Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (161)Грінченкознавство (1)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розв’язання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Полтавець, Ю.
    Формально змістові особливості анотацій до сучасних українських мовознавчих книжкових видань [Електронний ресурс] / Ю. Полтавець. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 96-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
анотація -- прикнижкова анотація -- метатекст -- вторинний текст -- мовознавчі видання -- наукові видання -- науково-популярні видання -- реклама наукової книги
Анотація: Мета статті — з’ясувати формально-змістові особливості анотаціи до сучасних мовознавчих книжкових видань, що передбачало розв’язання таких завдань: схарактеризувати композиціи ну та інформаціи ну структури, а також мовностильові засоби анотаціи ; визначити чинники, що впливають на вибір форми и змісту вторинного документа. У роботі використано описовии , порівняльнии , бібліографічнии , книгознавчо-функціональнии методи, частково структурно-типологічнии , а також соціально-комунікаціи но-інформаціи нии і документаціи нии підходи. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ніи уперше здіи снено аналіз текстів прикнижкових анотаціи до мовознавчих наукових та науково-популярних видань у єдності форми і змістового наповнення. Матеріал дослідження з конкретної наукової галузі дав змогу розглянути анотації предметно, а не загально, и показати наочно ї хні особливості. У результаті дослідження виявлено, що за структурно-композиціи ними особливостями анотації до наукових видань можуть бути маркованими, немаркованими і змішаними. Маркери забезпечують зв’язність тексту, організовують і структурують и ого. Немарковані анотації розповідають про видання у довільніи формі, висвітлюючи ті самі інформаціи ні елементи змісту видання (новизна матеріалу, аспекти дослідження, и ого джерельна база, результати та ін.). Типовою анотацією до монографіи з мовознавства є індикативнии двоабзацнии текст, що організовании за допомогою маркерів і подає відомості про тематично-змістові особливості наукової праці. Вибір форми і змісту анотації залежить як від виду первинного документа, так і від виду самої анотації за функціональним призначенням. Анотаціям до наукових видань характерна об’єктивність і стриманість, до науково-популярних — експресивність, образність, багатство мовностильових засобів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Тищенко, О.
    Архівна картотека vs. Transkribus: машинне розпізнавання рукописних матеріалів [Електронний ресурс] / О. Тищенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 184-190. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
лексикографія -- Архівна картотека -- електронна система -- машинне розпізнавання -- лексикографічна толока
Анотація: Предметом дослідження є машинне розпізнавання рукописних матеріалів Архівної картотеки (АК) — лексико-фразеологічних матеріалів словникової комісії Всеукраїнської Академії наук, зокрема картотеки «Росіи сько-украї нського словника» 1924–1933 рр. за редакцією А. Кримського та С. Єфремова. Вивчення АК має наукове значення в контексті культурно-національного відродження в Украї ні на початку ХХ ст., а також у розвитку украї нської мови, теорії та практики украї ністики ХХ — початку ХХІ ст. Актуальність і цінність АК стали передумовою переведення ї ї матеріалів у цифровии формат: 2018 р. в Інституті украї нської мови НАН України створено комп’ютерну систему «Архівна картотека», що в онлайні удоступнює матеріали насамперед у вигляді сканованих зображень. Проблема, яка потребує нагального розв’язання, — це переведення рукописних текстів у машинописнии формат. Складність ручного розпізнавання спонукає до вивчення й застосування можливостеи ресурсу Transkribus, що передбачає застосування методу машинного навчання. Метою розвідки є з’ясування шляхом аналізу, систематизації , класифікування та опису матеріалу особливостеи підготовки карток АК для машинного опрацювання текстів. Новизна дослідження полягає в тому, що вперше розглянуто питання забезпечення двигуна HTR навчальними даними АК (завантаження на платформу, сегментування зображень на рядки и текстові ділянки, транскрибування вмісту кожної сторінки). Головним результатом є з’ясування змісту підготовчого етапу, завданнями якого було усунення огріхів автоматичного сегментування: нетекстових елементів, непосутніх текстових елементів, некоректного автоматичного визначення текстового регіону чи рядка. Окреслено перспективи лексикографічної толоки в процесі розпізнавання карток, для чого передбачено використати колективний доступ до колекції транскрибованих документів у Transkribus. До розпізнавання ж карток вручну можна долучитися в межах нового проєкту «Усеукраї нська толока: Архівна картотека» — онлаи нової платформи на саи ті «АК».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Головань, Т.
    Українська філософська проза: objectum fictum чи літературна реальність? [Електронний ресурс] / Т. Головань. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 113-118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
філософська проза -- філософська ідея -- типологізація -- прототипізування
Анотація: В украї нському літературознавстві і літературніи критиці низку творів українських прозаї ків визначають як філософські. Однак системних та узагальнювальних праць або монографіи про українську філософську прозу як окреслене явище, що має власні джерела, історичну динаміку, жанрову диференціацію, немає. Тож постає запитання: українська філософська проза є чимось спорадичним і випадковим чи все-таки представлена в українській літературі повноцінно, але досі «не розпізнана» через невідповідність застосованих до неї підходів? Можна поставити запитання и радикальніше: філософська проза є реальністю української літератури чи лише літературознавчою фікцією? Порушена проблема є актуальною тому, що ї ї розв’язання може пролити світло на затемнений досі філософськии прозовии жанр, прояснити його місце в украї нськіи літературі. Таким чином, предметом дослідження є жанрові межі української філософської прози. Для визначення цих меж використано аналітичний метод, метод узагальнення, частково — біографічний і герменевтичний підходи. Для розв’язання проблеми, порушеної у статті, сформульовано мету — обґрунтувати погляд на украї нську філософську прозу як окреслене, цілісне явище. Досягнення мети передбачало виконання таких завдань: розглянути причини відсутності розгорнутого літературознавчого дискурсу про украї нську філософську прозу; проаналізувати сутнісну природу філософської прози, зокрема розосередження філософського складника у структурі тексту і твору; на прикладі короткого періоду початку ХХ століття и кількох письменницьких імен окреслити приблизну типологію украї нської філософської прози. У статті акцентовано на факторах, літературознавчих (переважанні «позитивістичної » та «естетичної » оптики) і загальнонаукових (тривалому звуженні сфери філософії ), які зумовлюють складну розпізнаваність філософської прози, та зроблено спробу знаи ти ї м альтернативу. Запропоновано термінологічне уточнення щодо сутнісної характеристики філософської прози: не «типологізація», а «прототипізування». Проаналізовано твори кількох відомих письменників початку XX століття (Олексія Плюща, Михаи ла Могилянського, Валер’яна Підмогильного) і продемонстровано, що українська проза містить сутнісні ознаки художнього філософування (прототипізування), а отже, значнии сегмент української прози є філософським. Зроблено висновок, що українська філософська проза є повноцінним явищем, що заслуговує на ретельне дослідження. Висновки цієї статті як щодо причин відсутності узагальнювальних праць про українську філософську прозу, так і щодо ї ї сутнісної природи, а також стосовно конкретних прикладів художнього філософування можуть бути використані в подальших дослідженнях української літератури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Король, Л.
    Зомбі в повісті про голодомор: епатаж Бриниха і травма нації [Електронний ресурс] / Л. Король. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 14-21, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
епатаж -- травма нації -- Голодомор -- особистий бренд
Анотація: Поступова дерадянізація Східної Європи спричинила появу в літературі «нової історичної хвилі», яка об’єднує різні способи висвітлення історичного матеріалу: від традиційної естетики реалізму до гри з жанрами и стилістикою на межі соціальноприи нятних прийомів. Нова росіи сько-українська війна актуалізувала питання висвітлення травми в художніи літературі, зокрема й те, чи має право на існування ігровии спосіб опрацювання сакралізованих у суспільстві тем. Предметом дослідження є поетика епатажу Михайла Бриниха і спосіб ї ї оприявнення в тексті й особистому брендуванні автора. Метою дослідження є окреслити епатажний підхід до висвітлення травми нації в романі Михаи ла Бриниха «Хліб із хрящами» и установити кореляцію поетики епатажу з особистістю письменника. Для розв’язання поставлених завдань було використано поетологічний і біографічний методи. У результаті дослідження зроблено такі висновки. Реакція читачів на нові твори, де оприявнюється тема війни, свідчить про те, що вони прискіпливіше ставляться до авторів, які не були свідками історичних подіи , але прагнуть використати ї х для комерціалізації . Прии нятним, таким, що не викликатиме суспільного обурення, способом використати реальні сюжети авторами — не свідками є основана на постпам’яті «репрезентація в дужках», яку можна втілити за допомогою епатажних прии омів, що проявляються на різних рівнях тексту. Головне завдання епатажу — викривати буденне грубими засобами. Наи - більш явно епатаж у «Хлібі із хрящами» виокремлюється саме на сюжетному рівні, адже автор поєднує поп-образ зомбі із сакралізованою в украї нському суспільстві темою Голодомору. Травма Голодомору так само проявляється на різних рівнях. За сюжетом ген канібалізму активує алкоголь, зловживання яким є ознакою соціальної депресії . Втрата ідентичності реалізується завдяки стилістичніи грі з мовленням одного з герої в, яка оприявлює роздвоєність його особистості. Важливою є кореляція бренду автора і його творів з елементами епатажу, адже читачі очікують на витівку від письменника, а тому інтуї тивно не відкидають нетипові репрезентації . Михайло Бриних у своєму зомбі-романі використав провокаційні засоби не лише заради гри з читачем, він висвітлив у провокацій - ний спосіб сакральну для українців подію й досягнув однієї з головних цілей епатажу — викрив грубими засобами проблеми алкоголізму чи ігнорування власної історії .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Sherman, M.
    Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine = Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 69-77, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа Arduino -- навчальний веб-ресурс -- програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Samchynska, Y.
Самчинська Ярослава
Kuzhelyuk, N.
Кужелюк Наталія
Шерман Михайло


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Васильченко, Л. В.
    Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії / Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 43-55, DOI 10.28925/2414-0325.2021.105. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- змішане навчання -- інформаційне середовище -- навчально-пізнавальна діяльність здобувачів освіти -- електронні ресурси -- засоби комунікації
Анотація: Сучасне інформаційне суспільство формулює завдання щодо виховання фахівців, здатних мобільно адаптуватися в життєвих ситуаціях, самостійно набувати необхідних знань та застосовувати їх на практиці. Проблеми з надання освіти, що виникли під час встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби спричиненої коронавірусом, вимагали в реальній діяльності пошуку шляхів їх раціонального розв’язання, використовуючи сучасні технології. Така ситуація спонукала педагогів грамотно працювати з інформацією, бути комунікабельними, самостійно розвивати власну цифрову компетенцію. Розвиток сучасних технологій урізноманітнив методи комунікації педагогів та здобувачів освіти. У даній статті подано аналіз реалізації дистанційного навчання у Запорізькому регіоні, зокрема увага приділена труднощам, з якими зіткнулися педагоги, здобувачі освіти, їх батьки та шляхів нівелювання проблем запровадження дистанційного освітнього середовища. Моніторинг діяльності різних учасників освітнього процесу дає можливості для систематизації інформації та подання рекомендацій щодо подолання таких труднощів. Досвід 2020 року та результати анкетування показали, що практично не відбувалося окремо дистанційного та електронного навчання. Онлайнанкетування проводилося протягом березня 2021 року з метою визначення думки педагогів Запорізького регіону про організацію навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти за дистанційною формою навчання. Аналіз онлайн-опитування свідчить, що ефективність дистанційного навчання в закладах освіти Запорізького регіону залежить від технічного забезпечення навчального процесу, від майстерності педагогів, які беруть участь у цьому процесі, використання ефективної комунікації. Учасники опитування вважають, що мотивація педагога має вплив на ефективність дистанційного навчання менше, ніж мотивація здобувача освіти. На думку багатьох респондентів, розклад уроків не змінився, а от звичний розклад життя змінився кардинально. Значна кількість педагогів підкреслює, що працюють за комп’ютером більше половини доби. Аналіз статистичних даних та вільно висловлених думок педагогів, учасників опитування, дозволяє припустити, що поки не знайдено ефективних рішень щодо організації «віддаленого» навчання здобувачів освіти, але є педагоги, які знаходяться в інноваційному пошуку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шацька, Н. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Сисоєв, Олексій.
    Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України / О. Сисоєв // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 40-57, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- компетентність -- навчальна дисципліна -- форми і методи навчання -- циркулярна економіка
Анотація: Результати аналізу змісту навчальних дисциплін для підготовки фахівців із циркулярної економіки вказують на формування варіативних компетентностей фахівців, що залежить від освітнього рівня, специфіки спеціальності та навчальної дисципліни. Так, аналіз показує, що система компетентностей для бакалаврів інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань, умінь та навичок для розв’язання професійних задач. Система компетентностей для магістрів також інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань та умінь для розв’язання професійних задач з акцентом на розвиток практичних навичок. Тоді як система компетентностей для докторів філософії включає переважно практичні навички та уміння здійснювати кваліфіковані наукові дослідження в галузі економіки та впроваджувати їх результати в освітній професійній діяльності. Крім того, освітній процес в університеті реалізується в традиційних формах: навчальні заняття, виконання індивідуальних завдань, контрольні заходи, самостійна робота. Форми навчання: фронтальні, колективні, групові, індивідуальні, аудиторні, позааудиторні. Основними видами навчальних занять є: лекції, практичні, семінарські заняття, лабораторні, індивідуальні заняття та консультації. Проте перевага формату лекцій (100%) та семінарських занять (56,6%) вказує на теоретично спрямовану ,а не на практико-орієнтовану підготовку фахівців із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти. Зроблено висновок, що зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти характеризуються широкою варіативністю та різноманітністю, що залежить від специфіки освітнього рівня, спеціальності, навчальної дисципліни, а також потенціалу закладу вищої освіти. Вважаємо, що така варіативність і різноманітність змісту, форм та методів вивчення навчальних дисциплін дозволяє національним закладам вищої освіти готувати фахівців із циркулярної економіки, здатних вирішувати еколого-економічні питання в різних галузях економіки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

8.
Шифр: О283150799/2015/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4 (12) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бісмак, О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. / В. А. Вербицький. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. К. Грабовий. - С.34-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Завгородня, Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Казанцева, Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. І. Казанцева. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіліченко, О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій / О. І. Кіліченко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі / І. В. Ковалинська. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя / І. В. Когут. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження / Л. В. Козак. - С.98-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Крупник, З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект / З. І. Крупник. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Луценко, О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів / О. В. Луценко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Майорський, В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства / В. В. Майорський. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслов, Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Р. В. Маслов. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект / В. Г. Муромець. - С.149-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти / Н. А. Побірченко. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Ратєєва, В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності / В. О. Ратєєва. - С.172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко. - С.181-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябенко, В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології / В. О. Рябенко. - С.195-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Синишин, Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття / Л. О. Синишин. - С.207-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Сірик, Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів / Т. В. Сірик. - С.218-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Стинська, В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект / В. В. Стинська. - С.230-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Троценко, Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей / Р. В. Троценко. - С.240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Черпак, Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) / Ю. В. Черпак. - С.249-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: О283150799/2019/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст.
Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Кіліченко, О. І.
    Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій [Електронний ресурс] / О. І. Кіліченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 65-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- професійна підготовка -- педагогічні комунікативні здібності -- професійно-педагогічний тренінг -- навчальні ситуації -- вчителі -- початкова школа
Анотація: У статті розглядаються особливості розвитку педагогічних комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи у процесі розв’язування навчальних ситуацій за допомогою професійно-педагогічного тренінгу. Автор визначає контекстний і коучинговий підходи, які варто враховувати у навчальному процесі при організації професійно-педагогічного тренінгу на практично-лабораторних заняттях з педагогічних дисциплін. Навчальні ситуації повинні носити контекстний характер, а організація викладачем процесу їх розв’язання – з врахуванням коучингового підходу. Проаналізовано сутність та завдання професійно-педагогічного тренінгу, охарактеризовані принципи, які варто дотримуватися при його організації. Визначені етапи опрацювання навчальних ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)