Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (166)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=свій<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2019р. т.25,N 1
Цікаві статті :
Peer W. What literature does to our emotions, and how do we know? Empirical studies will tell/ W. Peer, A. Chesnokova (стр.1-10)
Радзієвський В. Авторські відступи як репрезентація авторської позиції в новелах Леоніда Мосендза/ В. Радзієвський (стр.11-15)
Вощенко О. Жанрова домінанта химерної прози/ О. Вощенко (стр.16-22)
Семенюк Л. Природа народної сміхової культури і явище низового бароко в Україні/ Л. Семенюк (стр.23-30)
Літвінчук Т. Художня рецепція дихотомії "місто — степ" в історичних романах П. Загребельного, Р. Іванченко та П. Угляренка/ Т. Літвінчук (стр.31-39)
Добродій В. Жанрові особливості різдвяного оповідання Дзвінки Матіяш "Різдво брата Заїки"/ В. Добродій (стр.40-47)
Насмінчук І. Концепт "свій/чужий" у публіцистиці Олега Чорногуза/ І. Насмінчук (стр.48-52)
Щока О. Тематичні групи фразем у творах Бориса Грінченка/ О. Щока (стр.53-58)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Семенюк Л.
Назва : Природа народної сміхової культури і явище низового бароко в Україні [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Том 25, № 1. - С. 23-30. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2019/25/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бароко--низове бароко--бурлескно-травестійна поезія--народна сміхова культура--сміхова образність
Анотація: У статті розглянуто зв’язки української барокової літератури низового стильового рівня зі специфічним народно-сміховим світоглядом українців. Мета дослідження полягає в зʼясуванні впливу традицій народної сміхової культури на змістові та образні особливості гумористично-сатиричних творів барокової епохи. Проаналізовано спостереження М. Бахтіна над природою сміхових обрядово-видовищних форм Середньовіччя, які проектуються на народні обрядові дійства українців. У результаті дослідження встановлено, що для народного обрядового сміху характерні такі риси, як святковість, всенародність, універсальність, амбівалентність, життєствердність. Ці ознаки фольклорного світобачення позначилася і на творах низового бароко. Бурлескна творчість розглядається як мистецьке вираження специфічного бурлескного світобачення, тотожного народній сміховій культурі. У народній культурі сміх виступає універсальним об’єднуючим началом, вираженням повноцінного погляду на світ, альтернативою серйозному світогляду. Мета такого сміху – не деструкція, а поштовх до самовдосконалення. Сміх служить своєрідним стержнем, віссю народного та бурлескного світобачення та знаходить свій вияв як у творах фольклору, так і в літературній бурлескній творчості. Проаналізовано особливий тип народної сміхової образності, що вплинув на літературу низового бароко. Провідною його особливістю є зниження, приземлення, тобто переведення всього високого, духовного, ідеального в матеріально-тілесний план. Це стосується категорії святості та народних уявлень про матеріально-тілесні потреби людини. Доведено, що показ тілесних потреб у народній творчості та зразках низового бароко набуває комічного висвітлення, гіперболізується, хоча в цілому має позитивний, життєствердний, а не деструктивний характер. Новизна статті полягає у спробі аналізу бурлескно-травестійної спадщини у двох аспектах – у проекції на основні структурні складові української народної сміхової культури та з огляду на специфіку бурлескного світобачення. Практичне значення дослідження полягає в тому, що наведені в роботі паралелі ілюструють діалог академічної бурлескної культури з народною сміховою творчістю в період Бароко.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Насмінчук І.
Назва : Концепт "свій/чужий" у публіцистиці Олега Чорногуза [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Том 25, № 1. - С. 48-52. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2019/25/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публіцистика--концепт--свій--чужий--іронія--сарказм--традиція--ментальність
Анотація: У статті на матеріалі збірки О. Чорногуза «Діти колонії» досліджується публіцистичний контекст дихотомії «свій/чужий», яка реалізується в етнічній, соціальній і міфологічній площинах і особливо актуалізується в умовах новітніх викликів, перед якими наразі стоїть Україна. Досліджуваною проблемою є розширення функціонування опозиції «свій/чужий» із етнічної, національної, релігійної сфери на сферу соціальну. Мета статті полягає в окресленні ідейно-естетичної значущості художньої опозиції «свій/чужий» в публіцистичному тексті. У результаті дослідження виявлено, як у конкретному публіцистичному тексті поєднуються традиції суспільного розуміння концепту «свій/чужий» з індивідуально-авторським підходом. Перевага надається семантичному полю «чужий», репрезентованому вітчизняним і зарубіжним політикумом. Акцентується увага на іронічних, сатиричних, саркастичних прийомах образності. Бінарну опозицію «свого/чужого» письменник інтерпретує з погляду особистого досвіду, почерпнутого зі спогадів батьків, односельців, а також із наполегливих студій над вітчизняними та інонаціональними документами. Письменник здійснює історичні та політичні екскурси, використовуючи іноземні джерела, включаючи російську, що стає запорукою об'єктивної оцінки соціальних процесів як в Україні, так і за її межами протягом довгої історії. Новизна дослідження повʼязана із реконструкцією світоглядно-естетичної концепції автора, згідно з якою опозиція «свій/чужий» стає маркером розрізнення на ментальному, психологічному, соціальному рівнях. Практичне значення дослідження полягає в тому, що виявлена система диференціації «свій/чужий», запропонована Олегом Чорногузом, може бути успішно використана як механізм національної ідентифікації, повернення до національних першоджерел, консолідації на основі національної приналежності в умовах глобалізаційних викликів сучасності. Зроблено висновок, що іронічні пасажі Чорногуза мають глибоку національну основу, підтверджують тяглість традиції, вони закріплені у досвіді народу, його характері і темпераменті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко В.
Назва : Постколоніальна візія роману Ярослава Павлюка "Сад п’яних вишень" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 4. - С. 212-217. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2021/27/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постколоніалізм--метрополія--колонія--самосвідомість--соціальна маска--альтер-еґо--постмодернізм--втрачене покоління--пропаща сила--сімдесятники--вісімдесятники--радянська система
Анотація: Актуальність статті полягає в дослідженні проблеми втраченого покоління в сучасній українськіи літературі, яка залишається недостатньо вивченою літературознавством. Предметом дослідження є постмодернии роман Ярослава Павлюка «Сад п’яних вишень», до розгляду якого застосовано методи постколоніальної теорії . При аналізі оприявнюється літературнии персонаж із роздвоєною свідомістю. Це тип людини, у якої традиціи - на украї нська самосвідомість поєднується з радянською. Головним результатом дослідження є виявлення специфіки національної ідентичності украї нської людини в Радянському Союзі, яка була прихованою і не виставлялася публічно, а радянська ідентичність ставала соціальною маскою, яку людина одягала, щоб відповідати загальноприи нятим соціальним стандартам. Новизна результатів дослідження допомагає розкрити соціальну маску, якою в Україні радянського періоду була російська мова, що нею змушені були користуватися на офіційному рівні. До драматичного конфлікту між головним персонажем роману, якии є альтер-еґо автора, і бібліотекаркою Орестою у творі додаються листи художника Бориса Жданюка та відомих режисерів Андрія Тарковського і Сергія Параджанова, чиї емоції и думки розкривають реальну картину відсутності індивідуальної і національної свободи в СРСР. На прикладах людеи мистецтва показано, як радянська система знищувала вільнодумство і травмувала творчих особистостеи . Роздвоєність митців в Україні радянської епохи часто призводила ї х до деградації . Цензура, контроль за інакомисленням, нав’язування соцреалізму в мистецтві, загроза арештів змушували письменників, художників, режисерів пристосовуватись до системи або ставати дисидентами. У романі зображено персонажів, які не сприймають офіціи ної ідеології , намагаючись зберегти свій приватний світ від утручання держави. Результати дослідження мають перспективу для подальшого аналізу творчості окремих письменників і поколінь, які стали пропащою силою і не використали сповна закладеного в них творчого потенціалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондарева О., Бітківська Г., Брацкі А.
Назва : Образ Бориса Грінченка і його контексти в п’єсі Мар’яни Ангелової "Синдром Грінченка" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 1. - С. 47-53. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.7 (Шифр С325934233/2023/29/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біографічна драма--ідентичність--мова--словник грінченка--місце пам’яті--антиколоніальні естетичні маніфестації --деколоніальний проєкт
Анотація: Розглянуто п’єсу Мар’яни Ангелової «Синдром Грінченка», у якій змодельовано авторську художню версію антиутопічного переходу української мови у статус «мертвої », коли нею не послуговуються повсякчасно, а також ситуацію ї ї пригадування та «оживлення». Провідниками такої «реінкарнації » мови у п’єсі слугують унікальний чотиритомний Словник та й ого упорядник Борис Грінченко. Не випадково жанр твору авторка маркує як «драму словникового запасу». Актуальність дослідження зумовлена тим, що проблема радикального перегляду каталогу ключових для украї нства персоналіи сьогодні напряму пов’язана з напрацюванням деколоніальної украї нської ідентичності, студіями пам’яті, ревізією украї нського культурного пантеону, якии важко уявити без постаті Бориса Грінченка, яка у цеи пантеон вписується доволі епізодично. Предметом статті є аналіз художніх стратегіи небіографічного письма, задіяних у створенні біографічного образу у сучасніи драмі, об’єктом — текст п’єси Мар’яни Ангелової «Синдром Грінченка». Метою є презентація та інтерпретація цікавого драматургічного твору. Цеи текст, створении ще 2013 року, інтерпретовано з позиціи , актуальних для літературознавства 2023 року, на тлі віи ни за украї нську ідентичність у протистоянні росіи ськіи агресії . Методологія дослідження спирається на теорії ідентичності, сучасніукраї нські memory studies, екокритичні теорії письма. Новизна дослідження вбачається у тому, що текст п’єси проаналізовано вперше, створено шляхи и ого опрацювання для дослідників-філологів і для сучасних театральних практиків. У результаті дослідження зроблено висновок, що Мар’яна Ангелова апелює до родової колективної мовної пам’яті багатьох поколінь украї нців, створюючи полісемантичний та поліваріативний образ Словника як ї ї осмисленої та ословленої території . Авторка пропонує безліч художніх антиколоніальних маніфестацій , сконцентрованих довкола репресованих українських літер, забутих значень і змертвілих слів, назавжди знищених цензурою сторінок словника, упослідженої мови, лінгвоциду та ксеноглосної коми. Чотиритомний словник у п’єсі виявляє частотнішу присутність, аніж його біографічнии укладач. Натомість образ самого Бориса Грінченка, зберігаючи кілька біографічних мікросюжетів, по суті, втрачає свій актуальний біографізм і набуває міфологічних рис «небесного Грінченка» — «прабатька» сучасної української мовної особистості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Petrushkova, Anastasiia
Назва : Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 104-111. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.812 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.812. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.812
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровий інструмент--читання онлайн--дистанційне навчання--підкреслення
Анотація: Стаття присвячена проблемі інтеграції цифрового інструменту Underline у ​​дистанційні заняття в рамках курсу англійської мови спеціального призначення (ESP). Підкреслення – це розширення Google Chrome, яке вважається інструментом читання. Це дозволяє студентам розвивати свій словниковий запас під час перегляду вмісту іншою мовою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Reis A., Morze N., Osmolyk K.
Назва : How does our brain change during the learning process
Паралельн. назви :Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 6. - С. 1-7. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/10.28925 (Шифр В505452853/2019/6). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/10.28925
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронне навчання--мультимедіа--біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Могілевська В. М., Сібіль О. І., Барліт О. О.
Назва : Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 136-148. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1012 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1012
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна освіта--курси підвищення кваліфікації--професійний розвиток педагога закладу позашкільної освіти--змішане навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі професійного розвитку педагогів позашкільної освіти в умовах зростання вимог до її якості. Автори статті зазначають, що професійний розвиток педагогічних працівників закладів позашкільної освіти потребує перегляду існуючих інструментів та пошуку нових підходів. В нинішніх умовах курси підвищення кваліфікації педагогів закладів позашкільної освіти. ще залишаються найбільш розповсюдженою формою, але в умовах розвитку е-освіти, збільшення свобод педагога щодо вибору форм, методів, термінів для свого професійного зростання, вони потребують певного «перезавантаження» В ситуації карантинних обмежень курси підвищення кваліфікації здійснюються в дистанційному форматі, але він містить низку «підводних каменів», які впливають на навчання. Автори статті сфокусували свій погляд на запровадженні змішаного навчання під час проведення курсів підвищення кваліфікації, як такого, що мав би забезпечити позитивну динаміку в професійному розвиткові педагогів закладів позашкільної освіти. Дослідники вбачають найбільш ефективними його моделями: «перевернутий клас», модель самостійного змішування та модель збагаченого віртуального навчання. Вони вказують на низку переваг зазначеної моделей порівнянні з традиційним навчанням, до яких відносять: гнучкість, варіативність в організації освітнього процесу та форм подання навчального матеріалу, а також їх вплив на підвищення мотивації слухачів курсів до навчання. Окремо розглядаються питання підвищення вимог до діяльності викладача, що має запропонувати оптимальні й раціональні методичні прийоми та технологічні рішення для конструктивної взаємодії зі слухачами не лише для зручності контролю за їх навчанням, а й для того, щоб останні могли відчувати постійну підтримку з його боку. Автори статті дійшли висновку, що в кожному конкретному випадку оптимально підібрана модель змішаного навчання – це така, що містить в собі потенційні можливості для професійного розвитку керівників гуртків закладів позашкільної освіти. В статті наведено статистичні дані щодо його підтвердження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завалко, Катерина, Балюра, Катерина
Назва : Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 52-62. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.79 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.79
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--донотний період--музичне виховання
Анотація: У статті розглянуто донотний період як необхідний та важливий у процесі навчання музикантів. Від успішності навчання на цьому етапі залежить ефективність подальшого опанування грою на музичному інструменті. На основі вивчення літератури було визначено, що музичний розвиток є актуальним для дітей саме дошкільного віку, оскільки на різних вікових етапах дитина виявляє та розвиває різні здібності, які відповідають особливостям певного вікового періоду. Важливою ознакою музикальності дошкільника є його творче ставлення до музики, адже, слухаючи та сприймаючи музичний твір, дитина емоційно на свій розсуд уявляє художній образ, відтворюючи його у співі, грі, танці чи на папері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Могілевська В.
Назва : Депякі категорії дадактики через призму позашкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 279-290. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.3846 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.3846
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): категорії дидактики--нова місія позашкільної освіти--вихованці--освітній процес--освітня діяльність--компетентнісний підхід
Анотація: Автор проводить думку, що деякі категорії дидактики за своєю сутністю лише опосередковано відображають сучасний характер явищ і процесів, що відбуваються в позашкільній освіті. Їх зміст не дозволяє аргументувати ствердження щодо нової місії позашкільної освіти, як соціальної інституції, яка здійснює свій вагомий внесок в процеси соціалізації особистості, творчий розвиток індивіда та закладає підвалини щодо його самореалізації в умовах інформаційного суспільства, що постійно оновлюються. Автор наголошує, що частина категоріального апарату дидактики, як невід’ємної складової педагогіки, має постійно поповнюватись новими висновками, без яких неможливо описати нові теорії чи методики навчання. На його думку, низка таких категорій, як: учні, навчання, навчально-виховна діяльність, навчально-виховний процес, викладання, потребують додаткового трактування з точки зору сучасних концептуальних засад розвитку позашкільної освіти. Лише нове тлумачення їх змістовності дозволить чітко сформулювати концептуальні основи сучасної позашкільної освіти ХХІ століття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)