Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (338)Каталог авторефератів та дисертацій (7)Мережеві ресурси (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підтримка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.


    Marshall, Christensen
    Ведення шкіл до високих результатів [Електронний ресурс] / Christensen Marshall. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 21-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Анотація: У статті створення та підтримка ефективної системи освіти визначається як один з найважливіших обов‘язків кожного суспільства. Навчання учнів та ведення шкіл до високих результатів автор вважає найважливішими викликами життя. Багато уваги у статті приділено ролі лідерів у розвитку системи освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Маршалл Крістенсен


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: О283150799/2014/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бабушко, С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевчук, Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів / Н. С. Гевчук. - С.13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.25-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти / Ю. В. Грищук. - С.46-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідик, Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Н. М. Дідик. - С.58-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" / В. Г. Заєць. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції / В. В. Зінченко. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі / Л. В. Козак. - С.95-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі / О. М. Кузьменко. - С.108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна. - С.117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу / Г. А. Кучаковська. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики / Н. П. Мазур. - С.139-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі / М. О. Малахова. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Наровлянський, О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні / О. Д. Наровлянський. - С.156-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрощук, Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання / Н. Р. Петрощук. - С.182-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрунько, О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації / О. В. Петрунько. - С.194-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазанович, Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу / Л. В. Сазанович. - С.208-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Тригуб, І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект / І. І. Тригуб. - С.218-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента / А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко. - С.227-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: О283150799/2014/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Базиляк, Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови / Н. О. Базиляк. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлікова, Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи / Ю. В. Грищук. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" / І. Г. Дудка. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.) / А. М. Качур. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога / І. В. Когут. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти / Л. В. Козак. - С.74-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології / Я. А. Кульбашна. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Ластовка, К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект / К. І. Ластовка. - С.97-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Лідека, І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю / І. А. Лідека. - С.118-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи / Н. П. Мазур. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишина, Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку / Н. Б. Павлишина. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці / Р. О. Павлюк. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин / Н. А. Побірченко. - С.164-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу / Н. М. Руденко. - С.171-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенков, О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді / О. В. Сватенков. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранник, А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття / А. О. Таранник. - С.201-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Побірченко, Н. А.
    Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин [Електронний ресурс] / Н. А. Побірченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 164-170. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Грищук, Ю. В.
    Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти [Електронний ресурс] / Ю. В. Грищук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 1. - С. 46-57. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2015/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4 (12) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бісмак, О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. / В. А. Вербицький. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. К. Грабовий. - С.34-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Завгородня, Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Казанцева, Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. І. Казанцева. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіліченко, О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій / О. І. Кіліченко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі / І. В. Ковалинська. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя / І. В. Когут. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження / Л. В. Козак. - С.98-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Крупник, З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект / З. І. Крупник. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Луценко, О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів / О. В. Луценко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Майорський, В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства / В. В. Майорський. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслов, Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Р. В. Маслов. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект / В. Г. Муромець. - С.149-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти / Н. А. Побірченко. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Ратєєва, В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності / В. О. Ратєєва. - С.172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко. - С.181-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябенко, В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології / В. О. Рябенко. - С.195-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Синишин, Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття / Л. О. Синишин. - С.207-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Сірик, Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів / Т. В. Сірик. - С.218-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Стинська, В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект / В. В. Стинська. - С.230-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Троценко, Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей / Р. В. Троценко. - С.240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Черпак, Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) / Ю. В. Черпак. - С.249-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Стинська, В. В.
    Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект [Електронний ресурс] / В. В. Стинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 230-239. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
соціальна підтримка -- основні тенденції -- материнство -- дитинство -- зарубіжні країни -- ХХ століття -- правовий аспект
Анотація: У статті розкрито основні тенденції соціальної підтримки материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття. Простежено розвиток законодавства з охорони дитинства – дитячого права, в якому викристалізувалися основні вимоги щодо соціальної підтримки дитинства й материнства; здійснення конституційного захисту прав і свобод дитинства; поліпшення умов для їх повноцінного виховання та розвитку; боротьби з безпритульністю; охорони праці та здоров’я матері й дитини та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Музика, О. О.
    Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості [Електронний ресурс] / О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 182-192. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
усна народна творчість -- прислів’я -- приказки -- дошкільний вік -- компетенції
Анотація: У статті порушуються актуальні питання розвитку особистості в дошкільному віці на основі реалізації компетентнісного підходу. Метою роботи є дослідження можливостей усної народної творчості у формуванні компетенцій дошкільників. Експериментально підтверджено, що застосування прислів’їв та приказок може слугувати одним із засобів психологічної підтримки розвитку умінь і здібностей дитини у діяльності. Психологічна підтримка розвитку має спиратися на систему заходів, спрямованих на діяльнісне опосередкування знань, що відкриває можливості їх трансформації в дію, створюючи сприятливі умови для формування компетенцій у дошкільному віці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Лаптінова, Д. Г.


Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Klimas, I.
    Wsparcie społeczne uczniów = Соціальна підтримка учнів у складних ситуаціях в школі / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.97100 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
підтримка -- складні ситуації -- школа
Анотація: У статті йдеться про різні способи підтримки учнів у складних ситуаціях. Представлено визначення понять «підтримка» та «складні ситуації». Проаналізовано результати дослідження, яке проводилося у закладі початкової освіти м. Жешув серед учнів VI та VII класів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Pelc, K.
Kopytko, S.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
Шифр: П225817115/2018/29
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 29 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10
Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка
Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15
Кл.слова: етична культура, професійна етика
Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21
Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля
Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28
Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34
Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність
Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40
Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти
Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45
Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт
Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52
Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація
Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59
Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66
Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності
Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72
Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78
Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог
Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84
Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість
Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90
Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96
Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Литвиненко, О. О.
    Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення [Електронний ресурс] / О. О. Литвиненко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 67-72 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика -- психологічний супровід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: К269584624/2020/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2020р. № 1
Зміст:
Шумило, C. Печатка "Козацького" скиту "Чорний Вир" на Афоні (друга половина XVIII — початок ХІХ ст. / C. Шумило, О. Алфьоров. - С.6-11
Кл.слова: Чорний Вир, печатка, "козацький" скит
Помазан, Д. Вплив релігійної кризи XVIII ст. на розгортання процесу "Магічного Відродження" у Франції / Д. Помазан. - С.12-16
Кл.слова: езотеризм, окультизм, криза
Міхєєв, А. Еволюція образу України у Великій Британії під час Першої світової війни / А. Міхєєв. - С.17-25
Кл.слова: державність, геополітичний, зовнішьополітичний
Срібняк, І. Спроби використання полонених українців табору Раштат (Німеччина) для дестабілізації запілля російської армії в Україні під час Першої світової війни / І. Срібняк. - С.26-32
Кл.слова: полонені, табір, фронт
Клиніна, Т. Державний секретар США Джон Фостер Даллес: курс на особисту дипломатію? / Т. Клиніна. - С.33-38
Кл.слова: державний секретар, зовнішня політика, дипломатія
Відейко, М. Дослідження та експериментальне відтворення технологій мальованого посуду трипільської культури / М. Відейко, Т. Гошко, М. Відейко. - С.39-52
Кл.слова: трипільська культура, кераміка, горн
П’янкова, Є. Розрахункові книги львова як джерело для дослідження соціальної стратифікації міста у першій половині XV ст. / Є. П’янкова. - С.53-59
Кл.слова: розрахункові книги, шосовий податок, міщани
Черемісін, О. Спеціальні та додаткові податки з міського населення Півдня України у 1870−1917 рр. / О. Черемісін. - С.60-66
Кл.слова: міські податки, муніципалітет, самоврядування
Іванюк, О. Вибори до Київської міської думи 1906 року: за матеріалами періодичних видань / О. Іванюк, Я. Мартьянова. - С.67-74
Кл.слова: міська дума, виборча дільниця, стародумці
Куцик, Р. Демонізація" ворога як прийом російської імперської пропаганди в роки Першої світової війни / Р. Куцик, Б. Безпалько. - С.75-82
Кл.слова: пропаганда, інформаційний прийом, ворог
Ядловська, О. Українське питання та підтримка Центральної ради в Херсонській губернії / О. Ядловська. - С.83-90
Кл.слова: політичні сили, Центральна Рада, Херсонська губернія
Бігун, І. Історія куреня імені князя Святослава Української повстанської армії / І. Бігун. - С.91-99
Кл.слова: курінь, загін, група "Турів"
Кривошея, І. Динаміка формування науково-педагогічного складу Уманського державного педагогічного інституту імені Павла Тичини 1930−1998 рр. / І. Кривошея, О. Джагунова. - С.100-107
Кл.слова: педагогічний склад, післявоєнний період, Інститут соціального виховання
Комарніцький, О. Громадська діяльність студентства педагогічних навчальних закладів Києва у 20–30-ті рр. ХХ ст. / О. Комарніцький, Л. Комарніцька. - С.108-116
Кл.слова: гурток, технікум, клуб
Мицик, Ю. П’ять невідомих документів гетьмана Івана Скоропадського / Ю. Мицик. - С.117-121
Кл.слова: гетьман, маєтності, Мгарський монастир
Будзар, М. До історії українського дворянства першої чверті XIX ст.: лист Катерини Юхимівни Ґалаґан онукам Петру і Павлу (1812)] / М. Будзар. - С.122-128
Кл.слова: родинний епістолярій, українське дворянство, приватне життя
Ковальов, Є. Материнство в українському селі кінця ХІХ — початку ХХ ст. / Є. Ковальов. - С.129-133
Кл.слова: кріпосне право, селянська реформа, Проєкт Д. В. К.
Шаповал, А. Шлях В.М. Перетца до університету святого Володимира в Києві: епістолярний дискурс (до 150-річчя від дня народження вченого) / А. Шаповал. - С.134-142
Кл.слова: епістолярні документи, філологія, архівні документи
Корольова, І. Материнство в українському селі кінця ХІХ — початку ХХ ст. / І. Корольова. - С.143-149
Кл.слова: цінності, традиції, материнство
Андрєєва, С. Борис Грінченко в європейському соціокультурному просторі / С. Андрєєва, М. Лашко, І. Яковлева. - С.150-157
Кл.слова: соціокультурний, цивілізаційний вибір, національний розвиток
Товстоляк, Н. Михайло Тарновський — перший дослідник історії родини Тарновських / Н. Товстоляк. - С.158-162
Кл.слова: історичні цінності, садиба Качанівка, товариство "Дагерр"
Уткін, О. Український вчений професор С. П. Тимошенко (1881–1950) / О. Уткін. - С.163-167
Кл.слова: вчений, бароко, архітектурні школи
Рудь, В. Відейко М.Ю. Зброя та військова справа у давніх хліборобів Європи у VI–IV тис. до н.е. Історія зброї та військової справи : альманах. К., 2019. № 2. С. 4–134 / В. Рудь. - С.168-168
Кл.слова: військова справа, зброя, хлібороби
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Жадько, О.
    Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів [Електронний ресурс] / О. Жадько. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 31-43, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- громадянське виховання -- напрями -- органи місцевого самоврядування -- форми і методи -- школа -- школярі
Анотація: Статтю присвячено висвітленню форм і методів взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у здійсненні громадянського виховання учнів. Основними формами та методами цієї взаємодії є: підтримка діяльності громадсько-активних шкіл, забезпечення реалізації проектів і програм з громадянського виховання, підтримка діяльності регіональних молодіжних шкільних організацій, проведення акцій із громадянського виховання школярів, організація та сприяння роботі музеїв, проведення дитячих фестивалів, обласних конкурсів, присвячених різних освітнім і культурним питанням, учнівських олімпіад з предметів, змагань, турнірів, свят, ігор, зустрічей, екскурсій, виставок, семінарів-практикумів із громадянського виховання молоді, виготовлення й поширення інформаційних матеріалів про рідний край.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.


    Ядловська, О.
    Українське питання та підтримка Центральної ради в Херсонській губернії / О. Ядловська // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 1. - С. 83-90, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.11 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
політичні сили -- Центральна Рада -- Херсонська губернія
Анотація: У статті висвітлено ставлення громадсько-політичних сил міста Херсона та Херсонської губернії до подій 1917−1918 рр., зокрема періоду діяльності Української Центральної Ради. Приділено увагу характеристиці зборів, з’їздів регіону, метою яких було продемонструвати ставлення політичних сил та органів місцевої влади Херсонщини до основних державно-політичних актів періоду. Зазначено, що громадськість краю підтримала діяльність Центральної Ради, вимагала поширення на території губернії юрисдикції Генерального секретаріату, виступивши проти Тимчасової інструкції Тимчасового уряду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Міхєєв, А.
    Еволюція образу України у Великій Британії під час Першої світової війни / А. Міхєєв // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 1. - С. 17-25, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.3 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
державність -- геополітичний -- зовнішьополітичний
Анотація: Зовнішньополітична підтримка часто є необхідною запорукою для здобуття та утвердження державності певної нації. При цьому важливо мати сформований образ держави в націтнальному дискурсі. Звідси видається важливим простежити еволюцію образу України в інтелектуальному дискурсі однієї з наймогутніших країн світу, а саме Великої Британії, протягом Першої світової війни. У статті досліджується зміна уявлень британських інтелектуалів про Україну під впливом різних, передусім геополітичних, факторів та дається загальна оцінка стану їхньої обізнаності з українською проблематикою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Sysoieva, S.
    Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P87-94, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
JEAN -- модуль -- якість вищої освіти -- компетентність
Анотація: У статті представлені діагностичні та аналітичні результати дослідження результатів навчання на рівні кандидата наук (PhD) у рамках модулю «Якість вищої освіти та її експертна підтримка: рух України до Європейського Союзу» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Розроблено узагальнений опис компетентностей та результатів навчання для аспірантів. Результати опитування описуються в знаннях та навичках, рівень розвитку яких визначається описовою шкалою. Важливо було зосередитись на оволодінні аспірантами такими знаннями, як: основні терміни та визначення; теоретичні питання досліджуваного предмета; правовий вимір забезпечення якості вищої освіти; закони та особливості оцінки якості освіти; офіційні положення та механізми, що забезпечують якість програм у закладі вищої освіти; принципи, на яких базується ESG; європейські стандарти та керівні принципи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти; внутрішній і зовнішній моніторинг якості вищої освіти в країнах ЄС; модель та критерії оцінювання освітніх програм. Зміст занять модуля був спрямований на розвиток таких навичок: виявити та проаналізувати основні тенденції забезпечення якості в Європі; оцінити європейський контекст зовнішнього забезпечення якості; інтерпретувати основні принципи забезпечення якості в Європі; коментувати принципи якості як інтегровані зразки культури якості; пояснити відмінність між забезпеченням якості та рейтингами; застосовувати різні методи дослідження та інформаційні технології в практичних ситуаціях; брати участь у роботі міждисциплінарних освітніх проєктів. Окремим аспектом опитування є оцінка аспірантами рівня задоволеності змістом та організацією занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Protsenko, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.
Шифр: T017777504/2020/5
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Pappas, G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs / G. Pappas. - P.10-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Khalymon, I. The preparation of future teachers: modern approaches to learning / I. Khalymon, S. Shevchenko. - P.20-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Chalyi, A. Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education / A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy. - P.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Khanykina, N. Logical and rational component of modern educational process / N. Khanykina, T. Bondar. - P.39-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Charchuła, J. Institutionalization of science and the social functions of the university – difficulties and opportunities / J. Charchuła. - P.50-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Spirina, T. Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions / T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh. - P.62-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Bybyk, D. Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers / D. Bybyk. - P.72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Cubukcu, F. Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme / F. Cubukcu. - P.81-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Datsenko, T. Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students / T. Datsenko, О. Vyhovska, A. Sinko. - P.91-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Malec, W. Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice? / W. Malec. - P.100-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Spirina, T.
    Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions [Електронний ресурс] = Соціально-педагогічна підтримка студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти / T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P62-71, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
заклад вищої освіти -- інтегрована група -- студенти з інвалідністю -- освіта -- навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Grabowska, B.
Грабовська Барбара
Liakh, T.
Лях Тетяна
Спіріна Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Андрієвська, В. М.
    Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів / В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 1-9, DOI 10.28925/2414-0325.2021.101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інструментальна підтримка -- STEM-освіта -- STEM-засоби -- STEM-проєкт -- початкова школа -- молодші школярі
Анотація: Соціалізація покоління дітей, які сьогодні розпочинають шкільне навчання, проходить в умовах «зростання у цифровому світі». Ці діти істотно відрізняються від дітей і підлітків, які ходили в школу 5-10 років тому, адже поширення серед учнів молодшого шкільного віку персональних ІТ-пристроїв, вільне користування різноманітними гаджетами стало звичним, щоденним явищем. Як наслідок, віковий бар’єр цілеспрямованого використання інформаційно-комунікаційних технологій сьогодні знизився від традиційних 8-10 років до 3-4 років. Це пояснює ідеологію змін в освіті щодо наскрізного застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі. У рамках модернізації української школи особливу увагу привертає концепція STEM, яка логічно віддзеркалює соціальні зміни і забезпечує доцільне впровадження до навчальної практики новітніх технологій, орієнтованих на інтенсифікацію навчального процесу, вдосконалення форм і методів організації навчання, розширення кола практичної реалізації набутих школярами умінь. У статті показано, що упровадження елементів STEM-освіти в навчальну практику початкової школи передбачає використання спеціалізованих STEM-засобів. Висвітлено дидактичні можливості STEM-засобів як інструментальної підтримки використання елементів STEM-освіти у навчанні молодших школярів. Розкрито, що вагома роль у досягненні позитивних результатів впровадження STEM-освіти належить її інструментальній підтримці, що забезпечує можливість реалізації дослідноекспериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності учнів в освітньому процесі. Подано перелік спеціалізованих STEM-засобів, зорієнтованих на учнів молодшого шкільного віку, якими вчитель може скористатися для організації експерименту, дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олефіренко, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)