Пошуковий запит: (<.>K=самоосвіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>2.
| Лобода О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів/О. Є. Лобода // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.120-127
|
>3.
| Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.42-51
|
>4.
| Коляденко О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи/О. В. Коляденко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.1-12
|
>5.
| Потапчук Т. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/Т. Потапчук, Н. Кравець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.180-193
|
>6.
| Горбатюк Р. Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти/Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.39-53
|
>7.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2018г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Ратушинська А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів/А. Ратушинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.30-37
|
>9.
| Короткевич К. Формування умінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін: педагогічні принципи та умови/К. Короткевич // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.68-75
|
>10.
| Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
|
|
|