Пошуковий запит: (<.>K=ресурс<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
| Мукан Н. Університет Альберти - інтелектуальний ресурс Канади/Н. Мукан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2005,N Вип. 2.-С.153-158
|
>2.
| Яремчук Н. Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.60-67
|
>3.
| Цюман Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану/Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.83-89
|
>4.
| Паламар С. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів/С. Паламар, Л. Нежива // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.45-52
|
>5.
| Кузьмінська О. Г. Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм/О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.80-91
|
>6.
| Музика О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів/О. О. Музика // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.63-73
|
>7.
| Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/Л. Нежива, С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.129-142
|
>8.
| Sherman M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine/M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.69-77
|
>9.
| Співак С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу/С. М. Співак // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 4
|
>10.
| Коваленко А. Психологічні аспекти сатиричної комунікації в сучасній українській воєнній меметиці/А. Коваленко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 30,N № 1.-С.24-33
|
>11.
| Козачук А. Лексикографічні онлайн-знаряддя в роботі перекладача з литовської мови/А. Козачук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.178-183
|
>12.
| Цирульник С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування/С. М. Цирульник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 4
|
>13.
| Золочевська М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle/М. В. Золочевська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 4
|
>14.
| Воротникова І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів/І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 4
|
>15.
| Освітологічний дискурс - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>16.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2019г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>17.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2005г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|