Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (103)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=предмети<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Іонова, О.
    Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР [Електронний ресурс] / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 143-154, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- інтеграція -- інтегрований підхід -- мистецтво -- регіональність -- школярі
Анотація: У статті розкриваються особливості здійснення інтегрованого підходу у процесі естетичного виховання школярів у КНР. Висвітлено можливості використання мистецтва при викладанні різних предметів (математика, мова та література, історія тощо). Авторами зазначається, що предмети естетичного циклу (музичне, образотворче, театральне мистецтва) також тісно пов'язуються між собою в освітньому процесі школи. Характерною особливістю естетичного виховання школярів у КНР є врахування регіональності (відмінностей у розвитку мистецтва залежно від регіону країни), що зумовлене різними історичними, соціально-економічними та культурними факторами розвитку різних регіонів КНР та посилює зв'язок мистецтва й історії, економіки і географії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лупаренко, С.
Лахмотова, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Петрик, Л.
    Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" [Електронний ресурс] / Л. Петрик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 161-184, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експериментальне дослідження -- іноземна мова -- іншомовна комунікативна компетентність -- учителі початкової школи -- медіазасоби
Анотація: У статті описано експериментальне дослідження, метою якого було визначення ефективності застосування медіазасобів у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи на прикладі навчальної дисципліни «Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання». Поняття «медіазасоби» розглянуто як предмети, обладнання та матеріали, які забезпечують функціонування медіа-інформаційного простору у формі аудіальних, візуальних, аудіо-візуальних повідомлень та виокремлюються викладачем для організації активного процесу навчання іноземної мови. Зазначено, що вибір медіазасобів відбувався відповідно до практичних цілей навчальних занять. Проаналізовано процесуальну та результативну складові констатувального та формувального етапів експерименту. Звернуто увагу, що розроблений діагностичний інструментарій дозволив провести діагностичне тестування, визначити недостатньо сформовану іншомовну комунікативну компетентність майбутніх учителів початкової школи та актуалізувати проведення формувального експерименту з метою перевірки ефективності застосування медіазасобів у навчанні іноземної мови. Зазначено, що було оновлено зміст навчальної дисципліни темами, питаннями, які пов’язані з аналізом, оцінюванням та використанням медіазасобів різного типу, що сприяло використанню сучасних методів та технологій навчання. Проаналізовано також комплексне опитування студентів щодо їхнього усвідомлення впливу медіазасобів на ефективність вивчення іноземної мови та формування їхніх медійних навичок. Продемонстровано динаміку рівнів сформованості іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи, що також вплинуло на підвищення якості навчальних досягнень студентів. Встановлено продуктивність та ефективність використання медіазасобів у процесі іншомовної підготовки майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Іванюк, О.
    Полкові музеї у Наддніпрянській Україні в XIX — на початку XX ст. / О. Іванюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 38-46DOI 10.28925/2524-0757.2017.26

Кл.слова (ненормовані):
військові підрозділи -- музейні колекції -- експозиція
Анотація: У статті висвітлено процес становлення полкових музеїв у Наддніпрянській Україні у ХІХ — на початку ХХ ст. Встановлено, що музейні заклади у військових підрозділах імперської армії масово виникали наприкінці ХІХ ст. Їх поява пов’язувалася з ювілеями військових підрозділів, написанням полкових історій, ювілеями визначних для Російської імперії війн. Основу експозицій становили історичні пам’ятки, предмети коштовного посуду з дарчими написами від колишніх однополчан та інших військових підрозділів; трофеї, здобуті під час різноманітних військових кампаній, у яких брали участь полки; зразки форми, озброєння, амуніції; полкові історії. Поряд з тим у музейних колекціях були наявні раритетні експонати, пов’язані з козацьким минулим України. Визначено, що особливостями функціонування полкових музеїв були спорадичність фінансування, стихійність утворення, відсутність законодавчої бази щодо їх діяльності й централізованого управління, часта втрата колекцій у зв’язку з передислокацією.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)