Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (39)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підготовка вчителів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кошарна, Наталія Володимирівна, Петрик, Лада Вікторівна, Руднік, Юлія Вікторівна
Назва : Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 15. - С. 62-72. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.155 (Шифр В505452853/2023/15). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2023.155
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компетентність--іноземна мова--hyflex навчання--hyflex модель--hyflex технологія--педагогічні спеціальності--підготовка вчителів
Анотація: У статті висвітлено використання технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей, зокрема 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» у контексті сучасних викликів. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання: з’ясування сутності основних понять; опис технології навчання іноземної мови HyFlex; та визначення перспектив подальших досліджень технології HyFlex навчання іноземної мови майбутніх учителів початкової та дошкільної освіти. У цьому дослідженні представлено методику та процедуру констатуючого етапу педагогічного експерименту, який включає опитування самооцінки та інструменти діагностики для оцінки готовності студентів до вивчення іноземних мов у моделі HyFlex.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологія -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Lewowicki Т. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej/ Т. Lewowicki (стр.11-16)
Сисоєва С. О. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології/ С. О. Сисоєва (стр.17-22)
Соколова І. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті/ І. Соколова (стр.23-29) Кл.слова: вища освіта,компаративне дослідження,компаративний аналіз
Побірченко Н. Психолого-дослідницькі позиції в освітології/ Н. Побірченко (стр.29-33) Кл.слова: дослідницька позиція,консультативно-орієнтоване спілкування,освітологія
Щурек-Борута. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.34-40) Кл.слова: ідентичність,навчання,конструктивізм
Грабовська Б. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу/ Б. Грабовська (стр.40-45) Кл.слова: маргіналізація,освітня політика,підготовка вчителів
Батечко Н. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система/ Н. Батечко (стр.45-52) Кл.слова: магістр,магістратура,педагогічна система
Суходольська Й. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування/ Й. Суходольська (стр.52-58)
Огнев’юк В. О. Освітня політика як державний пріоритет/ В. Огнев’юк (стр.59-65)
Мосьпан Н. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект/ Н. Мосьпан (стр.65-69)
Гриневич Л. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти/ Л. Гриневич (стр.70-75)
Слюсаренко О. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу/ О. Слюсаренко (стр.75-81)
Братко М. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття/ М. Братко (стр.81-88)
Панченко А. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект/ А. Панченко (стр.88-93)
Мєшальскі С. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій/ С. Мєшальскі (стр.94-99)
Купрій Т. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект/ Т. Купрій (стр.99-105)
Урбан Я. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта?/ Я. Урбан (стр.105-109)
Кузьменко О. Лібералізація сучасної університетської освіти/ О. Кузьменко (стр.109-114)
Беднарська Н. Навчання в епоху Інтернету/ Н. Беднарська (стр.115-121)
Чернуха Н. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку/ Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн (стр.122-125)
Ющак К. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів?/ К. Ющак (стр.126-130)
Попова Д. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії/ Д. Попова (стр.130-135)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головатенко, Тетяна
Назва : Тенденції підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого навчання: досвід розвинених країн
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2023. - Том 12, № 12. - С. 42-54. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.4 (Шифр О168872740/2023/12/12). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.4. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.4
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компаративістика--освітня програма--підготовка вчителів--тенденція--інформоване навчання
Анотація: Стаття присвячена компаративному дослідженню особливостей підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого підходу. Актуальність теми зумовлена протиріччям між соціальним запитом на підготовку майбутніх учителів до роботи із дітьми, які зазнали травми, та розробкою таких програм українськими закладами вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грабовська, Барбара
Назва : Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 40-45. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4045 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4045. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4045
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маргіналізація--освітня політика--підготовка вчителів
Анотація: Проаналізовано освітню політику у здійсненні підготовки вчителів. Охарактеризовано освітні стандарти, сформовані для вчительської діяльності в Республіці Польща; використовуючи результати звіту «Ключова інформація про вчителів та шкільних лідерів в Європі», обговорено параметри підготовки вчителів в Європі. Вказано на маргіналізацію психолого-педагогічної та дидактичної підготовки майбутніх вчителів у Республіці Польща.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Олексюк О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки/ О. Олексюк (стр.3-7) Кл.слова: освітня парадигма,синергетика,антропологічна педагогіка
Кондрацька Л. А. Сакральний простір і homo musicus/ Л. А. Кондрацька (стр.8-13) Кл.слова: інтонований смисл,музична риторика,ентелехія
Попович Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн/ Н. М. Попович, С. М. Буркало (стр.14-19) Кл.слова: професійна підготовка,спеціалізовані заклади,музично-педагогічна освіта
Ткач М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми/ М. М. Ткач (стр.20-25) Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка,педагогічна культура,світорозуміння вчителів
Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Овчаренко (стр.26-28) Кл.слова: семіотика,духовні цінності,майбутній вчитель
Соболь Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів/ Н. В. Соболь (стр.29-34) Кл.слова: майбутній вчитель,фахова підготовка,худоня ментальність
Полянський В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст./ В. А. Полянський (стр.40-45) Кл.слова: імпровізація,джаз,стиль
Ізваріна О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст./ О. М. Ізваріна (стр.46-49) Кл.слова: оперне мистецтво,українська періодика,просвітницька діяльність
Свириденко Н. С. Лесин рояль/ Н. С. Свириденко (стр.50-55) Кл.слова: Леся Українка,фортепіанна культура,реставрація
Вишинський В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст./ В. В. Вишинський (стр.56-61) Кл.слова: концепт руху,ритмічне виховання,емоції
Ходоровський В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера/ В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська (стр.62-66) Кл.слова: принцип педалізації,виконавська аплікатура,фортепіанна педагогіка
Куришев Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва/ Є. В. Куришев (стр.67-70) Кл.слова: фортепіанні конкурси,виконавська практика,концерт
Бондаренко Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти/ Л. А. Бондаренко (стр.71-75) Кл.слова: вчитель музики,професійний саморозвиток,підготовка вчителів
Мережко Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Ю. В. Мережко (стр.76-79) Кл.слова: інноваційні методи,комп’ютерні технології,професійна підготовка
Ляшенко О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі/ О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко (стр.80-84) Кл.слова: медіа-компетентність,медіа-освіта,медіа-засоби
Економова О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва/ О. С. Економова (стр.85-88) Кл.слова: інтеграція,професійна підготовка,майбутні вчителі
Гаркуша О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики/ О. І. Гаркуша (стр.89-93) Кл.слова: лекційно-виконавська практика,педагогічний досвід,культурно-професійний рівень
Мамченко О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів/ О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко (стр.94-98) Кл.слова: компетентнісний підхід,викладач і студент,проектні технології
Веньцзун Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Лю Веньцзун (стр.99-104) Кл.слова: інтонаційний метод,комплексний підхід,диференціація
Гмиріна С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака/ С. В. Гмиріна (стр.105-108) Кл.слова: вокальні здібності,джазовий стандарт,вокальний розвиток
Макарова Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування/ Т. О. Макарова (стр.109-111) Кл.слова: диригування,технології навчання,методи навчання
Нижник Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування/ Т. М. Нижник (стр.112-116) Кл.слова: хоровий репертуар,естетична значущість,музична мова
Теряєва Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва (стр.117-121) Кл.слова: інновації,міждисциплінарні зв’язки,суміжні музичні дисципліни
Чжан Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору/ Лу Чжан (стр.122-125) Кл.слова: творчий імідж,саморозвиток учителя,хоровий колектив
Романенко А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва/ А. Р. Романенко (стр.126-129) Кл.слова: соціокультурний феномен,мистецький проект,культурний контекст
Пуцик О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. А. Пуцик (стр.130-134) Кл.слова: регіоналізація,художня культура,методична підготовка
Макарова Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко (стр.135-138) Кл.слова: етнохудожня діяльність,культурологічна діяльність,вокальна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко Л. А.
Назва : Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 71-75. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201617175 (Шифр М898489384/2016/1). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201617175
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музики--професійний саморозвиток--підготовка вчителів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищук Ю. В.
Назва : Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови [Electronic resource]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 67-75. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна наука--педагогічна освіта--підготовка вчителів--шкільництво
Анотація: У статті розглянуто генезис розвитку педагогічної освіти в Польщі; проаналізовано вплив суспільно-політичних і соціально-економічних факторів на формування і розвиток системи педагогічної освіти в незалежній Польщі; виявлено провідні тенденції та особливості розвитку педагогічної освіти в Польщі на різних етапах історичного розвитку країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаврілова, Людмила, Бескорса, Олена, Ишутіна, Олена
Назва : Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Designing a Distance Course for Developing the Art Teachers’ Media and Information Literacy
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 1. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.12 (Шифр О283150799/2023/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--медіаінформаційна грамотність--підготовка вчителів--проєктування дистанційного курсу
Анотація: Медіаграмотність на сьогодні є необхідним складником загальної інформаційної культури особистості, що набуває особливої актуальності в умовах військової агресії росії та жорстких реалій українського інформаційного простору з численними прикладами поширення неправдивої, неперевіреної, «фейкової» інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рибак О.
Назва : Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 129-142. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність--готовність майбутніх учителів--нове освітнє середовище--підготовка вчителів--професійна діяльність--технології інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності на етапі реформування системи освіти, яке розтлумачується як: готовність розробляти плани і досягати цілей, розвиток професійних якостей вчителя, розширення стану мобілізації індивіда з психологічної точки зору, формування стимулів до педагогічної творчості, швидкої реакції організовано оцінювати ситуацію та знаходити рішення. Розкрито сутність поняття «готовності» для майбутніх учителів початкової школи як: готовності до життєвої практики, комплекс властивостей і якостей особистості педагога, що визначає адаптацію випускника закладу вищої освіти до умов педагогічної праці, інтегральну особистісно-професійну якість, яка забезпечує оволодіння технічно-проектувальними вміннями. Показано розвиток дослідження вчених щодо формування готовності вчителів початкових класів до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійну діяльність. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності. У дослідженні проаналізовано результати опитування вчителів початкових класів міста Львова, Львівської та Волинської областей щодо використання технологій інтерактивного навчання. Показано широкий рівень використання технології розвитку критичного мислення та колективної взаємодії, що ґрунтується на груповій роботі учнів. Виявлено рівень використання інтерактивних вправ на різних етапах уроку, достатній рівень використання технологій інтерактивного навчання вчителів СЗШ№ 68, м. Львова. Визначено кращий рівень оснащення технічної бази шкіл в умовах розвитку нової української школи. Показано рівень володіння технологіями інтерактивного навчання здобувачами вищої освіти Львівського національного університету імені Івана Франка. Охарактеризовано місце сучасного фахівця, який сприяє розширенню позитивного рівня учіння із готовністю впроваджувати технології інтерактивного навчання у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)