Пошуковий запит: (<.>K=підтримка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Почапська О. Формування порядку денного періодичними виданнями 1943 року (за матеріалами аналізу газет "Азовський вісник", "Бобринецький голос", "Буг", "Відродження")/О. Почапська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.14-21
|
>2.
| Шалак О. Наукова співпраця Каленика Шейковського і Бориса Грінченка крізь призму епістолярного наративу/О. Шалак // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.206-212
|
>3.
| The Modern Higher Educational Review - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>4.
| Spirina T. Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions/T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.62-71
|
>5.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2021г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>6.
| Андрієвська В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів/В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.1-9
|
>7.
| Наливайко О. Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу/О. Наливайко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.166-179
|
>8.
| Погромська Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту/Г. С. Погромська, Н. А. Махровська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.130-145
|
>9.
| Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання/О. Г. Глазунова [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 14.-С.1-11
|
>10.
| Освітологія - 2018г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>11.
| Klimas I. Wsparcie społeczne uczniów /I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2018,N № 7
|
>12.
| Освітологічний дискурс - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>13.
| Освітологічний дискурс - 2014г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Освітологічний дискурс - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Освітологічний дискурс - 2023г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>16.
| Marshall Christensen Ведення шкіл до високих результатів/Christensen Marshall // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 2.-С.21-33
|
>17.
| Музика О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості/О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.182-192
|
>18.
| Стинська В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект/В. В. Стинська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.230-239
|
>19.
| Жадько О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів/О. Жадько // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.31-43
|
>20.
| Мачинська Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики/Н. Мачинська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.117-128
|
|
|