Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (137)Каталог авторефератів та дисертацій (13)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підлітки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидорчук М. С.
Назва : Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 255-263. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація--самовизначення--самосвідомість--самоідентифікація--старші підлітки--старший підлітковий вік--самоактуалізація старших підлітків
Анотація: У статті здійснено спробу окреслити особливості процесу самоактуалізації старших підлітків. Здійснено теоретичний аналіз підходів у науковій літературі до визначення поняття старшого підліткового віку та самоактуалізації у старшому підлітковому віці. Наведено основні принципи, яких слід дотримуватися при формуванні здатності підлітків до самоактуалізації, авторське визначення поняття «самоактуалізація старших підлітків».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дроботько І.
Назва : Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 78-83. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні психологи--психокорекція--тривожні підлітки--соціально-психологічне навчання--професійне навчання
Анотація: У статті висвітлено особливості фахової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти, визначено потреби і необхідність займатися особистісною психокорекцією під час професійного навчання, встановлено сутність і зміст психокорекції. Виокремлено основні компоненти професійної готовності майбутніх фахівців до корекційного впливу: теоретичний (знання теоретичних основ і способів корекційної роботи), практичний (володіння корекційними методами і прийомами), особистісна готовність (психологічна пропрацьованість власних проблем у тих сферах, які вони передбачає коригувати у клієнта). Подано критерії відкоригованості особистості: глибинне розуміння власної несвідомої сфери й особистісних характеристик, прийняття життєвих позицій і світу, формування системи гуманних цінностей; узагальнено наслідки невідкоригованості психологів у їх практичній діяльності. Встановлено значення поняття невідкоригованість (обтяженість особистісною проблемою (внутрішньою суперечністю), невирішеність якої спричиняє особистісні деструкції), а також основні відмінності відкоригованої людини. Охарактеризовано труднощі в роботі майбутніх психологів з тривожними підлітками, проведено аналіз особистісних деструкцій су’бєктів соціально- психологічного навчання, методик глибинного пізнання особистості. Обґрунтовано доцільність використання глибинної особистісної психокорекції під час підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками. Розроблено орієнтовну модель підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками, а також визначено умови залучення майбутніх фахівців до особистісної психокорекції, які охоплюють три етапи: організаційно-підготовчий, освітньо-коригувальний, операційно-рефлексійний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)