Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (137)Каталог авторефератів та дисертацій (13)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підлітки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Semrau K.
Назва : Depresja a popularne uzaleznienia XXI wieku [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 31. - С. 14-19. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2019/31). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): депресія--наркоманія--підлітки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сватенкова Т.
Назва : Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 91-98. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3613 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3613
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційний потенціал особистості підлітків у навчальній діяльності--пандемічна криза--підлітки--психологічний потенціал особистості--сфера життєдіяльності підлітків
Анотація: У статті розкрито особливості психосоціальної ситуації розвитку підлітків в умовах пандемічної кризи і обґрунтовано гостру необхідність вивчення її впливу на сфери життєдіяльності особистості на даному віковому етапі: емоційну, мотиваційну, поведінкову, міжособистісне спілкування, фізичний стан. Проаналізовано стан проблеми у міжнародному масштабі. Визначено роль і місце мотиваційного компоненту у структурі потенціалу підлітка. Проведено ґрунтовне дослідження з використанням методики В.Е.Мільмана «Вивчення мотиваційної сфери особистості», анкетування батьків і вчителів, порівняльний аналіз успішності дітей до і під час дистанційного навчання. Розкрито фактори впливу на мотивацію підлітка та сфери, що зазнали найбільших змін у ситуації пандемічної кризи в Україні. У дослідженні прийняло участь 360 осіб 14-17 років із 10 різних шкіл Центральної, Північної та Західної України, 387 батьків відповідних дітей та 120 учителів відповідних шкіл. Опитування було добровільне, анонімне і з використанням Google form інструментів. Охарактеризовано емоційний та мотиваційний профілі особистості у структурі мотиваційного потенціалу підлітка. Показано зв’язок розвитку психологічного потенціалу підлітка з психосоціальною ситуацією, зокрема важливість відвідування підлітками школи. Розкрито особливості змін у емоційній, мотиваційній, поведінковій сферах, у сфері міжособистісного спілкування, фізичного стану. Відмічено зниження мотивації до навчальної діяльності, зменшення контактів з оточенням, інфантильність поведінки, що свідчить про поширення депресивних та кризових станів серед підлітків. Визначено сутність психологічного потенціалу підлітка. Охарактеризовано мотиваційний потенціал підлітків у навчальній діяльності як базовий у структурі психологічного потенціалу особистості, діагностовано мотиваційний та емоційний профілі особистості підлітка. Доведено залежність розвитку мотиваційного потенціалу підлітків у навчальній діяльності від особливостей психосоціальної ситуації, пов’язаної з карантинними заходами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дроботько І.
Назва : Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 78-83. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні психологи--психокорекція--тривожні підлітки--соціально-психологічне навчання--професійне навчання
Анотація: У статті висвітлено особливості фахової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти, визначено потреби і необхідність займатися особистісною психокорекцією під час професійного навчання, встановлено сутність і зміст психокорекції. Виокремлено основні компоненти професійної готовності майбутніх фахівців до корекційного впливу: теоретичний (знання теоретичних основ і способів корекційної роботи), практичний (володіння корекційними методами і прийомами), особистісна готовність (психологічна пропрацьованість власних проблем у тих сферах, які вони передбачає коригувати у клієнта). Подано критерії відкоригованості особистості: глибинне розуміння власної несвідомої сфери й особистісних характеристик, прийняття життєвих позицій і світу, формування системи гуманних цінностей; узагальнено наслідки невідкоригованості психологів у їх практичній діяльності. Встановлено значення поняття невідкоригованість (обтяженість особистісною проблемою (внутрішньою суперечністю), невирішеність якої спричиняє особистісні деструкції), а також основні відмінності відкоригованої людини. Охарактеризовано труднощі в роботі майбутніх психологів з тривожними підлітками, проведено аналіз особистісних деструкцій су’бєктів соціально- психологічного навчання, методик глибинного пізнання особистості. Обґрунтовано доцільність використання глибинної особистісної психокорекції під час підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками. Розроблено орієнтовну модель підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками, а також визначено умови залучення майбутніх фахівців до особистісної психокорекції, які охоплюють три етапи: організаційно-підготовчий, освітньо-коригувальний, операційно-рефлексійний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидорчук М. С.
Назва : Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 255-263. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація--самовизначення--самосвідомість--самоідентифікація--старші підлітки--старший підлітковий вік--самоактуалізація старших підлітків
Анотація: У статті здійснено спробу окреслити особливості процесу самоактуалізації старших підлітків. Здійснено теоретичний аналіз підходів у науковій літературі до визначення поняття старшого підліткового віку та самоактуалізації у старшому підлітковому віці. Наведено основні принципи, яких слід дотримуватися при формуванні здатності підлітків до самоактуалізації, авторське визначення поняття «самоактуалізація старших підлітків».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2019р.,N 31
Цікаві статті :
Бродніцкі М. Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм/ М. Бродніцкі (стр.4-8) Кл.слова: людська особистість,освіта,міжкультурність
Лапіан Т. Роль сім’ї у формуванні активного ставлення дітей та молоді до вільного часу/ Т. Лапіан (стр.9-13) Кл.слова: культура вільного часу,діти і молодь,школа
Semrau K. Depresja a popularne uzaleznienia XXI wieku/ K. Semrau (стр.14-19) Кл.слова: депресія,наркоманія,підлітки
Тернопільська В. І. Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді/ В. І. Тернопільська (стр.20-25) Кл.слова: інтроверсія,педагогічний оптимізм,соціальна адаптація
Мельниченко О. В. Педагогічка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця/ О. В. Мельниченко (стр.26-31) Кл.слова: підприємницька ініціатива,мислення,професійна освіта
Козак Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології/ Л. В. Козак, Д. В. Хожай (стр.32-38) Кл.слова: ігрова діяльність,LEGO DUPLO,ранній вік
Дика Н. М. Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови/ Н. М. Дика, О. П. Глазова (стр.39-45) Кл.слова: риторичний текст,текстоцентричний підхід,медіа-грамотність
Козир М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів/ М. В. Козир, М. О. Грабовська (стр.46-53) Кл.слова: розвиток особистості,початкова школа,критичне мислення
Міляєва В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ/ В. Р. Міляєва, О. В. Пристай (стр.54-58) Кл.слова: лідерський потенціал,освітні реформи,професійна компетентність
Хомовиченко О. В. Психологічні особливості поведінки в сімейному конфлікті подружжя середнього віку/ О. В. Хомовиченко, І. А. Власенко (стр.59-65) Кл.слова: сімейний конфлікт,стратегії поведінки,рекомендації
Вронська В. М. Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу/ В. М. Вронська (стр.66-70) Кл.слова: медична сестра,здоров’я,професійна підготовка
Співак Я. О. Компетентнісний підхід як теоретична основа дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників/ Я. О. Співак (стр.71-77) Кл.слова: інноватизація,освітнє середовище,діяльнісний підхід
Назаренко О. Є. Пріоритетні напрями розвитку вищої освіти у Південній Кореї/ О. Є. Назаренко (стр.78-85) Кл.слова: вища освіта,глобалізація,модернізація
Шеліган О. Н. Підприємницька компетентність у наукових рецепціях вчених/ О. Н. Шеліган (стр.86-90) Кл.слова: підприємництво,мотиваційний,когнітивний
Іжевська О. В. Особливості навчання дітей з кліповим мисленням засобами ІКТ/ О. В. Іжевська (стр.91-95) Кл.слова: інтернет-серфінг,інформатизація,критичне мислення
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)