Пошуковий запит: (<.>K=реформа<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Bilola T. Professionalization for graduate еmployability in Сameroon higher education: old wine in new wineskins/T. Bilola, D. Pascal // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2016,N № 1.-С.120-133
|
>2.
| Литвинова Т. "Білі плантатори" "білих рабів": дворянство Лівобережної України напередодні Великої реформи/Т. Литвинова // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.44-57
|
>3.
| Київські історичні студії - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Київські історичні студії - 2022г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Ковальов Є. Материнство в українському селі кінця ХІХ — початку ХХ ст./Є. Ковальов // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.129-133
|
>6.
| Воротникова І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти/І. Воротникова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.21-27
|
>7.
| Кряжев Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть/П. В. Кряжев // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2013,N Вип. 3/4.-С.97-102
|
>8.
| Суходольська Й. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування/Й. Суходольська // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.52-58
|
>9.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>10.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>11.
| Верховцева І. Одна з "Великих": реформа сільського самоврядування в Росії як панімперський проєкт (1861–1900-ті рр.)/І. Верховцева // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.15-27
|
>12.
| Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація/О. Нежива // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.229-241
|
>13.
| Освітологічний дискурс - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>14.
| Освітологія - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Огродська-Мазур Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі/Є. Огродська-Мазур // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2013,N № 2.-С.147-154
|
>16.
| Литвин Л. В. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках/Л. В. Литвин // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2(42-43).-С.106-109
|
>17.
| Ковальов Є. Селянське питання в епістолярній спадщині Дем’яна Кочубея 1857–1858 років/Є. Ковальов // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.118-124
|
>18.
| Слюсаренко О. М. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс/О. М. Слюсаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2(42-43).-С.42-48
|
>19.
| Стойка О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині/О. Стойка // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.90-95
|
>20.
| Mosad Zineldin Школа майбутнього. Нова швецька національна реформа середньої освіти/Zineldin Mosad, Boren Peter // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 2.-С.122-132
|
|
|