Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (38)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=прийняття рішень<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руденко, Юлія
Назва : Використання методу аналізу ієрархій при виборі онлайн-курсу з інформаційної гігієни [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 4(43). - С. 83-95. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.45 (Шифр О283150799/2023/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.45
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод аналізу ієрархій--прийняття рішень--онлайн-курс--інформаційна гігієна--неформальна освіта
Анотація: У статті розглянуто використання методу аналізу ієрархій (Аnalytic Hierarchy Process) Томаса Сааті для прийняття рішення щодо вибору онлайн курсу неформальної освіти. Показано значущість проблеми вибору серед альтернатив і остаточного прийняття рішення у педагогічній сфері. Обґрунтована простота, зручність і універсальність методу. Розглянуто застосування методу у поставленій задачі: вибір онлайн курсу з інформаційної гігієни (інфомедійної грамотності) для здобувачів вищої освіти серед трьох запропонованих на онлайн-платформах неформальної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жукова, Тетяна
Назва : Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, № 44. - С. 199-213. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.113 (Шифр О283150799/2024/1/44). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.113
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--артспілкування--стратегії--судження--міркування--оцінювання--прийняття рішень--розв’язання проблем
Анотація: У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти розвитку критичного мислення на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано деякі техніки формування критичного мислення. Надані деякі практичні завдання, що використовуються для оволодіння критичним мисленням на заняттях з англійської мови, а саме під час тренування навичок читання, аудіювання, письма та усного мовлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)