Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (127)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самореалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скрипник І., Кульбашна Я., Захарова В.
Назва : Формування праксеологчної компетентності магістрів стоматології: мотиваційна складова
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2021. - № 10. - С. 56-65. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.106 (Шифр О168872740/2021/10). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.106. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.106
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційна готовність--праксеологічна компетентність--професійна діяльність--професійна самореалізація--фахові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми/ О. М. Олексюк (стр.3-8) Кл.слова: антропоцентризм,компетентісний підхід,мистецька освіта
Падалка Г. М. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення/ Г. М. Падалка (стр.8-13) Кл.слова: мистецька освіта,педагогічні умови,особистісна мотивація
Войцех М. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури/ М. Войцех (стр.14-24) Кл.слова: засоби популяризації,глобальна культура,музична освіта
Растригіна А. М. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій/ А. М. Растригіна (стр.25-30) Кл.слова: вища освіта,духовність виховання,творчий потенціал
Тушева В. В. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики/ В. В. Тушева (стр.31-38) Кл.слова: культура,світогляд дослідника,теоретичне мислення
Матвєєва О. О. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід/ О. О. Матвєєва (стр.39-45) Кл.слова: діагностика компетенцій музики,компетенції вчителів музики,учителі музики
Ланіна Т. О. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства/ Т. О. Ланіна (стр.46-50) Кл.слова: вокальний ансамбль,естрадне виконавство
Рагозіна В. В. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей/ В. В. Рагозіна (стр.51-53) Кл.слова: ювілей,мистецька педагогіка,мистецька освіта
Бабіченко Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти/ Н. О. Бабіченко (стр.54-58) Кл.слова: вокально-хорова творчість,неперервна освіта,музична культура
Вєтринська А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті/ А. В. Вєтринська (стр.59-61) Кл.слова: хореографічна освіта,фахова підготовка,тенденції
Смоляк О. С. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість")/ О. С. Смоляк (стр.68-72) Кл.слова: вид виконання,ладозвукорядна будова,церковні коляди
Проців Л. Й. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії/ Л. Й. Проців (стр.73-77) Кл.слова: історія музичної педагогіки,метаісторія,музична культура
Полянський Т. В. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції/ Т. В. Полянський (стр.78-85) Кл.слова: академічна музика,джас, стиль,регтайм
Коваленко А. С. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти/ А. С. Коваленко (стр.86-91) Кл.слова: гітарне мистецтво,діяльність гітаристів,музична освіта
Стрельченко К. М. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів/ К. М. Стрельченко (стр.92-96) Кл.слова: акомпонемент,аранжування,репертуар
Гусак В. А. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки/ В. А. Гусак (стр.104-112) Кл.слова: дійове мислення,ідеомоторне тренування,музично-ігровий рух
Музика О. Я. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика (стр.113-117) Кл.слова: індивідуальність,самореалізація,фахова підготовка
Павленко О. М. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання/ О. М. Павленко (стр.118-122) Кл.слова: джазове мистецтво,фортепіанне навчання,методи навчання
Андрощук Л. М. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті/ Л. М. Андрощук (стр.123-127) Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта,науковий проект,майбутній вчитель хореографії
Каблова Т. Б. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів/ Т. Б. Каблова, С. О. Павлова (стр.128-132) Кл.слова: арт-терапія,психологічність фольклору,український фольклор
Кремешина Т. І. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування/ Т. І. Кремешина (стр.133-135) Кл.слова: самоефективність,педагогічна самоефективність
Гмиріна С. В. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста/ С. В. Гмиріна (стр.136-140) Кл.слова: драматургія,естрадний номер,сольний спів
Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"/ Л. А. Теряєва (стр.141-144) Кл.слова: хорове диригування,методична компетентність,педагогічні умови
Рябінко С. М. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти/ С. М. Рябінко (стр.145-149) Кл.слова: вокально-хорова робота,мистецька освіта,студенський хор
Рахманова О. К. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва/ О. К. Рахманова (стр.150-153) Кл.слова: педагогічні умови,синестезія,інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль А. С. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Коваль (стр.154-158) Кл.слова: герменевтичне коло,герменевтичний підхід,методична культура
Маєвська А. С. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Маєвська (стр.159-163) Кл.слова: вдосконалення,музичне мистецтво,фахова підготовка
Ходоровська І. М. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська (стр.164-167) Кл.слова: мультимедійні технології,учитель музичного мистецтва,музично-теоретична підготовка
Ходоковський В. І. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу/ В. І. Ходоковський (стр.168-171) Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка,концертмейстерські вміння,вчитель музичного мистецтва
Обманець Л. О. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. О. Обманець (стр.172-175) Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність,креативність,майбутні фахівці
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Oleksiuk O. . Interdisciplinarity in the development of post-classical art education/ O. Oleksiuk (стр.4-9) Кл.слова: стратегія,постнекласична парадигма,міждисциплінарний дискурс
Zeman A. The culturally creative meaning of communication during choral concert/ A. Zeman (стр.10-15) Кл.слова: дидактичні цінності,філософія діалогу,естетичне виховання
Падалка Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку/ Г. М. Падалка (стр.16-21) Кл.слова: художньо-методична культура,,заклад вищої освіти,принципи саморозвитку
Черкасов В. Ф. Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії/ В. Ф. Черкасов (стр.22-28) Кл.слова: художньо-естетичне виховання,навчальні плани,реформування загальної музичної освіти
Тушева В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки/ В. В. Тушева (стр.29-36) Кл.слова: диригент хору,навчальний хоровий колектив,педагогічна воля
Кифенко А. М. Професійна діяльність диригента навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко, Х. В. Голян
Комендант Т. П. Художники Республики Молдова в рамках современности (на примере работ художников Валерия и Иона Жабинских)/ Т. П. Комендант, Е. М. Юдина (стр.43-50)
Троєльнікова Л. О. Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу/ Л. О. Троєльнікова (стр.51-58) Кл.слова: освіта,художня культура,освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура
Проців Л. Й. Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі/ Л. Й. Проців (стр.59-65) Кл.слова: метаісторія,музична культура,наукова та творча еліта
Зайцева В. І. Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги"/ В. І. Зайцева (стр.66-69) Кл.слова: творчість,українські художники,культура
Куліш М. І. Редакторський стиль О. Зілоті: досвід інтерпретації (на матеріалі редакцій творів Йоганна Себастьяна Баха та Моріса Равеля)/ М. І. Куліш (стр.70-76) Кл.слова: редакторство,інтерпретація,обробка
Гмиріна С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу/ С. В. Гмиріна (стр.77-83) Кл.слова: сольний спів,студент-вокаліст,вокальний твір
Шпирка А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.84-89) Кл.слова: емоційна виразність,емоційна саморегуляція,емпатія
Косінська Н. Л. Стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності як педагогічна умова формування сценічно-образної культури/ Н. Л. Косінська (стр.90-96) Кл.слова: сценічно-образна культура,процес вокальної підготовки,творча самореалізація
Вишневецька М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/ М. В. Вишневецька (стр.97-102) Кл.слова: естетична культура,цінності.,культура особистості
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2021р.,N 6
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Міфи та реальність сучасної мистецької освіти/ О. М. Олексюк (стр.4-8)
Попович Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва/ Н. М. Попович (стр.9-13)
Тушева В. В. Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті/ В. В. Тушева (стр.14-21)
Завалко К. В. Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України/ К. В. Завалко (стр.22-31)
Павленко О. М. Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій/ О. М. Павленко (стр.32-37)
Хижко О. В. Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва/ О. В. Хижко (стр.38-42)
Малахова М. О. Професійно-особистісні якості вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження/ М. О. Малахова (стр.43-50)
Лященко І. С. Музична семіотика: міждисциплінарний аспект/ І. С. Лященко (стр.51-59)
Вишневецька Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. Г. Вишневецька (стр.60-64)
Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури/ С. Лу (стр.65-74)
Мирошниченко В. М. Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста/ В. М. Мирошниченко (стр.75-79)
Zeman А. Remote work with choir under pandemic conditions/ А. Zeman (стр.80-87)
Бегун-Трачук Л. О. Педагогічні умови запобігання професійному вигоранню майбутніх викладачів мистецьких дисциплін/ Л. О. Бегун-Трачук, Н. М. Попович (стр.88-92)
Ракітянська Л. М. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва: результати педагогічного експерименту/ Л. М. Ракітянська (стр.92-98)
Мережко Ю. В. Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу/ Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська (стр.99-104)
Згурська Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано/ Н. М. Згурська (стр.105-110)
Економова О. С. Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності/ О. С. Економова, Л. І. Гаркуша (стр.111-115)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Музика, Ольга Яношівна
Назва : Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 113-117. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.113117 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.113117
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальність--самореалізація--фахова підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хижко О. В.
Назва : Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 38-42. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.66 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.66
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища мистецька освіта--фахова підготовка--майбутній музикант-інструменталіст--джазове мистецтво
Анотація: Сучасна система освіти визначає особистість людини як найвищу цінність. У зв’язку з цим розвиток творчого потенціалу, особистісних якостей та духовності кожного індивіда ми можемо визначати як одне з основних завдань у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі музичного мистецтва. Фахова підготовка майбутнього спеціаліста у галузі музичного мистецтва передбачає спрямування різних видів діяльності на розвиток творчих здібностей студентів. У системі музичної освіти ідеї творчої самореалізації майбутнього фахівця отримали втілення у багатьох сферах. Самореалізація залежить від ціннісних орієнтацій особистості в певній сфері діяльності. Одним із чинників творчої самореалізації студента у процесі фахової підготовки, зокрема в інструментальному класі, є формування вмінь імпровізації. Залучення майбутнього музиканта-інструменталіста до джазової імпровізації забезпечить реалізацію творчих можливостей студентів, сприятиме розвитку художнього мислення, розширенню мистецького кругозору, вдосконаленню інструментально-виконавської майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/225
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Косінська Н. Л.
Назва : Стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності як педагогічна умова формування сценічно-образної культури
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 4. - С. 90-96. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.13 (Шифр М898489384/2019/4). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.13
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сценічно-образна культура--процес вокальної підготовки--творча самореалізація
Анотація: У статті визначено педагогічні умови формування сценічно-образної культури в процесі вокальної підготовки. Детально висвітлено важливу педагогічну умову — стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 3/4
Цікаві статті :
Срібняк І. "Школа дає знання. Знання дає силу. Сила дає владу...": з історії діяльності Товариства "Просвіта" ім. Бориса Грінченка у таборі полонених українців Зальцведель, Німеччина (1916-1917 рр.)/ І. Срібняк (стр.6-21)
Гуревич Р. Цифровізація освіти сучасного суспільства: проблеми, досвід, перспективи/ Р. Гуревич, Л. Коношевський, Н. Опушко (стр.22-46)
Кондратець І. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку/ І. Кондратець, М. Науменко (стр.47-56)
Нуралієва Л. Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач/ Л. Нуралієва, Л. Сиволоцька, О. Наливайко (стр.57-75)
Паламар С. Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.76-92)
Lu Baowen. The concept of student ethnocultural competence/ Baowen Lu (стр.93-106)
Теряєва Л. Активізація творчої діяльності студентів на заняттях з хорового диригування/ Л. Теряєва (стр.107-116)
Мачинська Н. Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики/ Н. Мачинська (стр.117-128)
Головатенко Т. Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія)/ Т. Головатенко (стр.129-146)
Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/ К. Осадча (стр.147-162)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Солдатенко О.
Назва : Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 321-335. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.321335 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.321335
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторська школа--студія-діалог--творча самореалізація--школа особистісного зростання--емоційний інтелект
Анотація: Стаття присвячена пошуку методологічних та дидактичних засад моделювання розвитку авторської педагогічної системи. Автори статті пропонують для розгляду концептуальні засади інноваційної освітньої системи «Студія-діалог» щодо перспектив розвитку індивідуальності життєвокомпетентнісної особистості, інтелектуально вільної, яка має прагнення до самовдосконалення й навчання впродовж життя, високодуховна людина з громадянською позицією, готова до свідомого життєвого вибору й самореалізації, професійної діяльності та громадянської активності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нуралієва Л., Сиволоцька Л., Наливайко О.
Назва : Самореалізація в процесі становлення особистості. Мотивація успіху та відбиток невдач [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 3/4. - С. 57-75. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.344 (Шифр О283150799/2022/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.344
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація успіху--становлення особистості--мотивація--самореалізація--саморозвиток--негативний стан--адаптування--академічна неуспішність
Анотація: У статті розглядається характеристика мотивації успіху та аналіз впливу невдач на самореалізацію особистості в процесі її становлення. Актуальність цього дослідження полягає в тому, що в останні роки проблема впливу успіху та невдач стає більш гострою та набуває дедалі більшого розповсюдження. У статті було виділено такі поняття, як «мотивація успіху», «становлення особистості», «мотивація», «самореалізація», «саморозвиток», «негативний стан», «адаптування», «академічна неуспішність», а також розглянуто, як успіхи та невдачі позначаються на академічній успішності. Наведена стаття висвітлює результати опитування серед учасників різного віку, які мали можливість описати та проаналізувати свій досвід у навчальній діяльності та подальшому житті, в якому вони відповіли на дванадцять питань, які стосувалися їхнього успіху, внутрішніх переживань і психологічних труднощів, пов’язаних з невдачами, з якими вони зіштовхнулися. Респонденти поділилися своїми враженнями та виразили свою думку щодо впливу успіхів та невдач на самореалізацію особистості на її життєвому шляху. Спираючись на результати опитування, автори дослідження виділили найважливіші моменти, на які слід звернути увагу та детально проаналізувати.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)