, окреслено кращі миротворчі практики та миротворчі тенденцій у світлі сучасних українських реалій. Впроваджуючи миротворчу освіту, Україна має враховувати необхідність вирішення таких проблем: визнання та повага до мультикультуралізму, залучення місцевих громад до освітньої політики; примирення, боротьба з несправедливістю та наслідками конфлікту. У дослідженні використовується комплекс методів наукового пізнання, що застосовуються в гуманітарних і соціальних науках, зокрема, методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії та узагальнення. Значна частина інформаційної бази дослідження сформована під час стажування в університетах Латвії та Естонії. Узагальнюючи результати дослідження можна констатувати, що в освіті країн Балтійського регіону відбулися наступні основні події, що спрямовані на впровадження ефективних практик в галузі миротворення: наголос на трансформаційних компетенціях та соціально-емоційних навичках при формуванні освітніх програм; звернення уваги на метакогнітивні можливості здобувачів освіти; впровадження ефективних інтерактивних форм навчання здобувачів освіти; розвиток навчання миротворчим навичкам на різних освітніх рівнях; розвиток неформальної миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Панченко, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Аманмурадов, Нурберди.
    Транспортна політика як іміджеутворювальний фактор зовнішньополітичної стратегії Туркменістану [Електронний ресурс] / Н. Аманмурадов // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 96-102, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
імідж країни -- транспортна політика -- інвестиційна політика -- транспортна інфраструктура
Анотація: У статті визначено основні пріоритети транспортної політики сучасного Туркменістану в контексті формування його позитивного іміджу, соціально-економічної модернізації туркменського суспільства та ініціатив президента Г. Бердимухамедова для послідовної інтеграції країни у світову транспортну систему. Розкрито значення низки важливих документів, пов’язаних з розвитком євроазіатських транспортних зв’язків через територію Туркменістану і створенням стійкої транспортної системи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Бабушко, С. Р.
    Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід [Електронний ресурс] / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 132-144, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.13244. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дорослі мігранти -- інтеграція -- Європа -- навчання -- Норвегія -- суспільство
Анотація: У запропонованій статті проаналізовано досвід Норвегії з питань навчання дорослих мігрантів. Здійснено огляд науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; простежено еволюційні зміни у сутності навчання дорослих мігрантів у Європі та в Норвегії, зокрема. Проаналізовано деякі законодавчі документи, які забезпечують ефективність функціонування освітньої моделі інтеграції мігрантів; визначено особливості їх навчання; виокремлено унікальні прогресивні ідеї освітньої політики Норвегії відносно мігрантів, які варто критично вивчати та творчо втілювати іншими країнами у практику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Соловей, Л. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Батечко, Ніна.
    Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект / Н. Батечко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 69-75, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.6975. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- реформування освіти -- синергетичний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.6975,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Бобрицька, Валентина Іванівна.
    Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами [Електронний ресурс] / В. І. Бобрицька. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 53-58, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)5358. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта--Інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
державна освітня політика -- інтегроване навчання -- освіта дітей з особливими потребами -- підготовка педагогів
Анотація: У статті здійснено узагальнення інформаційних джерел з розроблення й запровадження державної освітньої політики України у сфері освіти осіб з особливими потребами; виокремлено актуальні проблеми галузі, що потребують розв’язання з урахуванням сучасних запитів держави й громадянського суспільства; схарактеризовано стан розроблення національного освітнього законодавства з інклюзивної освіти; виявлено актуальність розв’язання проблем з подолання негативного стереотипу сприйняття суспільством дітей з інвалідністю; проаналізовано готовність системи освіти України до реалізації пріоритетів державної кадрової політики щодо підготовки кадрів для забезпечення якісного навчально-виховного процесу в умовах інклюзії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Бойко, Г.
    Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя [Електронний ресурс] / Г. Бойко, Н. Мачинська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 89-96, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- мобільність педагога -- самотивація
Анотація: У статті запропоновано теоретико-практичний аналіз проблеми формування та удосконалення професійно-педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти. Авторами розкрито теоретичні підходи до проблеми визначення понять «освіта», «змішане навчання», «дистанційне навчання»; на основі теоретичного аналізу виокремлено суттєві ознаки сучасного суспільства загалом та системи освіти зокрема: вимушена ізоляція та міграція значної частини громадян, пошук нових напрямів формування та удосконалення професійної майстерності педагога; виокремлення форм та методів і визначення основних чинників формування й удосконалення професійної майстерності викладача вищої школи. Означено особливості змішаного та дистанційного формату організації освітнього процесу, перелічено системні принципи відкритої освіти (мобільність усіх учасників освітнього процесу, рівність доступу до освітніх систем, надання якісної освіти, формування структури та реалізації освітніх послуг). Зазначено необхідність створення єдиного інформаційно-освітнього простору для освітнього процесу підготовки студентів; схарактеризовано його основні ознаки. У контексті проблеми удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти запропоновано різні підходи до трактування майстерності викладача закладу вищої освіти, зазначено тісний зв’язок проблеми дослідження з системою освіти дорослих. Перелічено завдання державної політики у сфері освіти дорослих на основі нормативно-правових документів. Виокремлено провідні чинники формування та удосконалення професійної майстерності викладача закладу вищої освіти (самомотивація, мобільність, самозадоволення та самозаохочення), подано їх ґрунтовну характеристику. Акцентовано увагу на створенні єдиного цифрового освітнього середовища закладу освіти, означено його суттєві переваги для всіх учасників, зокрема педагогічних працівників. Окрему увагу приділено особистому освітньому портфоліо викладача, що являє собою сукупність відомостей про документи щодо персональних досягнень особи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мачинська, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Бонь, Олександр.
    Суспільно-політичні умови діяльності літературно-мистецької інтелігенції у 1920-х рр. / О. Бонь // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 84-90, DOI 10.28925/2524-0757.2023.19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
тоталітарний режим -- Микола Хвильовий -- українська культура
Анотація: У статті розглядається розвиток української культури раннього тоталітарного періоду 1920-х рр. Утвердження режиму визначально впливало на культурну сферу загалом і на літературно-мистецьку діяльність зокрема. Наголошується, що політика українізації, хоча і прискорила розвиток української культури, проте не створила умов вільного розвитку, а була контрольованим більшовицькою партією процесом. Проблему розглянуто у трьох площинах: інтелігенція в ідеології більшовицької партії; новації державної політики більшовиків щодо літературно-мистецької інтелігенції у 1920-х рр.; загальні способи і методи взяття під контроль більшовицьким режимом літераторів і митців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-85 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)